YılKuz 1.1

956 76 43
                                    

Yıldız güneyi uyutup verendaya çıkmıştı . Güney doğalı 13 ay olmuştu . Yavaş yavaş konuşmaya başlamıştı artık . Yıldız derin bir nefes aldı . Çok huzurluydu uzun zamandır . 20 yılın acısı mutluluklara dönüşmüştü . Kuzey kadını dışarda görünce bir süre durup izledi öylece . Her ne kadar çok zaman da geçse üstünden Kuzey hâlâ çok kızıyordu kendine. 20 yıl önce bu güzelliklerden mahrum kaldığı için . Yavaşça gidip arkasından sımsıkı sarıldı yıldıza . Yıldızda ellerini adamın karnında birleşen ellerine koydu .

Kuzey: Çok özür dilerim!!

Yıldız neden özür dilediğini anlamamıştı adama doğru döndü .

Yıldız: O niye??
Kuzey: Sana 20 yıl geç kaldığım için . Bu güzellikleri sana 20 yıl sonra yaşattığım için.

Yıldızın gözleri dolmuştu . Kuzey belki onu bırakmıştı ama döndüğünde çok güzel sevmişti adam .

Yıldız: Bir daha bu konu açılmayacak Kuzey .
Kuzey: Ben unutamıyorum yıldız . Her başımı yastığa koyduğumda her sana baktığımda 20 yıl geliyor aklıma.

Yıldız uzanıp sakallarını okşadı kuzeyin .

Yıldız: Ben o 20 yılı sen buraya döndüğün gün kapattım Kuzey . Yüzüne her seferinde o 20 yılı da vursam senin dönmenle her şey yeniden başladı benim için.
Kuzey: Sen nasıl bir kadınsın ya?
Yıldız: Vicdanlı bir kadın .

Yıldızın söylediği ile kahkaha attı ikiside .

Kuzey: Bunu bana söylediğin gün önüme atlamıştın . O gün anladım neyi bırakıp gittiğimi .
Yıldız: Bende sana yalan söylemiştim refleksten diye. Sensizliği düşünmek bile nefesimi kesmişti.
Kuzey: Hmm öyle mi??
Yıldız: Hıhı öyle .

Kuzey biraz daha kadına yaklaşıp kendine çekti kadını belinden .

Kuzey: Sanki gemiden inerken bir de bakışmamız olmuş gibiydi...
Yıldız: Bilmem olmuş muydu??
Kuzey: Gözlerinin içine ilk baktığım an . Dudaklarını yakından gördüğüm öpmek için can attığım o ilk an nasıl unutursun
Yıldız: Bunları bana hiç söylememiştin.

Kafasını salladı Kuzey . Yavaşça dudaklarına yaklaştı ama tam öpeceği sırada içeriden Güney'in ağlama sesi duyulmuştu . Yıldız kahkaha atarak geri çekildi ve içeri gitti . Kuzeyde arkasından seslendi bir yandan o da içeri giderken.

Kuzey: Sensörlü bu çocuk diyorum da kızıyorsun bana. Sana yaklaştığım an başlıyor ağlamaya ya .

Kuzeyde oğlu ile karısının yanına çıktı . Yıldız güneyi yatağın üstüne almış oynuyordu .

Yıldız: Söylenme babası söylenme .

Yıldızın oğlunu oynatmasını izledi bir süre de. Kadını ne kadar özlediğini fark etti.

Kuzey: Yıldız.
Yıldız: Efendim birtanem.
Kuzey: Ben diyorum ki yarın Nahidelerde doğum günümüzü kutliycaz ya hani bari bugün biz baş başa evlilik yıldönümümüzü kutlayalım.
Yıldız: O nasıl olacak acaba hayatım Güney var .
Kuzey: Nahideye bırakırız bugünlük hem kızlar da yardım eder. Ben seni çok özlüyorum.
Yıldız: Kurban olurum ben sana. Tamam yengeme bırakırız. Ama nereye gidicez.
Kuzey: Yayla
Yıldız: yayla mı?

Kuzey kafasını salladı yıldızın gözleri parlamıştı. Akşam olmadan hazırlanıp nahideye gittiler. Oturup çay içiyorlardı . Yıldız ve kuzey birbirlerine bakıp kimin söyleyeceğine karar vermeye çalışıyorlardı .

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin