11

25 1 0
                                    

Konečně pátek. Včera se nic moc nedělo. Měli jsme normálně hodiny. Odpoledne jsem strávila ve společnosti Draca nebo s ostatními. Byl to klidný den.
Dnes ráno jsem vstal v šest a nebyla jsem vůbec ospalá. Malu a ostatní zatím spali takže jsem je nebudila. Zalezla jsem si do koupelny kde jsem se namalovala a oblékla. Vzala jsem si na sebe černé rifle, košili a zmijozelskou kravatu. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého  culíku a byla jsem připravená. Měla jsem ale ještě hodinu před začátkem školy a tak jsem se šla projít do společenské místnosti. Konečně jsme si ji mohla pořádně prohlédnout. Krb na pravé straně, vedle něj hned okno které mělo z barevných sklíček udělaného velkého zmijozelského hada, na proti krbu velká černá sedačka s křesli, uprostřed koberec, na druhé straně poličky a další křesla se stoly.  Na jednom z křesel někdo seděl. Bylo šero takže jsem poznala že je to Ethan teprv když jsem došla blíž.„ dobré ráno" pozdravila jsem ho ale nečekala jsem na odpověď. Minule mi dost naznačoval že o mojí přítomnost nestojí. Zrovna si něco četl. „ dobrý"odpověděl a dále i četl.„ čteš trnitou řeč?" Tuhle knihu jsem také četla.„ jo" řekl. Zvedl oči od knihy a prohlížel si mě.„ odkud jí znáš?" Nadzvedl jedno obočí.„ četla jsem ji"„ ta se ale dá koupit jen na zemi u mudlů" řekl jako bych spadla z višně. „ já vím, žiju na zemi" „ takže si mudla?"„ ne, oba mí rodiči jsou čarodějové" díval se na mě překvapeně ale nadšeně„ jaký to bylo chodit do normální školy?"„ nuda" oba jsme se zasmáli a já si sedla naproti němu do křesla.„a jak to že  jsi tak brzo vzhůru?" Ethan si odložil knížku a opřel se do černého křesla.„ nemohla jsem už spát" nadzvedla jsem ramena a taky se opřela.„stejně mi nejde pořád do hlavy jak to že si žila na Zemi, a teď máš takovou moc"„ jak víš o mé moci?!" Vyhrkla jsem„ tak asi logicky když jsem tě viděl při té bitvě" „ aha" mohlo mi to taky dojít.„ hele promiň ale už jdu radši zase zpátky do pokoje. Kdyby mě tu načapal Draco s tebou... no radši nad tím nechci ani přemýšlet" zasmál se a odešel po schodech nahoru. Nevím co si mám o tom myslet. Taky jsem se zvedla a vrátila se do pokoje kde jsem se ještě na chvilku lehla a čekala až se všichni vzbudí.

„ Hazel jdeš?" Zašeptala Ari. Já asi usla. Holky odešli z pokoje a zavřeli dveře. Za dveřmi už byl slyšet rachot studentů. Zvedla jsem se do sedu. Na telefonu bylo půl osmý. Opravila jsem si culík a snažila se probudit Malu„ jà chci ještě spát Maxne" řekla rozespale. „ já nejsem Maxn" musela jsem se pousmát. Asi se ji zdál sen o něm.„ Mali no tak" chytla jsem jí za nohu a snažila se jí vytáhnout z postele.„ Mary Lou!"„ jojo už jdu" líně se posadila na postel a čuměla do blba.
Když jsme vyšli z pokoje bylo za pět minut 8. S Malu jsme hnali poklusem do třídy zaklínadel. V pátek máme ten nejlepší rozvrh. Nechtěla jsem přijít pozdě. Stihly jsme to.„ holky kde jste zas byli." Zeptal se mě Draco když jsem vedle něj usedala„ Malu" nadzvedla jsem ramena a pak je zas zpustila. Ta se na mě jen ohlídla a zívla. Malu byla ospalá a tak si lehla na lavici a asi usla. Tentokrát jsme seděli James, já, Draco, Malu, Maxn, Ethan. Na místo kde v minulém roce sedávala Layla zasedl Ethan. „Eydlin jak pak máme to volno můžu ti něco ukázat ve školním skleníku? Chtěl bych aby to viděl někdo kdo to ocení" řekl s úsměvem James. „ samozřejmě" úsměv jsem mu oplatila ale pak už dávala pozor.
Po hodině jsem se viděla s Jamesem do skleníku jak mi řekl.„ jak se máš dneska?" Zeptala jsem se Jamese cestou po schodech„ no úžasně. Zítra mám konečně narozeniny a myslím že to bude bomba" Měl zářivý úsměv a ještě zářivější oči„ tak to bude"„ pozval jsem i pár mých kamarádů a kamarádek. Teda jedna z nich se mi líbí ale nevím jestli já jí" řekl a začal se červenat„ třeba jo. Na té oslavě jí okouzli svým šarmem a je tvoje" řekla jsem a dloubla ho do paže. Byl o dvě hlavy vyší jak já. Zatřásl hlavou.„ zkust to a uvidíš"„ dobře ale teď už koukej" ukázal na skleník kam jsme vstoupily. Byl plný zajímavích vůní, rostlin a barev.„ tady" ukázal na květinu v květináči uprostřed skleníku. „ počkej" řekl a začal s ní něco dělat. V květináči byli jen listy takže jsem netušila co můžu čekat. James začal používat svou moc aby ta rostlina kvetla.„ Wow" vypustila jsem z úst když se z onoho nezajímavého květináče vyklubala obří nádherná fialovo žlutá květina. Která měla ohromně krásné listy které se na slunečním světle třpytili.„ to není všechno" květina byla dvakrát vyšší jak já. Jamee chytil jeden list a ustřihl konec listu. Uvnitř v jejich pevných listech byla třpytivá tekutina„ když si jí vezmeš na kůži budeš se třpytit. Nebo když budeš malovat a chceš aby se něco třpytilo tak to potřeš tímhle a bude se to též třpytit." Obdivně jsem se dotkla tekutiny. Nabrala jsem jí a trošku si kápla na ruku. Mà ruka se momentálně třpytila jak disko koule.„ to je úžasné"„ děkuji, říkám jí třpytnice fialová" James je opravdu velmi dobrý v rostlinách. „ jsem ráda že si mi jí ukázal" usmál se„ není zač, jsem rád že jsem to mohl někomu ukázat"
Měli jame teď volnou hodinu a tak jsem šla najít někoho z naší party. James si chtěl ještě chvilku něco dělat na své nové kytce takže jsem je hledala sama. Cestou jsem potkala Jane s Keisee. Jak dlouho jsem je neviděla.„ ahoj holky" běž jsem je objala.„ ahoj" řekli docela sklesle„ jak se máte?"„ nic moc" řekla Keisee „ jakto?" Zeptala jsem se. „hroty v nebelvíru, špatný známky a taky"„ a taky prostě den na nic" řekli. „ a co ty" zeptala se mě Jane.„ já se mám fajn" usmála jsem se od ucha k uchu.„ a co Draco?" Zeptala se Keisee„ támhle zrovna jde" řekla Jane a ukázala někam za mě. Když jsem se otočila měla pravdu. Šel tam Draco vedle něj Maxn, na druhé straně Malu.„ stále šťastně spolu" povzdechla jsem si.„ čau holky"pozdravil je Draco.„ nazdar" Maxn je taky pozdravil a pak i Malu„ čau"
„ tak já už budu muset jít, papa" zamávala jsem jim a připojila se k partě.„ tak co budem dělat?" Optala jsem se.„ proč chceš pořád něco dělat?"řekl otráveně Maxn „ zlati hledáme Jamese a pak půjdeme asi ven si sednout a pokecat." Řekl Draco a chytl mě za bok.„ James je ve skleníku" řekla jsem.„ co tam dělá?"„ Maxne že se ptáš" Řekla Malu. „ tak jdeme za ním" šli jsme stejnou cestou jako já před tím „ Jamesi?" Draco na něj zakřičel. Už tady nebyl.„ sakra kde zas je"postěžovala si Malu.„ tak takhle ho asi nenajdeme"„ Eydlin má pravdu bradavice jsou fakt velký" řekla Malu.„ tak se rozdělíme a za půl hodiny zase tady?" Zeptal se Maxn. Přikývli jsme a šli hledat každý na svou stranu.„ kdo ho najde první dostane od každého něco." Zakřičela rychle Malu ještě než jsme zmizeli. Teď to byla ještě větší sranda. Vyběhla jsem schody do 2 patra a začala hledat. Přitom jsem si ale všimla že někteří na mě upírají zrak a něco si šuškají. „ máš pravdu, kdyby neměla moc tak je to nicka a Draco by si jí ani nevšiml." Řekla nějaká blondýna. Dělala jsem že jsem to radši neslyšela jinak by už nechodila. Víte co jsem zjistila že začínám mít problém ovládat svůj vztek.„ ježiši a ty vlasy Eydlin? Nechápu jak se s ní můžou někdo jako Malu, Draco a..." teď to byla zas černovláska ale její hnědovlasá kamarádka jí na mě upozornila a ta ztichla.„ jednou bych chtěla ukázat že jsem silnější jak on i když nemám schopnosti" řekl tentokrát klučina„ fakt tak se ukaž?" Už jsem to nevydržela a musela něco říct. Asi tu někdo roznáší pomluvy o mně. Klučina a jeho kamarád se na mě zděšeně podívali a radši odešli. Já šla chodbami druhého patra dál ale po Jamesovi ani stopy. „ jako Eydlin nic moc ale třeba  Malu? To je aspoň kus holky" řekl klučina se zrzavými vlasy. Nevím jestli by si byl její typ. Usmála jsem se pro sebe. Půl hodiny už uběhlo a tak jsem šle na místo určení kde už stála Malu s Jamesem. Draco a Maxn teprve přicházeli jako já.„ oujee vyhrála jsem takže od vás něco chci" řekla Malu.„ Ježíš co zas" Maxn se dlaní plácl do čela.„ já chci chlast" Malus se kulišácky usmála.„ no to si snad..." Zastavila jsem Draca a pošeptala mu do ucha že mám plán.„ fajn" řekl Draco ale nevím jestli mě nebo Malu.  Nic méně už se nám naše volná hodina chýlila ke konci a tak jsme pomalu vydali do třídy. „Maxne kup jí místo alkoholu jupíka nebo tak něco" pošeptala jsem Maxnovi. Malu se zrovna bavila s Dracem a tak jsem měla možnost to říct i Jamesovi. Oba přikývly.„ ježiši vidíš ji"„ zase je s něma. Fakt nepochopím jak se s ní můžou bavit"„ Eydlin je tak... fuj" procházeli jsme zrovna jednou z chodeb a zase jely pomluvy. Někdo je tu roznáší„ slyšela si to?" Řekl naštvaně Draco Malu.„ jo" Draco mě chytl kolem pasu a poslouchal co dalšího se ozve. „ Draco v klidu byli i horší" snažila jsem se ho uklidnit. „ jen závidí"
„ nechápu že Draco s ní chce něco mít" řekla další dívka.„ jaká se může někdo jako Malu kamarádít s tou EYDLIN" nějaký klučina„ chudák Maxn a James" další. Draco si mě ještě víc ochranářem přitiskl k tělu. Malu si stoupla vedle mě a každý kdo se jen ráčil podívat propíchla pohledem. Maxn s Jamesem si stouply za mě a byli jako security.„ děkuji"

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat