24

13 0 0
                                    

Party ubíhala rychle. Sem tam jsme se na sebe s Dracem podívali. Byli to ale jen letmé pohledy.„ Malu můžu s tebou mluvit" řekla Thana zrovna když jsme byli uprostřed rozhovoru.„ jo jasně" řekla Malu a odešla s ní nahoru po schodech. Zůstala jsem sama sedět vedle velkého okna s výhledem na zahradu. Začalo pršet. „co tak sama?" Řekl někdo za mnou. Neodpověděla jsem a ani jsem nedávali pozor. Soustředila jsem se jen na kapky deště.„ Eydli" řekl ten dotyčný a sedl si přede mě. Byl to Draco.„ jsi v pořádku?"  Řekla. Držel v ruce skleničku nějaké tmavé tekutiny. Na jeho otázku jsem odpověděla jen kývnutím.„ dneska ti to sluší" řekla.„ děkuju"

„ dámy a pánové za pět minut nový rok!" Zakřičel Owen a všichni začali jásat a vydali se ven se skleničkami šampaňského. Maxn díky své schopnosti zastavil déšť a připravil se ohňostroj.
Naše parta stála přímo v první řadě u ohňostroje. Ohňostroj zapaloval Owen. „ 10..9..8..7.." všichni se napjali.„ 4..3..2..1!! Šťastný nový rok!" Zakřičeli jsme a všichni se napili že skleničku v ruce. Pak si všichni hned dávali novoroční pusy. Vedle mě Maxn s Malu a pak hned na to políbila Timotyho. Draco po mé levici políbil Thanu a já se jen koukala na ohňostroj. Teda do té doby než mě Ethan k sobě otočil, chytil kolem pasu a taky políbil. Vyčarovalo mi to úsměv na tváři. „ děkuju" šeptla jsem.

Když jsme se vrátili dovnitř začalo se tancovat a ve velkém pít. Malu jako obvykle byla nejvíc ožralá a kouřila venku s Timothym a Dracem.„ víš Eydlin" řekl dívčí hlas zamnou.„ Draco a já... doufám že nevadí že spolu chodíme." Otočila jsem se na tu dotyčnou.Byla to Thana. Cože?! málem jsem vykřikla. „ mě je to jedno už spolu nejsme" řekla jsem klidně.„ víš od tý doby co jsme se spolu vyspali na párty jsem do něj úplně zamilovaná" řekla naschvál.„ od jaké párty?" Řekla jsem a začala se klepat.„ ty víš od jaké." Řekla a došla ke mě blíž.„ tě jak tě podvedl" zašeptala mi do ucha.„ semnou" po těchhle slovech se otočila na podpatku a odešla. „Cože?!" Zaječela jsem. Spíš to byl ale pískot. Myslela jsem že se mi podlomí kolena. Chtěla jsem brečet.„ Eydli" ozval se Ethan. Hlava se mi motala a hučela. Byla to ona. Podívala jsem se směrem kde kouřili Draco s Malu. Zrovna se od sebe odtahovali jako by se líbali. „ Eydlin ne nenech je aby tě zlomili." Řekl s pohledem upřeným na Thanu. Mě ale nezlomili ale naštvali. Rozběhla jsem se za Thanou a chytla jí za culík. Trhal jsem s ní na zem a ona zaječela. To vzbudili pozornost všech i Dracovu. Skočila jsem na ní a dala ji pěstí. Byla to ona. Ona zničila to co jsem milovala. „Eydlin co to kurva děláš! "  zakřičel Draco s Malu naráz. Já ale dal mlátička Thanu. Draco mě od ní odtáhl a Malu jí šla ošetřit.„ svině" Zakřičela jsem. Byla jsem jak smyslů zbavená.„ Draco pusť mě!!" Kopala jsem kolem sebe ale marně. Když Malu odvedla Thanu do kuchyně a já se uklidnila pustil mě. Zvedla jsem se a oklepala se. „ proč?" Zeptal se„ to by si měl sám vědět když si toho součástí" řekla jsem naštvaně a odešla do koupelny si umít ruce.„ co to mělo kurva znamenat!" Vletěla dovnitř Malu.„ jsi se zbláznila!!" Zakřičela na mě.„ Malu to ona je ta se kterou mě Draco podvedl" řekla jsem.„ a co jako?! Eydlin já to věděla! Jako už s tím přestaň si trapná! Draco tě nikdy nemiloval." Zakřičela na mě.„ tak jako tebe rodiče" řekla jsem naštvaně. Slzy se uzavřeli někde uvnitř a ve mě panoval jen vztek.„ jak se opovažuješ se mnou takhle mluvit!" Zaječela.„ jak ty semnou. Já myslela že si kamarádka" překřížila jsem si ruce na prsou.„ tak už nejsem. Thana měla pravdu jen s tebou strácím čas. I Karol měla pravdu neměli jsme se s tebou vůbec bavit" vmetla mi to přímo do obličeje.„ jak můžeš" řekla jsem tiše a odstrčila jí od sebe.„ normálně tak jako můžu líbat tvých kluka tak jako Thana může s ním- počkat on už tvůj kluk není vlastně" začala se smát. Tohle nebyla moje kamarádka Malu. Byl to cizí člověk. Rozběhla jsem se že budu odcházet ale narazila jsem do Antonyho.„ jste v pohodě?" Řekl s překvapený výrazem.„jen jdi plakat k mamince!" Řekla s dalším smíchem. Probodával mě pohledem a mě napadla ta nejstupidnější věc na světě. Chytla jsem jejího bratra kolem krku a přitáhla si ho blíž k sobě. Ještě jsem se podívala na Malu. Škodolibě jsem se usmála a políbila ho. „ ty svině" rozběhla se ke mě a dala mi tu největší facku.„ vypadni!" Zaječela„ taky že jdu!"zařvala jsem na oplátku na ní. Kouzlem jsem přivolala batoh. Vzala kabát a otevřela dveře. Všichni se na nás koukali.„ tak už jdi!" Zakřičela znovu Malu a já ty dveře zabouchla. 
Vyčarovala jsem portál a chystala se zmizet.„ Eydlin počkej" zakřicel Draco.„ nech jí být Malfoy" Ethan se vynořil že dveří a běžel za mnou. V tu dubu jsem mi slzy už tekly tak že jsem vše viděla rozmazaně. Nebo to možná bylo tím že jsem sebou mrskla na zem a byla už jen tma.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat