YılKuz 1.1

933 80 17
                                    

Ailelerin arasındaki küslük kuzeyinde yıldızında canını sıkmaya başlamıştı. İki tarafta birbiri ile konuşmuyorlardı . Yıldız Kuzey Nahide ve sefer otururlarken Kuzey herkesi iftara çağıralım demişti . Her ne kadar zor da olsa iki aileyi bir araya getirmek , tek amacı yıldızın mutlu olmasaydı . Bir yalan uydurup kadılari ve mollalari restorantta topladılar . İlk başta karşı ciksalarda yıldız hastalığını bahane ederek ikna etmişti . Kuzey masaya baktı uzunca . Uzun zamandır böyle büyük sofralar kuramamışlardi . Yanındaki kadına döndü adam.

Kuzey: Bu bizim ilk ramazanımız . Bana bu anı yaşattığın için teşekkür ederim sana.
Yıldız: Asil ben sana teşekkür ederim . Bir aile olabileceğimi gösterdin bana . Ayrıca bu bizim guneyle de ilk ramazanımız .

Ezan okunduğunda herkes açtı orucunu . Ama ortamda gereksiz bir gerginlik vardı . Bunu dağıtmak için ise hemen gösterilere geçtiler. İlk önce Hacivat Karagöz ardından ise kızların oyunu oynanmıştı . Yıldız güneyi kucağına alıp Kuzeyle sahneye çıktılar .

Yıldız: Ee var mı bir yumuşama??

Tabii ki yine bir şeyler bulup birbirine gitmişti iki aile . Yıldız daha fazla dayanamadı tabi.

Yıldız:Yeteeerrr!!

Herkes dönüp kadına baktı .

Yıldız: Yeter artık ya ! Bıkmadınız mi kavga etmekten.
Hanife: Ba-rış-ma-ya-cağız . Uğraşmayın boşuna .
Yıldız: Uğraşmayın boşuna öyle mi . Ya siz niye böylesiniz . Niye bir günden bir güne dimdik durmuyorsunuz arkamızda .
Yaşar: Biz seni o mal değneğinden korumaya çalışıyoruz .
Yıldız: O adam benim kocam  . Sizin beni korumaya çalıştığınız adam benim oğlumun babası . Ya ben onunla mutluyum sadece .ben onunla varım daha ne kadar itiraz ediceksiniz bunu .
Emine: Boşver kızım sen boşver . Biz biliyoruz seni .

Emine ve şeref diğer tarafa rağmen daha ılımlıydı.  Hep destek oluyorlardı iksine. Onların tek derdi Hanife ve yaşar ileydi ama yaşar ve Hanife yıldız ve kuzeylede uğraşıyorlardı.  Yıldızın canını ise bu durum sıkıyordu .

Şeref: Aynen öyle kızım . Siz keyfinize bakın çocuğunuzla ilgilenin boşverin .
Yaşar: Sanane ula benim kızımdan .
Hanife: Ayrıca siz bizden daha çok düşünemezsiniz kızımızı .

Yıldız: O yüzden mi mutlu olduğum her an illa bir şey çıkarıyorsunuz . Ben ilk defa dedim ki bir Ramazanda beraber olalım . Ben yıllar sonra bir sofraya oturdum , birileri ile açtım orucumu . Ben o yayla başında yıllarca kendi başıma kurdum sofralarımı . Şimdi oğlum yanımda kocam sevdiğim adam burda kızlarım burda . Siz yine yoksunuz ?? Bu sefer varken yoksunuz .
Kuzey: Yıldız yapma nolur bak . Üzülmemen lazım senin . Hadi gel gidelim biz biraz.
Yıldız: Her şey bugün burada ilk ve son kez konuşulacak Kuzey . Ya bugün burada herkes barışır ya da bundan sonra ne benim ne de torunlarının yüzünü göremezler .

Son sözü söylemişti kadın . Kucağında güney mızmızlanınca oğluna döndü . Ona bakınca her şey bambaşka oluyordu . Annelik duygusunu iliklerine kadar hissediyordu her seferinde. Ona bir şey olacak diye ödü kopuyordu .

################################

Gecenin sonunda herkes aradaki sorunları halletmişti . Yıldız Kuzey eve geldiler. Kızlar gezmeye gitmişlerdi . Yıldız kucağında güneyi emzirirken kuzeyde banyoya girmişti. Kadın bir yandanda oğlu ile konuşuyordu. 

Yıldız: Benim akıllı oğlum . Maviş oğlum . Annesinin bir tanesi . Çok mu acıktın sen .

O sırada kuzeyde çıkmıştı duştan . Üstünde bornozu ile yanlarına geçti .

Kuzey: Hâlâ doymadı mi güney beyler.
Yıldız: Yok valla baya acıkmış.
Kuzey: Bende açım .
Yıldız: Hazırlarım bir şeyler güneyi yatirinca hayatım .

Kuzey biraz daha sokuldu kadına . Boynuna sıcak bir öpücük bıraktı .

Kuzey: Sana açım ben . Ruhum aç benim
Yıldız: Oy Kuzey. Aklın fikrin başka şeylerde hep .
Kuzey: Napayım mavişim ya çok özledim ben karımı .
Yıldız: Hmm çok mu özledin .

Kafasını salladı Kuzey .

Kuzey: Diyorum ki hazır kimse yok . Güneyde uyudu . Baş başa mi kalsak biraz .

Yıldız yavaşça yerine yatırdı güneyi . Ardından kocasının yanına geri döndü . Bornozunun yakalarıyla oynuyordu .

Yıldız: Demek benim kocam karısını çok özlemiş . Ee o zaman bir çay mı içsek ??

Yıldız dudaklarına yapıştı adamın . Kuzeyde anında karşılık vermişti .

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Kuzey kenarı bıraktı kendini yorgunlukla . Yıldız da göğsüne ilişti hemen adamın .

Kuzey: Baya özlemişiz .
Yıldız: Hemde baya!!
Kuzey: Güneyde hiç uyanmadı bile yalnız hissetti mi nedir??
Yıldız: Kuzeyy!! Düzgün konuş .

Kuzey kadının saçlarına öpücük kondurdu . Yıldız mayışmıştı bile .

Kuzey: Yıldız.
Yıldız: Hı...
Kuzey: Ben diyorum ki doğu ve batıyı pek uzatmayalım .
Yıldız: gece gece başlama Kuzey hadi hayatım hadi bitanem.

Kuzey doğruldu yatakta o kalkınca yıldızda kalkmak zorunda kalmıştı . Kuzey ellerini avucunun içine aldı kadının .

Kuzey: Biliyorum sen hemen istemiyorsun ama ben diyorum ki çok fazla beklemeyelim hem guneyle aralarında çok yaşta olmaz.
Yıldız: Sen ciddisin...
Kuzey: Fazlasıyla.
Yıldız: Bak sevgilim biz güneye zaten zar zor yetiyoruz .
Kuzey: Ben varım , kızlar var sen varsın .

Kuzey ne derse desin yıldız pekte ikna olmuyordu. O sırada güney uyanmıştı . Yıldız güneyi aldı kucağına . Kuzeyde balkona çıkmıştı . Güney uyuyunca yerine yatırdı kadın . Ardından kalkıp kuzeyin yanına gitti . Arkasından sımsıkı sarıldı adama.
Yıldız: Sen üzüldün mü??

Kuzey kadına döndü .

Kuzey: Yok birtanem hava almaya çıktım öyle .

Kuzey her ne olursa olsun üzüldüğünü kadına belli etmiyordu . Ama yıldız anlamıştı tabi ki .

Yıldız: Hiç te yalan söyleyemiyorsun .
Kuzey: Boşver sen şimdi beni hadi gel yatalım güneyde uyumuşken .

Kuzey gidecekken elini tutup durdurdu kadın .

Yıldız: Tamam sana söz o hapları kullanmıycam .
Kuzey: Ben benim için böyle bir karar almanı istemiyorum yıldız . Senin istediğin gibi Güney'in büyümesini bekliycez .
Yıldız: Tamam diyorum ki ben o hapları kullanmıyım zamana bırakalım olmaz mı . Hem sen üzülme.
Kuzey: Sen nasıl bir kadınsın ya.
Yıldız: Seni çok seven bir kadın .

Kuzey tam eğilmiş yıldızı öpecekken Güney'in ağlama sesi geldi içeriden .

Kuzey: Bu çocukla bizim doğu ve batıyı yapmamız imkansız zaten hayatım .

Yıldız güldü adamın dediğine. Beraber içeri geçtiler. Artık konuşarak halledebiliyorlardı bir şeyleri .

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum arkadaşlar. Geç geldi bölüm . Birde kötü oldu gibi biraz. Yine de attım . Umarım güzel bulursunuz. Sizleri seviyorum.....

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin