Aslı odanın içinde bir oyanı bir buyanı gidip duruyordu . Bir kaç gündür şüphelense de pek olanak vermiyordu ama bugün artan mide bulantısı ile testi yapmaya karar vermişti kadın . Korkuyordu hem de çok . O testin pozitif çıkması belki de bütün hayatını değiştirecekti . Yavaşça avucunu açıp elindeki teste baktı kadın . Bir kaç kez salladı ama doğru gösteriyordu . Hamileydi . Gözünün pınarında beklettiği göz yaşları hemen akmisti .
Aslı akşama kadar çıkmadı odasından . Camdan dışarısına bakıp ne yapacağını düşündü sadece . Yemeğe de inmemişti . Kapının çalınması ile bakışlarını camdan çekti kadın. Kapıya doğru gidip açtı . Merve gelmişti.
Merve: Merak ettim seni yemeğe de gelmedin Aslı. İyi misin?
Kafasını salladı Aslı .
Merve: Sen ağladın mi ??
Buna da itiraz etmeden kafasını sallamıştı kadın . Birilerine anlatması gerekiyordu ve en doğru kişi de merveydi . Merve kadını kolundan tutup içeri girdi hemen . Aslıyı yatağa oturttu yavaşça. Karşısına geçip ellerini tuttu kadının.
Merve:anlat bakayım ne oldu .
Aslı: M-merve ben hamileyim.
Merve: Ya Aslı çok mutlu oldum .Merve sarıldı aslıya . Aslının göz yaşları Merve'nin omzuna düşmüştü . Merve mutluluktan ağladığını sanmıştı aslının . Ama ağzından tutmaya çalıştığı o hıçkırık kaçtığında farkına varmıştı durumun ciddiyetinin . Biraz öyle durduktan sonra geri çekildi Merve . Aslının göz yaşlarını sildi yavaşça . Aslı derin bir nefes alıp konuşmaya başladı .
Aslı: Biz mertle 5 aydır doğru düzgün konuşmuyoruz , yani beraberde olmadık . Son iki aydır da evleri ayırdık . Boşanıcaktık zaten.
Merve aslının mertten hamile olmadığını anlamıştı . Aklına tek bir isim geliyordu ve o olmasından korkuyordu .
Merve: Yoksa düşündüğüm şey mi Aslı?
Aslı kafasını salladı .
Aslı: Tam da düşündüğün şey . Biz İsmail ile biraz mesafeli davranıyoduk birbirimize biliyorsun . Sonra Ersoy hocanın doğum gününde konuşmak için onun odasına gittik. Sarhoştu o bende pek bir şey yoktu . İşte o gün oldu olan tam iki ay önce . Sabah kalktığında pismandi tabii ki . Kavga ettik o günden sonrada pek konuşmadık sahneler dışında biliyorsun .
Merve: Biliyorum hatta biliyoruz . Hepimiz bir şeyler olduğunun farkındaydık ama bu kadarını tahmin etmedim Aslı .
Aslı: Ben daha ona o gece ayık olduğumu söyleyemedim . Karşısına geçip sen sarhoştun ama ben her şeyi isteyerek yaptım diyemedim Merve .
Merve: Sen aşıksın ona demi ?
Aslı: Hiç bir şeyi değiştirmeyecek bu .Merve alacağı cevabı duymuştu zaten daha fazla üstüne gitmedi kadının.
Biraz daha sohbet etmişler sonra Merve gitmişti . Aslı ise ne yapacağını düşünürken uyuya kaldı .1 hafta sonra
Bu bir haftada her şey merve ve Aslı arasında sır olarak kalmıştı . Bu süre zarfında DNA testi yaptırmışlardı ve bebek ismailden di . Aslı bundan emin olsada ismailin karşısına geçip söylediğinde elinde kanıt olmasını istiyordu . Aslı git gide alışıyordu bu duruma . Sabah hazırlanıp aynanın karşısına geçti. Elini karnına götürüp okşadı .
Aslı: Bugün baba ile tanışma vakti . Yorucu bir gün olacak .
Sete gitti Aslı. Her şey normal ilerliyordu . Set YılKuzun evindeydi . Aslı herkes gittikten sonra ismaile konuşacaklarini söylemişti . O yüzden orada kaldılar beraber .
Aslı bir yerden başlaması gerektiğini düşündü . Konuşmaya başladı .