„Marlee ješťe hůlku" řekl táta a podal rychle mé sestře její hůlku. Ta si jí vzala a pečlivě ukrila do kabátu prozatím žádné koleje. Má ségra totiž dnes jde poprvé do bradavic.„ jsi nervózní?" Řekla jsem a strčila jsem jí loktem„ joo" ten strach a stres z toho že něvěděla co jí čeká jí přímo vyzařoval z očí„ klíd" uklidnila jsem jí„ dávejte na sebe pozor" řekla maminka a objala nás. Vzala jsem si kabelku, oblékla jsem si Zmijozelský hábit a do něj zastrčila svou hůlku„ můžem?" Marlee kývla, vytáhla hůlku a vyslovila kouzlo pro portál.„ výborně" pochválil sestru tatínek. Vešli jsme do portálu. V bradavicích bylo rušno. Chytla jsem sestříčku abych jí dostala na chodbu.„Zdar" řekla Malu která za ruku držela svého nejspíš bratra. Vydali jsme se za ní.„Malu ahoj" pozdravil jsem„ tvoje sestra taky nastupuje na bradavice?" ukázala na moji hnědovlasou sestru„ a tvůj bratr?.." řekla jsem a podívala se na klučinu s zelenýma očima a hnědými vlasy velmi podobný Malu .„ jé promiň, tohle je bastein" „ třeba budou spolu v koleji" usmála jsem se."„už budeme muset jít. musím Marlee odvést do sálu kde je budou vítat a" „ jasné vím a určovat jím koleje" skočila mi do řeči Malu. Vydali jsme se chodbou. Bylo nově vymalováno, nové lavičky a všude hodně lidí. „ tak tady je velký sál" řekla jsem a vešla do velkého sálu kde se všichni usazovali.„ wow" vypustila moje sestra z úst. Kousek od nás se shromažďoval hlouček děti.„ pojďte nováčci" řekla profesorka Kroketová kterou jsme měli na hodiny létání.„ to zvládneš" řekla jsem a mrkla na mou malou sestřičku. Ta se i s bratrem Malu připojila k ostatním„ hele támhle je Draco jdeme si sednout?"kývla jsem. Vydali jsme se ke Zmijozelském stolu kde seděli ostatní„ Malu jsem ráda že si mi představila svého bratra" řekla jsem lehce podrážděně.Jak to ,že mi dřív neřekla o svým bratrovi „ jo není zač" řekla a dívala se stále ke stolu kde na nás už mávali kluci„já nevěděla že máš bratra"„ bratry" opravila mě„ bratry?!" Ona má víc bratrů?„ jojo s Basteinem tři. Ale ty ti představím někdy jindy" řekla s úsměvem. Když jsme došli k velkému stolu objala jsem prvně Jamese a Maxna. Teprve potom jsem došla k Dracovi„ ahoj zlato" pozdravil mě Draco a objal mě.„ ahoj" usmála jsem se a posadila se vedle něj a Malu.
Ceremoniál trval dlouho. Strejda mluvil něco o novinkách, bezpečnosti a plesu?!„ letos se bude na konci roku konat tak jako každoročně ples pro páté ročníky" ohlásil Brumbál a všichni začali jásat. Až jásání skončilo starý vousatý chlapík na tribuně zvedl moudrý klobouk s podíval se na druhou stranu místnosti kde stál hlouček nováčků. A mezi nimi vysoká zrzavá dívka.„ jí asi nebude jedenáct"řekla jsem Malu a uchetla jsem se. Ta se podívala stejným směrem.„ to asi úplně ne. Typla bych si tak 16"řekla a dále si jí prohlížela„ je hezká" šeptla jsem. Hlouček s paní Kroketevou se vydal k tribuně kde už byla přichystaná židlička. Když se Marlee posadila na židli těkala po místnosti. když jsem zachytila její oči usmála jsem se na ní a naznačila že to zvládne„ mrzimor" ozvalo se z klobouku. Žlutá kolej začala jásat a má sestřička se k ním vydala. Usmívala se. „ teď bych vám rád představil novou žačku,Thana. Předstoupila z krásnohůlek a musíte uznat že je opravdu nádherná." Řekl strejda podíval se na zrzavou dívku stoupající po schodech na tribunu. Ta si sedla na židli.„ zmijozel!" Řekl moudrý klobouk. Zatleskaly jsme ale moc velký jásat nezazněl. Nevěděli jsme jestli tahle drobounká zrzka z krásnohůlek bude v pohodě.
Po zkončení ceremoniálu jsme odešli že sálu a jen tak si všichni povídali. Vyšli jsme po schodech na patronkou byl obraz který jsme tam s Jamesem namalovali minulí rok. Stále byl krásný. Posadili jsme se na lavičku naproti němu. Sedla jsem si vedle Draca a položila mu hlavu na rameno. Malu si sedla vedle mě vedle ní Maxn a pak James. Všichni jsme tam jen tak seděli a prohlíželi si učebnice, rozvrhy a soupis učitelů.„ toho zase je" prolomil ticho Maxn při pohledu na knihy co držel v rukách.„ je" přitakali jsme. „ ješťe že začínáme až zítra"řekl Draco„ že nám dali den na vzpamatování" řekla Malu a oddechla si. „ to je ta z krásnohůlek" řekl Maxn skoro jako posměšně a ukázal na Thanu která procházela kolem nás. Zvedla jsem se a šla se s ní seznámit. Vím jaké je to být nová. Kdybych nepotkala Malu asi bych taky bloudívala sama chodbami.„ ahoj, ty si Thana že jo?" Řekla jsem dívce s modrými oči.„ jojo a ty si?" Ježiši vždyť jsem se jí nepředstavila „Eydlin" „ tak to tě ráda poznávám Eydlin" řekla a odešla.„ co to mělo být?!" Řekla Malu když jsem přišla k ostatním.„ jen jsem ji chtěla pozdravit" řekla jsem na obranu.„aha pozdravit, ještě že tě nikdo neslyšel" Maxn s Malu se začali zákeřně smát.„ proč mě nemá nikdo slyšet?"zeptala jsem se.„ protože je z krásnohůlek" znovu se začali smát„ a navíc si vypadala fakt hrozně" řekl Maxn. Radši už jsem nic neříkala.„ no tak se nezlob" řekla Malu a prstem do mě lehce strčila. „ já se nezlobím" řekla jsem a překřížil si ruce„ někdy dokážeš být hodně paličatá" řekl Maxn.„ přesně" řekl i James„ jo" dodal Draco. podívala jsem se na platinového blonďáka který nemohl skrýt úsměv. Propichovala jsem ho pohledem. Nebyla jsem naštvaná ale nechávala jsem to. Možná trošičku jsem se zlobila ale nechtěla jsem si to připustit. Draco se ke mně naklonil až byl jeho obličej těsně u mého. Snažila jsem se neusmát, nerozplívat se když je tak blízko mě. Usmál se. Věděl že to nezvládnu. Můj srdce začal zběsile zrychlovat. Koukala jsem se mu do očí. Už né naštvaně ale touževně. Nedokázala jsem být v jeho blízkosti v takovéhle blízkosti klidná. Cítila jsem na nás pohledy Malu a kluků. „ to stačí" řekla jsem jak omámená.„ víš že to na mě zabírá" snažila jsem se odtáhnout ale on mi omotal ruce kolem pasu a přitáhl si mě blíž. Tenhle výraz jsem poznala. Draco mě začal lechtat. Já vybuchla smíchy.„ pšššt, jsou tu lidi" sykl.„ tak mě nemáš lechtat" otočila jsem se na Malu. Ta se propadala za břicho a spolu s klukama se tomu řechtali. To byl na ně pohled. Až se všichni uklidnili zvedli jsme se.„ mimochodem doufám že letos už máš povoleno spát v bradavicích" řekla Malu. „ jasný" řekla jsem. Ta vypískla a objala mě. „ to bude kurva sranda"řekla a schody nahoru vyběhla jak nic. Mířily jsme do Zmijozelké části. Řekli jsme heslo a vešli do společenské místnosti. Vyběhli jsme schody které vedli ke pokojům. Kluci šli na právo a mi nalevo.„ tady budeme spát" řekla a ukázala na dvě postele u velké skříně a oknech. Barva na stěnách byla tmavě zelená, postele černé, povlečení opět zelené.„ tohle je jeden z nejlepších pokojů. A mi máme nejlepší postele" dívka s hnědými vlasy si sedla na onu postel a usmála se od ucha k uchu.„ jak to že jeden z nejlepších?" Zeptala jsem se„ no hodně pokojů pro dívky má klidně třeba 7 postelí a kamenné stěny. Né že by nebyli hezké ale tenhle má ještě k tomu vlastní koupelnu a velký skříně" Malu se zvedla a otevřela dveře kde se nacházela koupelna. Bylo tu celkem 4 postele„ pojď se podívat na výhled" šli jsme k obřímu oknu se zelenými závěsy výhledem na věž s hvězdárnou.„ máš pravdu je to tu nádherné"
„ počkej a teď to nejlepší" řekla s úsměvem ještě větším než před tím.„ koukej" zvedla hůlku a dotkla se dvou kamenů na stěně. Ty se rázem pohnuli a ukázali tajnou chodbu.„ tahle chodba vede ke kluků do pokoje." Řekla a znovu zavřela chodbu poklepáním na dva kameny.„ je to tajemství toho to pokoje takže nikomu ani muk"„ neboj" posadila jsem se na postel kterou mi přidělila Malu. Vážně byla příjemná.„ rychle si sem hoď nějaký věci" řekla a sundala si mikinu kterou následně hodila na postel. Udělala jsem to stejný„ aby nám jí nikdo nesebral. Jelikož ani jedna tady nemáme kufry" řekla Malu.„takže tady se postele zamlouvají mikinami" začala jsem se smát„ díky bohu ano a nebo teda hlavně oblíbeností. Holky co ti s námi budou jsou z šestého ročníku, ale jsou fajn." Do dveří vstoupily dvě holky s kuframa a úsměvem na tváři. „ ahoj Malu" řekla vysoká blondýnka s podbarvenými vlasy na červeno.„ nový vlasy hezky Ar" pochválili jí Malu.„ no čau máme tu někoho nového to se mi líbí. Aspoň nebude prázdná postel." Řekla dívka s černými vlasy které měla svázané do culíku„ jojo tohle je Eydlin a Eydlin tohle je Ari a Hazel" Malu ukázala ne dvě dívky„ to je TA Eydlin" řekla Ari. Malu kývla hlavou. Já se jen nechápavě usmála„ tak to bude boží" řekla Hazel nadšeně.
ČTEŠ
Mocná 2
FantasyMladá dívka se opět po prázdninách vrátila do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby prožila opět románek s Dracem, ryskovala pro kamarády a postavila se hrozbě, která je mocnější než před tím. Zažila bolest a radost. Eydlin se vrátila!