Part 15

120 13 0
                                    














"Han... Han.... Bangun Han..." Tangis Ren menggoncang tubuh lemah kawannya itu.

"Ren.." Lirih Jeonghan lemah.

"Han... Hiks... Kita kat mana ni?" Tanya Ren sedu.

"Mollayeo Ren ah... Museoweo.." Uhar Jeonghan.

"Anyyeong? Irreonnaseo?" Tanya Jin sinis.

"Hyung! Hyung mwohae?!" Jerit Ren.

"Mwo? Mwohae? Dah tentulah hyung nak jual kamu berdua yang manis ni..." Ujar Jin menyentuh wajah Ren.

"Hyung... Apa yang hyung maksudkan? Kenapa hyung buat Ren macam ni?" Tanya Ren sedih.

"Sebab hyung perlukan duit tu! Hyung perlukan duit tu Ren!" Jerit Jin.

"Tolonglah hyung... Ren merayu lepaskan kami... Jangan buat Ren macam ni.." Tangis Ren.

"Tak guna! Aku dah agak dah kau tu orang jahat!" Jerit Jeonghan.

"Hahaha...So?" Ujar Jin sinis.

"Tapi kenapa hyung... Atas dasar apa hyung perlukan sangat duit tu?" Tanya Ren

"Sebab hyung dah penat hidup susah! Selepas hyung bekerja dengan dorang,  semua yang hyung mahukan, hyung dapat!" Ujar Jin.

"Dasar pengecut!" Jerit Jeonghan.

Disebabkan bengang, Jin langsung menarik kasar rambut Jeonghan dan membuatkan laki cantik itu merintih kesakitan.

"Han! Hyung! Lepaskan Han!" Jerit Ren cuba membantu Jeonghan.

"Ke tepi! Kau tunjuk berani sangat kan?! Jadi kau yang akan ku jual dahulu!" Ujar Jin menolak tubuh itu sehingga kepalanya terhrntak ke dinding.

"Han... Hiks...hiks... Hyung hentikan... Ren mohon..." Tangis Ren apabila melihat tubuh Jeonghan kini dipukul kuat oleh orang yang disayanginya itu.

"Hahaha... Wae? Kau hanya mampu tu jeke?" Ujar Jeonghan sinis sebaik sahaja Jin berhenri menyepak dirinya.

"Tak guna! Lebih baik kau mati je!" Jerit Jin lalu mengeluarkan pistolnya dan menghalakannya ke arah Jeonghan.

"Han! Hyung hentikan!" Jerit Ren sekaligus cuba meleraikan ikatan pada tangannya.

"Selamat tinggal cantik..." Ujar Jin lalu menarik picu pistol itu.

Dan...



.

.

.

"Ren!!!!" Jerit Jeonghan srbaik sahaja tersedar dari lenanya.

"Han?!" Panggil Jisoo risau...

"Han kenapa ni?" Tanya Jisoo membelai belakang kembarnya itu.

"Han.." Panggil Jisoo apabila Jeonghan berlari ke arah bilik air dan memuntahkan segala isi perutnya.

"Han... Gwenchana?" Tanya Jisoo.

"Ren... Hiks... Ren..." Racau Jeonghan.

"Seungcheol! Cheol! Bangunlah!!!" Jerit Jisoo dari dalam bilik air membangunkan kembarnya yang lagi satu.

"Han... Jangan macam ni..." Ujar Jisoo memeluk kembarnya itu.

Jeonghan terus meracau menyebut nama kawannya itu.

"Wae, Jisoo ah?" Tanya Seungcheol mamai.

"Han!" Jerit Seungcheol.

"Jisoo... Nape dengan Han?" Tanya Seungcheol risau.

"Mollayo... Saya rasa dia mimpi buruk... Han..." Panggil Jisoo lagi cuba menyedarkan Jeonghan.

"HAN! HAN! BANGUN HAN! NI CHEOL!" Jerit Seungcheol.

"Cheol... Hiks...hiks.." Tangis Jeonghan memeluk tubuh kembarnya itu.

"Han... Bertenang... Semuanya akan ok..." Ujar Jisoo.

"Hiks... Mianhae..." Ujar Jeonghan bersama tangisannya.

"Sudahlah... Awak mandilah lagipun dah pagi ni..." Ujar Seungcheol.

"Nde..." Ujar Jeonghan. Seungcheol dan Jisoo pun keluar meninggalkan Jeonghan sendiri di dalam bilik airnya.

"Ren..." Lirih Jeonghan menangis, mengingati sahabatnya itu.

"Han..."















TBC

1  M' CHANCEWhere stories live. Discover now