Part 8

156 14 0
                                    


















"Mana budak tu?!" Jerit seorang lelaki yang mempunyai parut di wajahnya.

"Dia masih bersama keluarganya... Apa yang patut saya lakukan?" Ujar lelaki yang lain.

"Aku nak kau bawak budak tu kat aku! Aku akan ugut Minshik menggunakannya!" Ujar lelaki itu tegas.

"Nde!" Ujar lelaki yang lain.

"Kim Minshik! Aku akan membalas dendam atas kematian hyung ku!" Ujar Jongshin muktamad.



.

.

.

At School...

"Han... Mwohae?" Tanya Minho.

"Basuh baju." Jawab Jeonghan selamba membuatkan Minho menayangkan wajah tenuknya.

"Han..." Ujar Minho sedikit bengang.

"Baca buku lah! Apa lagi?" Ujar Jeonghan bengang. Dah sah² dia pegang buku, tentulah dia tengah membaca.

"Sekarang?" Tanya Minho.

"Min! Kalau awak datang sini semata- mata nak kacau saya, baik awak blah sebelum saya panggil Yuri tarik awak!" Ujar Jeonghan bengang.

"Han! Awak mesti lupakan?!" Tanya Minho.

"Apa dia?" Tanya Jeonghan cuba mengingati sesuatu.

"Hari ni kan hari jadi Minshik hyung... Sekarang dah hampir pukul 6... Dan awak masih di sini, wahai putera Yoon Jeonghan!" Ujar Minho perli.

"Aish! Macam mana saya boleh lupa!" Ujar Jeonghan menepuk dahinya.

Jeonghan segera berlari keluar dari kelasnya.

..

"Hyung... Saya nak makan tteokbeokki." Ujar Chan.

"Nde..." Jawab Seungcheol.

Kini adik beradik Yoon itu berjalan keluar daripada sekolah tersebut.

"Oh? Jeonghan hyung!" Ujar Chan sambil menunjuk ke arah Jeonghan yang kini terlihat kelam kabut berlari.

"Han hyung!" Panggil Chan berlari mengikuti hyung nya itu.

"Hey, Yoon Chan!" Jerit Seungcheol mengikuti maknaenya itu diikuti yang lain.

"Chan!" Tarik Seungcheol apabila melihat beberapa lelaki memakai coat berdiri dihadapan Jeonghan.

"Nugu?" Tanya Jeonghan dingin.

"Hai.. Cantik..." Ujar seseorang berjalan keluar daripada kereta membuatkan Jeonghan berpeluh dingin.

Dia tahu siapa orang tu...

"Lee Junki!" Ujar Jeonghan mengepalkan tangannya.

"Dah lama kita tak berjumpa..." Ujar lelaki itu mendekati Jeonghan dan mencium ceruk leher Jeonghan.

"Wow... Bau yang sama... Muka yang sama... Dan dendam yang sama..." Ujar Junki lalu merentap wajah Jeonghan.

"Akh!" Ringis Jeonghan kesakitan.

"Mwoya? Hyung... Hannie hyung dalam bahaya." Ujar Chan.

Seungcheol mengepalkan tangannya bengang apabila melihat lelaki itu memperlakukan Jeonghan sedemikian.

"Jun!" Jerit Seungcheol apabila melihat Jun kini berlari mendekati Jeonghan.

"Lepaskan hyung saya!" Jerit Jun lalu menarik Jeonghan ke sisinya.

"Wow! Masih ada lagi hero?" Ujar lelaki itu sinis.

"Jangan sentuh dia!" Ujar Jeonghan lalu menarik Jun membelakangi dirinya.

"Mana lelaki itu Han? Adakah dia dah mati seperti hyung ku mati?" Ujar lelaki itu membuatkan Jeonghan langsung melayangkan tumbukan ke wajahnya.

"Jangan kau sentuh sesiapa! Jika aku yang ingin kau hapuskan, jadi bunuh saja aku!" Jerit Jeonghan.

"Hannie hyung..." Lirih Jun.

"Bunuh dirimu? Bukankah kau sendiri sedang cuba membunuh dirimu sendiri?" Tanya Junki sinis.

Jeonghan seakan tergamam, takut jika rahsia mengenai penyakitnya terdedah.

"Wae? Bukan cuma adikmu saja yang tertembak hari tu bukan?" Tanya Junki lagi.

"Akh!" Rintih Jeonghan apabila Junki menyentuh bahagian perutnya.

"Hahaha! Jadi betul racun tu dah mulai beraksi bukan?" Ujar Junki menyepak tubuh Jeonghan.

Melihat itu,  Jun langsung menarik Junki dan menumbuknya.

"Jisoo! Telefon polis dan jaga yang lain!" Jerit Seungcheol lalu berlari ke arah Junki yang kini menumbuk wajah Jun.

"Jangan sentuh adik- adikku!" Jerit Seungcheol langsung melayangkan tumbukannya.

"Wow!!! So many hereos..." Ujar Junki lalu mengeluarkan pistolnya.

"Jangan dekati mereka!" Ujar seseorang yang keluar dari kereta ferrari hitam itu.

"Han..." Lirih lelaki itu mendapatkan Jeonghan yang kini terbaring tidak sedarkan diri.

"Tak cukupkah apa yang kau dah lakukan padanya dan adiknya dulu?!" Jerit Minshik bengang.

"Takkan! Disebabkan dia aku kehilangan satu- satunya hyungku!" Jerit Junki.

"Jun..." Ujar Seungcheol mendaoatkan Jun lalu mendapatkan Jeonghan..

"Han... Hiks.. Buka matamu... Kumohon... Hiks... Han..." Tangis Seungcheol memeluk tubuh lemah kembarnya itu.

Tiba- tiba siren polis mulai kedengaran.

"Ingat urusanku belum selesai! Dan budak tu! Aku akan pastikan kau merasai kehilangannya seperti mana diriku!" Jerit Junki berlari ke keretanya bersama anak buahnya yang lain.

"Han!" Jerit Minshik.

"Hy...ung... Sae..ngil.. Akh... Chuk..khae..." Ujar Jeonghan sebelum dirinya memuntahkan darah dan rebah di pelukan Minshik.






















TBC

1  M' CHANCEWhere stories live. Discover now