-1-

56 2 0
                                    

„vzala jsem nám i jahody" řekla jsem Dracovi a ukázala mu krabičku. Prázdniny končily a já s Dracem jsme si užívali posledních pár dní volna. Seděli jsme v obětí na dece obklopeni samými pochutinami. Zapadalo slunce, foukal příjemně teplý vítr, a já seděla u své lásky. Draco si hrál s mými vlasy a věnoval mi polibky na krk.„ crrrr" ozval se telefon který nás vyrušil z romantické chvilky.„ Malu" řekla jsem, když jsem zvedla telefon „What's uuuuuup?" Zaječela do telefonu„ no nazdar"řekla jsem otráveně„ ona je zas nalitá že?" Řekl Draco s dortíkem v puse.„ doufám že máte zítra čas. Moje Mamka se proti nám spikla a zapsala nás na pomáhání ve škole! A ne neberu jako odpověď cukroušci"řekla Malu nadšeně"Malu co si zas udělala" řekla jsem ale bylo pozdě. Malu to típla dřív než jsem stihla něco namítnout.„ hlavně aby ona měla čas" řekl Draco otráveně. Vyhoupla jsem se na klín Draca a vrátili jsme se k té romantické chvilce a dělali jako by se žádný hovor neuskutečnil.

„ zlato vstávej, dneska jdeme pomáhat do tý školy. Jak nám naše milá kamarádka zařídila." Řekla jsem Dracovi který se teprv probouzel.„ neeee" řekl a stáhl mě znovu do postele. „ Draco na to není čas" řekla jsem škádlivě a snažila se uniknout z postele. Draco mě však nenechal. Chytl mě za boky a přítáhl si mě k sobě.„ Dracoooo!!" Zakřičela jsem. Draco mě začal lechtat a smát se. Byla jsem bezmocná. „ Dracooo!!!" Naléhala jsem se smíchem a stále se snažila uniknout.„ tak fajn" řekl a konečně se zvedl z postele. Oblíkli jsme si velmi podobný outfit. Draco měl na sobě černé rifle s volným tmavě zeleným tričkem a nové boty. Které jsem mu sama navrhla. Já na sobě měla to stejný ,až na to že jsem neměla tričko ale tílko.„ můžeme?" Zeptal se Draco a chystal si hůlku„ jasně" řekla jsem a Draco udělal portál do bradavic. Bylo fajn že každý rok se bradavice modernizovali ale přitom zanechali její kouzlo. Vstoupili jsme do něj a octli se v bradavicích. Malu seděla na lavičce s kruhy pod očima a s otráveným výrazem.„ no ty vypadáš" dobíral si jí Draco.„ Malu chyběla si mi" řekla jsem a šla jí obejmout.„ ty mě taky" řekla a objetí přijala.„ mám strašnou kocovinu. Nevíte co jsem to zas domluvila?" Řekla a přitom si mnula spánky.„ aspoň pomůžeme" podala jsem jí ruku aby se mohla zvednout.„ děkuju" řekla a přitom si nás s Dracem prohlížela. Pak se otočila směrem k portálu kde se objevil zelenooký klučina s černými vlasy„ jamee" vyjekla jsem a vydala jsem se za ním a objala ho. To stejný udělal i Draco a Malu.„ vás dva jsem tu nečekal" řekl James s úsměvem na tváři. Neuběhlo ani pět minut a u portálu se objevil Maxn. Vysoký, Blonďatý klučina s kruhy pod očima ale usměvaví. „Tady taky někdo asi moc nespal" Draco se začal smát a prohlížet si ho.„čau" řekl Maxn a šel k nám se přivítat. Malu objal a něco jí zašeptal do ucha. Ta se zprvu zatvářila zmateně ale pak se usmála. Nic jsem neslyšela.„ už jsme všichni Malu?" Obrátila jsem se na dívku s krátkými hnědými vlasy a modrými pramínky. Vždy jsem je obdivovala. Moc jí to slušelo.„ jo tak pojďte do západního křídla" řekla a ukázala směr.

„ no tady to teda vypadá"řekl Maxn a koukal se na zničené západní bradavice. Od ty doby co se stal ten boj se to tu moc nezměnilo. Práce byli v provozu ale postupovali pomalu. Všude byli  kameny, ohořelé stromy a suď. Podívala jsem se na místo kde mě Malu zachránila. Kde se pro mě obětovala. Přemítala jsem si vzpomínky a nevnímala okolí.„ Eydlin, jsi v pořádku" Draco mě chytl za ruku a tím mě vytrhl s myšlenek„ jo jasně" usmála jsem se a otočila se na Malu a chtěla jsem se jí zeptat na to stejné. Nakonec jsem se rozhodla že radši jí nebudu připomínat to co se stalo a radši šla ke strýčkovy který na nás čekal.„ to jsem Malu rád že jste přišli" řekla brumbál a šibalsky se usmál na Malu. Ta se jen nervózně poškrábala na hlavě a sklopila oči.„ není zač ?" nakonec odpověděla. Strejda nám ukázal plány ,které byli sice nádherné ale obrovské„ a proč na to nepoužijete na to nějaké kouzlo?" Zeptal se James„ žádné kouzlo není tak dobré aby postavilo celé křídlo" Brumbál neboli můj strejda nám rozdal úkoly a odešel„ to bych se na to podívala že to kouzli nejde" řekla jsem a chystala se čarovat„ ne Eydlin" řekli všichni a tím mě zastavily„ proč né?" Řekla jsem zklamaně„máme jinou práci" Maxn mi podal koště a já si odfrkla„ já ale nechci uklízet" začala jsem se vztekat jak malí díťe. „ Eydlino!" Řekl Draco. Otočila jsem se směrem k němu. Snažil se tvářit vážně ale moc mu to nešlo. Usmála jsem se.„ fajn" odvětila jsem a začala vzorně zametat suď a kameny. „ Malu" špitla jsem a snažila se dozametat k Mary Lou. Dívka s hnědými vlasy zvedla ke mně hlavu a už jen z mého obličeje poznala co mám zaluben.„na" podala mi náhrdelník z jejího krku„ to by bylo aby to nešlo" mrkla jsem na ní a pokračovala v zametání.„ Jamesy" opět jsem šeptla. Černovlasý klučina zametal na opačné straně u trávníku.„ Škoda jich" řekla jsem když jsem se k němu přiblížila. On se lekl. Jelikož tajně ty kytky a trávník probouzel.„ neboj" položila jsem mu ruku na rameno. Rozhlídla jsem se a zkontrolovali jestli někdo neposlouchá.„ potřebuji pomoct"
„ s čím?" James se na mě konečně podíval. „ až ti řeknu, prosím zachraň chudinky kytičky" řekla jsem prosebně„fajn ale dovedla si mě do toho ty" dloubl do mě prstem a zasmál se„ jasně"kývla jsem a odkráčela blíž k západnímu křídlu. Tak jdeme na to. Pomyslela jsem si. Nadechla jsem se a začala cítit moc. Zavřela jsem oči a nechala se pohltit.„ jdeme na to" nasadila jsem si náhrdelník tím se má moc zvýšila. Vzpoměla jsem si na plánek a začala podle něj stavit. Ně že bych to dělala nějak složitě. Prosťe jsem jen namířila ruce na západní křídlo a ono se to stavělo.„ Eydlin" Řekl Draco zoufale. Já pokračovala. Netuším jakto že to šlo ale postavila jsem to. Pořád to nechápu jak to funguje ani to neumím popsat ale to západní křídlo tam stálo přesně podle plánku.„ wow" ozvalo se.„ strejdo říkal si něco že to kouzli nejde?" Všichni tam stály a jen mě sledovali. Mrkla jsem na Jamese a ten začal opravovat zahrádku.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat