21

11 1 0
                                    

Malu se celý den na hodinách neukázala. Brali jsme docela důležité učivo a tak jsem nějaké zápisky napsala dvakrát aby jí nechyběli. Měli jsme před odpoledňákem. Takže hodina volna. Šla jsem na oběd. Byli buchtičky s krémem. U zmijozelského stolu jsem seděla s Maxnem a Jamesem.„ můžem zase večer? Potřebuju si zase o něčem promluvit" řekl Maxn a pokrčil rameny.„ Jasný a Jamesi  jak se vlastně máš?"řekla jsem. „ skvěle, s Novou se dneska chystáme na romantický piknik"řekl James ,který se nad slovem Nova úplně roztekl. Ti se hledali dlouho.„ tak to věřím. Víte jinak co se stalo s Dracem?"zeptala jsem se„ jo jako povídá se o tom ale chtěli jsme se zeptat tebe." Řekl James„ o tobě se toho taky hodně povídá" dodal Maxn„ nebudem teď řešit mě to mi řekneš večer ale to že Draca zmlátil jeden kluk a on se vůbec nebránil. Říkal že si to zaslouží. Ten kluk ho zmlátil tak že byl v bezvědomí nevím jak teď ,ale Malu je s ním od rána na ošetřovně"„ myslíš že za ním můžeme dojít?"zeptal se James„ Určitě"kluci se hned zvedli„ pujdeš taky?" Zeptal se Maxn. Zavrtěla jsem hlavou a věnovala zase svou pozornost jídlu zatím co kluci odešli. Dojedla jsem poslední sousta a taky odešla. Neměla jsem co dělat a tak jsem zašla do knihovny.  Cestou jsem potkala Ethana.„ kam jdeš?" Zeptal se mě„ do knihovny"„ tak to máme stejnou cestu" řekl a usmál se.„ to jo no"

„Tuhle chci vrátit" Ethan vytáhla z tašky obrovskou knihu s černým obalem kterou dal na pult.„ Ethane Vždyť jsi si půjčil teprve před včerejškem to už jsi dočetl?" Zeptala se ho knihovnice „ne prostě se mi nelíbila" odvětil „tak to jo a vy slečno?" „ já jsem jen přišla tady s Ethanem a půjčit si nějaké knihy" řekla jsem. Ta se kulišácky usmála a podívala se na Ethana.„ tak ty máš děvče?" Řekla.„ teto je to jen kamarádka" řekl ethan a protočil nad tou poznámku očima.„ tak to jo" mrkla na mě a začala něco ťukat na počítači. „ Radši pojď, potřebuju si půjčit novou knihu" ukázal směr a šli jsme.„ dějiny mýtických zvířat kouzel a amuletů?" Zeptala jsem se ho. Touhle cedulí byla označena jedna pasáž.„ to je pro tebe já mám zamířeno o kousek dál. Ty se tu můžeš porozhlídnout jsou tu knihy o různých dějinách a pranostiky. Dokonce tu najdeš i celou knihu o tom tvým náhrdelníku a dalším."„ a kam jdeš ty?"„ jen tady na druhou stranu. Jsou tam knihy a schopnostech a magii jako například černá nebo jak získat nějaké moci a o lidech jako si ty. Počkej jednu ti dám tu si musíš půjčit jmenuje se avatar nebo mocná? Teď nevím vydrž" po těchle slovech zmizel na druhé straně v policích. Já se otočila taky na police a zkusila najít tu knihu o těch náhrdelnících. Já netušila že máme v knihovně tolik knih o dávných kouzlech.„ měl jsem pravdu jmenuje se to Mocná. Je to o těch třech nejmocnější jak je ta prostřední a tak. na" Ethan se najednou za mnou objevil.„ fuj jsem se tě lekla ale děkuju."„ jo není zač, co ještě hledáš?" Zeptal se„ knihu o těch nahrdelnících a tak" odvětila jsem.„ tak ta je tady musíš koukat" řekl a podal mi i ji.

„ Jak je na tom Draco?" Zeptala jsem se Maxna. Seděli jsme zase jako obvykle skoro každý večer. „ ty si u něj nebyla?" Zavrtěla jsem hlavou a Maxn hned pochopil. Chtěla jsem za ním jít ale... nešla jsem. Jak je na tom? Zeptala jsem se„ už líp dokonce ho pustili na pokoj takže dobrý" řekl Maxn.„ tak to jsem ráda" odvětila jsem„ Malu ho obskakuje" dodal a začala se smát„ Ježiš to bys měla vidět. Je to od ní ale hezký" přikývla jsem. Začalo sněžit.„  Maxne mě je to všechno tak strašně líto" řekla jsem z ničeho nic.Maxn si sedl blíž.„ je mi příšerně" přiznala jsem a nechala stéct slzu.„ bude líp, určitě. To slibuju" Maxn mi setřel z tváře další slzu. Seděli jsem naproti sobě. Jen jsme si koukali do očí když v tom se naše rty dotkly. Hned jsme se ale odtáhli. Tohle se nemělo stát.„ to se nemělo stát. Musím jít" řekl Maxn.„ nemělo se to stát, doprdele" řekla jsem ale už jen pro sebe.„ co se to semnou kurva děje" zaječela jsem.

Večer jsem nemohla usnout. Pořád jsem se převažovala z jednoho boku na druhý. Už mě to nebavilo tak jsem vzala knihu co jsem po tmě našla a sedla si k oknu.„ lumos" zašeptala jsem a máchla hůlkou abych si rozsvítila. Malu poklidně spala tak jako Hazel a Ari. Než jsem začala číst všimla jsem si sněhu padající za oknem. Číst jsem si nezačala. Jen jsem tam seděla opřená o stěnu a koukala se na vločky. Bylo mi smutno. Z ničeho nic se mi spustili s očí potoky slz.
Potřebuju ho vidět. Jak na tom Draco je. Zvedla jsem se a došla jsem ke stěně za kterou se ukrývala tajná chodba. Rychle jsem jí prošla a pomalu vstoupila do pokoje kluků. Všichni tvrdě spali. Draco měl obvázanou hlavu a nateklou pusu. Proč si se nebránil. Pomyslela jsem si. Sedla jsem si k němu na postel. Neměla jsem sem vůbec chodit. „ miluju tě Eydlin" zašeptal.  Rychle jsem se zvedla a odešla zpátky. Nevím jestli mluvil ze spaní nebo jsem ho probudila. Snad spal

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat