Když jsem se probudila byla jsem u nás doma v posteli. Vedle mě byl Ethan.„ co se stalo?" Řekla jsem a zvedla se do sedu.„ spoustu věcí" řekl. Seděl opřený o zeď vedle mě a něco dělal na telefonu.„ myslím jak jsem se sem dostala? Pamatuju si jen dveře, pohled Draca a pak jen tmu" řekla jsem a sedla si vedle něj.„ omdlela si" Ethan odložil mobil a rozsvítil malou lampičku vedle mé postele.„ a zase si mě zachránil" řekla jsem a pousmála se„ přesně tak"odmlčel se.„ Eydli chceš si o tom promluvit?" Řekl a podíval se mi do očí.„ nevím o čem" odsekla jsem a podívala se jinam.„ co se tam stalo mezi tebou a Mary Lou? Já myslel že jste kamarádky." Vzal mou tvář a otočil ji k sobě.„byli ale už zřejmě nejsme" řekla jsem. Nemohla jsem se mu podívat do očí. Začali mě pálit oči. Chtěla jsem brečet ale nechtěla jsem před ním. Vim už hodněkrát mě viděl brečet, ale tentokrát to bylo jinak.„ Eydlin nebreč" zvedl mi bradu a chvíli se mi koukal do očí. Pak na rty. Váhal ale nakonec mě políbil. Byl to opatrný polibek ale když jsem mu ho vrátila žádná opatrnost v tom nebyla. Pak se ale zastavil. Odtáhl se a podíval se jinam.„ stalo se něco?" Zeptala jsem se skoro až šeptem.„ Eydli o tomhle jsem snil ale..." „ ale co?" Zeptala jsem se.„ jsi rozrušena, nebylo by to fér" řekl a zhasl lampičku.„ jdi spát" řekl„ Ethane lehneš si aspoň vedle mě?"řekla jsem a poklepala jsem na místo vedle mě.„ s radostí." Hned jak si lehl položila jsem mu svou hlavu na hrudník. Začal mě hladit ve vlasech a já pomalu usínala.„ stejně mě nemiluješ, tvé srdce bude dál patřit Dracovi" zašeptal. Já ale neodpověděla. Usla jsem.
Po silvestrovských prázdninách bylo všechno jinak. Naše parta se rozpadla. Mě nahradila Thana a Maxna nahradil Timothy. James byl věčně s Novou takže jakoby ani nebyl. Bylo to divný. Cítila jsem se tak sama. I když tu byl Ethan a Maxn pořád to nestačilo. Hlavně Maxn se bavil hodně s Dracem. Potřeboval vědět co se děje mezi Malu a tím Timothym. Ethan zase byl s Timothym. Ne často ale většinu času jsem ho neviděla. Malu se hlavně změnila. Byla zlá. Ne jako před tím. Byla fakt zlá. Jednou jsme se potkali na chodbě kde zrovna bylo spoustu děti. Malu začala ječet na jednoho kluka ať uhne a když neuhnul zlomila mu ruku. Ne přímo ale odstrčila ho takovou silou že narazil do zdi až si ji zlomil. Všichni se ji báli. Teda až na její kámoše. „ Maxne jak tě vůbec napadá řikat Malu že jsme si dali pusu" šli jsme zrovna do koleje když Maxn řekl že Malu řekne že jsme se omylem políbili.„ zaslouží si pravdu!" Říkal na obhajobu.„ ne zbláznil ses!" Sykla jsem po něm.„ jo" vyběhl po schodech přímo kde šla Malu. Zrovna se ale schody otočili a já byla jinde. Nemohla jsem ho dohnat. Když k ní doběhl nervózně jsem se na ně koukala. To je debil. Malu tam šla s Thanou. Stáli na vrchu přímo u vchodu do koleje. Podle Malu jsem poznala že ji to je asi jedno ale pak ho strčila ze schodů.„ Maxne!" Zakřičela jsem. Všichni se otočili mě a pak na padajícího Maxna. Myslela jsem že jak dopadne už se nenadechne. Že umře ale objevil se tam Ethan a chytil ho. Věnoval Měli opravdu hodně nenávistný obličej a Malu si jen odfrkla a chtěla odejít. Thana ji ale něco pošeptala do ucha. To Malu zastavilo. Rozhlédla se po všech, protočila očima a začala hrát to nejvíc směšný divadélko.„ Maxne pane bože! Jsi v pořádku! Ja už myslela že o tebe příjdu. Promiň že jsem tě nechytila" seběhla za ním a řekla bych že i brečela. Jak ji to mohl někdo sežrat.„ co lžeš!" Chtěla jsem zakřičet ,ale jen jsem zatnula ruce v pěst a odešla. Tohle nebyli ale jediný pokusy jak někoho zranit.
Draco se po té party s Malu nebavil. Nechtěla si ho k sobě pustit ale nějak se mu to povedlo. Před tím se ho ale pokusila vhodit z okna. Zrovna jsem šla za Ethanem do pokoje. Když jsem ale otevřela viděla jsem Malu vystrkávat Draca z okna. Rychle jsem vzala nějakou knihu a flákla jí po hlavě. Hned se sesypala k zemi. Byla to první věc co mě napadla. Chytla jsem Draca za ruku a zatáhla ho zpět do pokoje.„ jsi v pořádku?" Zeptala jsem se ho.„ jo jen nevím co ji to popadlo" oba jsme se podívali na omráčenou Malu.„ poslední dobou se chová divně" povzdechla jsem si„ jo to jo. Hele měla by si radši jít než se vzbudí. Nemá tě v lásce a nerad bych tě zachraňoval tentokrát já" jen jsem se pousmála a odešla. Když jsem za sebou zavřela dveře narazila jsem do Ethana.„ tak tady si" řekla jsem.„ Ježiš promiň Eydlin" S Ethanem nás napadlo že uděláme menší překvápko pro Novu. James si chce s ní užít výkend .„ kam půjdem?" Zeptala jsem se.„ do tvého pokoje ne tam je Malu a Draco." Řekla jsem.„ no tak do knihovny?" Navrhl.„ proč ne"
Seděli jsme k malého stolku v rohu knihovny.„ zlatíčka tady máte čajík" řekla knihovnice neboli teta Ethana. Bylo momentálně něco kolem šesté hodiny. Zachvilku byla večeře a my ještě nebyli hotový„ děkujeme" řekl Ethan. Vymysleli jsme ale krásný plán zatím. Na konci je mělo čekat překvapeni v podobě malé chatky u vody. Perfektní pro ty dva. Budou tam mít připravené jídlo a pití. Taky dárek pro Novu který vybral James. Byl to perfektní plán na romantické překvápko. Jelikož ráno je potom měla čekat i velká snídaně domluvili jsme se že tam přespíme.„ to je super ale vařit rozhodne nebudu" řekl Ethan a začal se smát.„ se naučíme nějaký kouzla" ethan jako vy mě neposlouchal. Zakoukal se někam za mě. Stal tam Malfoy. Celou dobu nás poslouchal.„ půjdem na tu večeři ne?" Řekl Ethan a vzal všechny věci s plány.
............
„ takže pak máme přijet do téhle chatky?" Zeptal se James. Kývla jsem. Byl celý nervózní. Všechno klapalo podle plánu. Nic netušili Nova přijela k Jamesovi kde ji chystalo seznámeni s našim programem. Jen ale částečně. Přece jenom to má být překvápko. Vyjeli jsme na před abychom to na všech místech mohli připravit. Všechno bylo v čarodějnický světě takže jsme letěli na košťatech a oni taky. Byli spokojený zamilovaný pár.
Když jsme dorazili na chatu u vody měli jsme necelou hodinu vše připravit. Upekli jsme dort. Tedy spíš vyčarovali a to stejný i výzdobu. V horním patře byl jeden velký pokoj s krásným výhledem na jezero před chatkou. „ Eydlin už jedou" křikl na mě Ethan a my se schovali do spodního pokoje. Byl též prostorný. Donesli jsme si tam knihy takže jsme tam mohli potichu zůstat.Kolem půlnoci ustal smích a bylo ticho. Tedy ne úplně ale chápeme se. My se rozhodli taky jít spát.„ dobrou Ethane" zašeptala jsem.„ dobrou Eydlin" odpověděl šeptem.
V sedm hodin ráno jsme vstávali a začali dělat snídani.„Dobré ráno" řekl ospalí James.„ kde máš Novu?" Zeptala jsem se.„ ona není tady?" James se zařazené zeptal. Oba jsme zavrtěli hlavou. Ethan se zadíval z jednoho velkého okna k jezeru. Vypadal jako by viděl přízrak. Vyběhl ven na břeh jezera a mi za ním. Byli tam šaty Novy. „ doprdele!" Zakřičel Draco.„ co tady děláš ?" Ale na moji otázku neodpověděl skočil pod vodu a za nim James. Skočili tam kde vycházeli bublinky. Na druhem břehu se pohnulo rákosí a v nich se objevila známa tvář. Malu!„ ona zabila Novu" řekla jsem.„ cože?!" Řekl zmateně Ethan.„ ona zabila Novu!!" Propukla jsem v hystericky pláč. Z hladiny vody se objevil Draco a za ním James. V náruči držel tělo jeho lásky. Nova byla bledá a celá studená. James brečela, křičel a prosil aby se Nova aspoň pohla. Bylo ale pozdě.„ utopila se byla tam zamotaná v řasách" řekl Draco. Oba jsem ale věděli že to nehoda nebyla.
ČTEŠ
Mocná 2
FantasyMladá dívka se opět po prázdninách vrátila do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby prožila opět románek s Dracem, ryskovala pro kamarády a postavila se hrozbě, která je mocnější než před tím. Zažila bolest a radost. Eydlin se vrátila!