YılKuz 2.2

999 69 4
                                    


Doktor: Yıldız hanım sakin olun lütfen .
Yıldız: Ne sakini ya ne sakini . Nasıl Kuzey iyi mi .
Doktor: Kuzey beyin durumu aynı . Uyanmasını bekliyoruz hâlâ. Ben buraya sizin ile ilgili konuşmaya geldim .
Yıldız: Ben iyiyim gerek yok .
Nahide: Yıldız bir dur da konuşsun doktor istersen .

Doktor geçip masasına oturdu. Elindeki kağıtlara baktı .

Doktor: Evet yıldız hanım . Tebrikler 6 haftalık hamilesiniz.
Yıldız: N-ne.

Yıldız ve Nahide şok olmuştu .

Yıldız: Yenge ben yanlış duymuyorum değil mi ??
Nahide: Yok boncuğum yok doğru duydun .

Kalkıp sımsıkı sarıldı kadına . Göz yaşları sel gibi akıyordu ikisininde. Odadan çıkıp herkesin olduğu yere gittiler. Yıldız hemen doğunun yanına geçti . Çok yanlız bırakmıştı. Sarılıp saçlarına öpücük kondurdu çocuğun. Oda anlamış gibi sımsıkı sarıldı annesine. Geri çekilip annesinin göz yaşlarını sildi o minicik elleriyle.

Yıldız: Oğlum paşam benim .
Kuzey: Ba-ba
Yıldız: Evet annecim baba gelicek . Çıkıcaz burdan . Parka goturucek baba bizi . Sen, baban
, ben, ablaların, minik kardeşin hep beraber mutlu olucaz.

Ortamdaki herkes yıldızın dediğini sonradan fark etmişlerdi. Hepsi tebrik ettiler kadını ama yüzlerindeki o buruk gülümseme ile. Yıldız camın önüne gidip kuzeye baktı sonra. Doktordan izin alıp içeri girdi . Geçip yanına oturdu adamın . Öptü kokladı. Hasret kalmıştı 1 günde.

Yıldız: Çok uyumadın mi artık Kuzey . Hadi kalk sevgilim . Bak biz seni çok özledik . Hem doğu seni soruyor ikide bir. Korkuyoruz . Sen çok güçlüsün . Bütün aile Bende Doğu'da kızlarımızda ve...

Kuzeyin ellerini alıp karnına koydu yıldız .

Yıldız: Ve yeni misafirimiz seni dört gözle bekliyoruz.  Bizim bir bebeğimiz daha olucak Kuzey.  Sen çok istiyordun bende sonra diyip duruyordum ama o sabredememiş. Bu gidişle senin doğu batı güney üçlüsünü tamamlıycaz . Ben seni çok özledim Kuzey. Nefes alamıyorum sensiz. Nolur kalk .

Kuzeyin kalp atışları hızlanmıştı. Hemen yıldızı dışarı çıkardılar. Perdeleri de çektiler. Herkes ne olduğunu merak ediyordu. Yıldızın kalp atışları uzaktan duyuluyordu . Çok geçmeden doktor çıktı odadan .

Doktor: Geçmiş olsun Kuzey bey uyandı . Kendisini birazdan odaya alicaz.

Deyip gitmişti. Herkes derin bir nefes aldılar. Yıldız nahideye sarıldı . O tuttuğu gözyaşları şimdi hıçkırıklara dönüşmüştü . Sabahtan beri akmayan o göz yaşları şimdi sel olmuştu. Bütün koridor onun sesi ile yankılanıyordu . Kuzeyi çıkarıp odaya aldılar. İlk önce yıldız girdi adamın yanına. Hemen yanına oturdu.

Yıldız: Kuzey , hayatım uyandın sonunda .
Kuzey: Herhalde uyanicam sizi bırakıp nereye giderim ben .
Yıldız: Ben çok korktum Kuzey . Hepimiz çok korktuk .
Kuzey: Tamam güzelim ağlama. Burdayım işte .

Eliyle kadının göz yaşlarını sildi . Yıldız eğilip uzun bir öpücük kondurdu adamın dudaklarına. Nefessiz kalınca geri çekildi .

Kuzey: Gerçekten çok özlemişsiniz yıldız hanım .
Yıldız: Ne sandın.
Kuzey: Ee nerde benim cikciklerim , nerde benim paşam.
Yıldız: Girerler birazdan .

Biraz sonra ise kızlar girdi . Nahide ise kucağında doğu ile girdi içeri . Yıldızın kucağına verdi .

Gökçe: Çok korkuttun bizi baba.
Feride: Aynen öyle babacim .
Nahide: Geçmiş olsun Kuzey .
Kuzey: Sağol Nahide.

Kuzey doğuya döndü sonra.

Kuzey: Babacim sende çok korktun mu baba için .
Yıldız:  Hem de ne korkmak . İlk kelimesini de söyledi kendileri .
Kuzey: Ciddi misin sen?

Yıldız kafasını salladı. O sırada doğu tekrar konuştu .

Doğu: Ba-ba
Kuzey: Baba diyor bu yıldız .

Kuzeyin gözleri dolmuştu nedensizce.

Doğu: Ba - ba
Kuzey: baban kurban olsun sana paşam benim .

Bir süre sessizlik olmuştu ortamda. Yıldız daha fazla dayanamayip söze girdi.

Yıldız: Kuzey benim sana bir şey demem lazım .
Kuzey: Söyle hayatım.

Yıldız derin bir nefes aldi . Tepkisini hepsi çok merak ediyordu . Kuzeyin elini alıp karnına götürdü kadın. Gözlerinin içine baktı .

Yıldız: Bir tane daha geliyor Kuzey.
Kuzey: Hı...

Kuzey transa geçmişti bile. Yıldız gülümsedi.

Yıldız: Bir tane daha geliyor diyorum . Ben hamileyim .
Kuzey: S-sen ciddi misin??
Yıldız: Hem de çok . Hastanede bayilinca öğrendik .
Kuzey: Ba-bayıldın mi ? İyi misin yıldız ? Bir şey oldu mu?
Yıldız: Dur sakin ol hayatım . İyiyim ben o da çok iyi .

Kuzeyin göz yaşları süzülüyordu. Yıldızın da . İkisinin de hayalleri bir bir gerçek oluyordu . Zamanla daha çok aşık oluyorlardı birbirlerine. Daha doğunun varlığı bile onlara hayal gelirken şimdi bir tane daha çocukları olacaktı. İkisinin de kalbinin attığı bir can daha geliyordu dünyaya.
Yıldız eğilip öptü adamı . Tabii bu anı yine doğu bey bölmüştu . Kuzey oğluna dönüp sitemle konuştu .

Kuzey: Bu kıskançlığınızı bir an önce yenmeniz lazım doğu bey . Çünkü 9 ay sonra bir ortak geliyor size .

Hepsi gülmüştü. Doğu ise sanki anlamış gibi dudaklarını büzdü.

Kuzey: Ya bi de anlamış gibi dudak büzüyor . Yıldız sana bir şey dicem  Bize varya madalya takmaları lazım .
Yıldız: Noldu ?? O niye??
Kuzey: Biz bununla ikinci çocuğu nasıl hangi ara yaptık acaba ya!!

Yıldız hafifçe koluna vurdu adamın.

Yıldız: Sen iyileşmissin belli . Düzgün konuşsana ya insanların içinde .

Arkadan Nahide seslendi bu sefer.

Nahide: Yenge bu çok ağlıyor, biraz bakarmisin bizde dışarı çıkalım deyip bana bırakıp bütün gece evde kalıp beni kandırdığınızda yapmışsınızdır kuzeycim .
Yıldız: Sen onu nerden biliyon yenge??
Kuzey: Harbi Nahide nerden biliyon ?? Naptın eve kamera falan mı koydun ??
Nahide: Yok o kadar ileri gitmedim . Yıldızın telefonu kapadım sanıp açık unutması bunları öğrenmeme yardımcı olmuş olabilir birazcık .

Yıldız gözlerini açıp kuzeye döndü .

Yıldız: B-ben onu açık mı bırakmışım!!
Nahide: Kekelemene gerek yok yengesinin gülü. Merak etme ben kapadım hemen ama evde olduğunuzu anlayacak kadarını duyduktan sonra .

Yıldız kıpkırmızı olmuştu. Kuzey kahkaha atıyordu kadının haline. Nahide ve kızlar ise gülüyordu arkada.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yeni bölümü erken attım bitince . Önümüzde ki hafta belki yazamam çünkü sınavlarım var. Haftosunu yazıp stok yapmaya çalışıcam .

İsteğiniz var mı ?? Varsa yazın hem fikir olur benim içinde. Yazmaya çalışırım .

Sizleri çok seviyorum. ♥️

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin