YılKuz 2.1

1.1K 72 14
                                    

Kuzey ve yıldızın bebekleri doğu doğalı 6 ay olmuştu . Yıldız ve kuzeyin harika ötesi evlilikleri çok güzel gidiyordu. O gün ise Nahide sefer ve kızları derinsu gelmişti ziyarete. Hep beraber salonda oturmuş muhabbet ediyorlardı . Derin su ise 1 yaşını geçmişti . İkisi ortada oyalanırken onlarda geçmişten konuşuyorlardı

Sefer: Şu an 2 yıl önce aklımın ucundan bile geçmezdi valla.
Kuzey: Aynen öyle Pampacım . Daha 2 yıl önce buraya döndüğümde gidecen gitmeyecem kavgası yapıyorduk .
Nahide: Az uğraşmadım sizi birleştirmeye şimdi bebeğiniz oldu bizimki ile oynuyor .
Yıldız: Siz bide bana sorun . 20 yıl boyunca bir başımaydım . Şimdi doğu var . Her gün huzurla yanında gözlerimi açtığım kocam var . Kızlarım var . Hep hayal kurardım şimdi her şey daha güzel . Hâlâ bile geceleri uyanıp bir doğuya bir Kuzeye bakıyorum gerçek mi diye.

Kuzeyin gözleri dolmuştu nedensizce. Yıldız farkedip adama döndü .

Yıldız: Hayatım noldu??
Kuzey: Ben sana bunları yirmi yıl sonra yaşattığım için özür dilerim yıldız. Seni , bunların sana hayal gelmesine neden olacak kadar yalnız bıraktığım için özür dilerim .
Yıldız: Kurban olurum ben sana . Ben her şeyi unuttum bir tanem benim . Sen unutturdun . Yerine en güzellerini koyarak . Doğu unutturdu .

Gözyaşlarını sildi adamin yıldız.

Sefer: Duygusal pampam benim .
Nahide: Bizi de ağlattın valla Kuzey .
Kuzey: Ne yapayım siz öyle konuşunca. Hem ben hep soruyorum kendime ben bu kadını hakedecek ne yaptım diye.

Duygusal konuşmaya ise doğunun emekleyerek gelip yıldıza tutunması bolmustu . Yıldız eğilip kucağına aldı doğuyu .

Yıldız: Annecim noldu paşam benim .
Kuzey: Sen bizi mi kıskandın yoksa küçük bey .
Yıldız: Hiçte bile benim oğlum kıskanmaz.

Kuzey inadına yıldıza sarılmıştı . Doğu ise dudaklarını büzüp yüzünü annesinin yanağına dayamıştı . Nahide ile sefer gülerek izliyordu ikisini .

Yıldız: Kuzey her seferinde yapma şunu ya. Tamam annecim tamam bir tanem . Anne en çok seni seviyor.
Kuzey: Demek öyle yıldız hanım . Peki .

Kuzey trip atıyordu yıldıza.

Yarım saat sonra

Derin çoktan uyumuştu . Nahide yukarı çıkıp yatırdı . Yıldız ise yukarıda yatakta doğuyu emziriyordu. Nahide yatırıp yıldızın yanına oturdu . Doğu'da uyumak üzereydi .

Nahide: Hâlâ uyumamış beyfendi .
Yıldız: Acıkmış yengesi . Karnını doyurdu anca uyudu .
Nahide: Senin ki triplerde aşağıda .
Yıldız: Birde benden ikinci çocuğu istiyor . Ben iki tane çocuk büyütüyorum zaten bu evde.
Nahide: Öyle valla boncuğum. Hadi yatırda inelim .

Yıldızda doğuyu yatirinca beraber aşağı indiler.  Kuzey koltukta öylece oturuyordu seferde lavaboya gitmişti . Geçip yanına oturdu adamın .

Yıldız: Kuzey
Kuzey:
Yıldız: Trip mi atacaksın böyle hayatım.
Kuzey: Trip atmıyorum ben .
Yıldız: Küçücük çocuğu mu kıskandın sen .
Kuzey: Evet kıskandım . Beyfendi yüzünden senin yüzünü görmüyorum doğru düzgün ya. Karımı özledim hem ben .
Yıldız: Yengem var Kuzey düzgün konuş istersen .
Nahide: Duymuyom ben Duymuyom
Yıldız: Yenge!!
Kuzey: Tamam o zaman küçük bir öpücük ile affedebilirim seni .
Yıldız: Olmaz şimdi .
Kuzey: Hadii.

Hayır anlamında kafasını salladı yıldız. Kuzey ise seferin yokluğunu fırsat bilip yapıştı kadının dudaklarına. Ufak bir öpücük kondurup geri çekildi. Yıldız kıpkırmızı olmuştu. Nahide ise gülüyordu .

Akşam üstü

Kuzey bir şey için çıkmış saatlerdir dönmemiş ti eve. Nahide sefer ve yıldız onu bekliyorlardı yemek için . Yıldız korkmaya başlamıştı.

Kuzey yine rahat durmamış bir olaya karışmıştı. Adam ise bıçak dayamıştı kuzeye . Kuzey zorlayınca batırdı bıçağı. Gözlerini yumarken ise yıldızın ve doğunun adı döküldü ağzından .

Doğu susmak bilmiyor sürekli ağlıyordu. Sanki hissetmişti olanları. Yıldız ise oturmuş onunla ağlıyordu . Tam ayağa kalkıp mutfağa gideceği sırada başı döndü kadının. Geri oturdu . Nahide başındaydı kadının. Sefer ise kuzeyi arayıp duruyordu .

Nahide: Boncuğum iyi misin ??
Yıldız: Yenge bir şey oldu . Kesin kuzeye bir şey oldu . Kalbimin ortasında bir sıkıntı var gitmiyor yenge.
Nahide: Yapma böyle yıldız. Gelir şimdi Kuzey. Hadi doğuyu sustur yengem çatlayacak çocuk .

Yıldız doğuyu kucağına aldı . O sırada sefere hastaneden telefon gelmişti . Kuzeyin hastanede olduğunun haberini verdi . Sefer kardeşinin gözlerine baktığında telaşını görüyordu . Eğilip ellerini tuttu yıldızın.

Sefer: Yıldız söyleyeceğim şeyden sonra telaş yapmak yok beni duydun mu ??
Yıldız: Söyle abi nolur nolmus.
Sefer: Bıçaklanmış Kuzey. Şimdi hastanede.

Yıldız duyduğu şeyden sonra şok olmuştu . Öylece kaldı. Sefer kardeşini sarstı kendine getirmek için .

Nahide: Yıldız kendine gel yengem . Bak doğu korkuyor hadi .

Yıldız kendine gelmeye başlamıştı yavaş yavaş . Hemen toparlanıp hastaneye gittiler. Yıldız aglayamamisti bile . Şimdi herkes oradaydı. Kuzey ise ameliyattaydi . Nahide doğu ve derin ile ilgileniyordu . Herkes bir köşede ağlıyordu . 2 saat sonra Kuzey çıkmıştı. Doktorun yanına koştular hemen .

Yıldız: İyi mı Kuzey?
Doktor: Merak etmeyin yıldız hanım eşinizin durumu stabil . Ameliyat güzel geçti . Uyanmasını bekliycez. Ama eğer uyanmaz ise ...
Yıldız:. ne uyanmazsa ne??
Doktor: Kuzey beyi kaybedebiliriz . Ama Şimdi bunları konuşmayalım. Hastamızın uyanmasını bekliycez . Geçmiş olsun .

Deyip gitmişti doktor . Yıldız olduğu yere çöktü . Gözleri kararmaya başlamıştı. Doğunun ağlama sesleri başına dikilen insanlar. Yıldız en sonunda dayanamayıp bayılmıştı.

Yarım saat

Yıldız yavaş yavaş araladı gözlerini. İlk başta ne olduğunu anlayamıyordu sonra her şey yerine geldi . Başında Nahide vardı. Hızlıca elindeki serumu çıkardı yıldız. Doğrulamaya çalıştı ama Nahide izin vermiyordu. O sırada doktor girdi içeri.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yeni bölüm bir dahaki hafta. Nasıldı sizce. Sizleri seviyorum ♥️♥️

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin