Na hodině praktického využití kouzel, sebeobrany a dalších kde nás zase rozdělili učitelé do náhodných dvojic. Byla to hodina která by byla úžasná ale probírat celou dobu pravidla o bezpečnosti nebylo super. Další už byla poslední a to volitelná.„ tak kam dneska půjdete?" Zeptala jsem se.„ plavání"Malu, Draco a Maxn šli na plavání.„ Jamee a ty?"„ ty zvířátka" řekl s úsměvem „ a ty sis vybrala co?"zeptal se Draco„ já nevím jestli tanec nebo taky ty zvířátka, ale nechci být sama takže asi ty zvířátka" nakonec jsem se rozhodla.
To byla poslední hodina takže byl konečně víkend.Draco za mnou došel ještě s mokrými vlasy z plavání.„ ahoj jaký bylo plavání?" Draco mě objal a dal mi pusu. Byla jsem zrovna na cestě do pokojů.„ no" odkášlal si„ myslím že nás tam nebudou chtít vidět příště. Protože Maxn s tou jeho vodou není úplně nejlepší kombinace. Ještě k tomu Malu. Ta tam dělala bordel a všechny rozptylovala. No asi si to dokážeš představit" při té představě jsem se musela zasmát.„ jo dokážu"„ a co ty a hodina?" Zeptal se mě. „ dostaly jsme nějaký deníčky a šli do lesa kde byli fakt hezu ježci a tak jsme si je zapsali do toho deníčku a tak. Takový nic moc asi příště zkusím tanec" pokrčila jsem rameny a dala se do chůze.„ když nezkusíš nevíš, jinak nechceš zajít semnou koupit dárek pro Jamese." Draco se na mě prosebně podíval„ ráda" začala jsem cítit jak ve tvářích rudnu.„ se nám trošku červenáš" řekl tím svým Božským hlasem„ ne-e"„ ale jo" Draco mě chytil za bradu a políbil mě.„ miluju tě" zašeptal mi do ucha a pak mě chytil za ruku„ já tebe víc" „ já tebe nejvíc"
„ ježiši pozor vy hrdličky nebo z vás budu zvracet." Malu nás rozdělila aby mohla vejít do pokoje protože jsme stáli před vchodem.„ jedu na víkend domů tak si jdu něco ještě zabalit." Řekla jsem Dracovi„ jasný, ve dvě u portálů?" Kývla jsem a pak zalezla do pokoje. Byla jedna hodina. Vzala jsem si tašku a dala do ní věci na vyprání, pár drobností a šla k portálům. Došla jsem k portálu číslo 22 a byla jsem doma.„ ahoj Marlee" pozdravila jsem sestru sedící v obýváku na sedačce. Koukala se na nějaký film„ čau Eydlin" zašla jsem do pokoje kde jsem si vybalila. Pak se převlíkla z uniformy do normálního. Modré rifle se světle žlutým Crop topem a kolem krku mušličkový náhrdelník. Vlasy jsem si natočila a stihla jsem to přesně jak jsem chtěla. Bylo za deset minut dvě„ kam se chytáš?"„ jdu s Dracem ven tak papa" mrkla jsem na ní a zmizela v portálu. Draco tam stál s květinami„ ahoj" usmál se na mě a podal mi kytici plnou voňavých květin„ nádherná kytice pro mou ještě nádhernější přítelkyni" „ děkuji " zase jsem se červenala. Dala jsem mu polibek a pořádně ho objala. „ můžeme?" Draco vešel do portálu pro jakékoli cestování a já za ním. Byli jsme pořád v kouzelném světě v jedné uličce plných obchůdků„ jee tady jsem ještě nebyla" bylo to tu úchvatné „ řekl jsem si že když ty mě bereš do lidského světa tak já tě zas vezmu sem." Radostně jsem si poskočila a objala ho„ děkuji"
Nejprve jsme zašli do jednoho obchůdku vybrat dárek Jamesovi. Byl to obchůdek s různými kytkama. Druhý byl s potřeby na zahradničení. Tady jsme toho hodně vybrali. A pak obchod se sladkostmi. Tam jsem spíš chtěla kvůli sobě. Vždy jsem chtěla ochutnat legendární čokoládovou žábu„ ne tenhle, nebo tenhle" nemohla jsem se rozhodnout jaký pendrek si mám vzít.„ vidím že jsi hodně na sladký"řekl Draco a přitom se mi smál nad mou nerozhodností.„ tak si vem oba" řekl a do papírového pytlíku je dal oba. Pytlík mi dal do ruky a k tomu mi dal ještě tu žábu. Prosebně si vzal sladký oříšky a barevný fazolky. „ dobrý den, dohromady nebo zvlášť ?" Zeptal se u pokladny prodavač. Ani nevím jestliže se jim tak říká.„ zvlášť" řekla jsem„ nene dohromady" pytlík se žabkou mi vytrhl z ruky a vše zaplatil„ děkuji Draco ale to si nemusel" „ nemusel ale udělal jsem to rád" Měla jsem toho nejlepšího přítele na světě. Jak já ho miluji. „ miluju tě"musela jsem mu to zase říct. Takhle zamilovaná jsem dlouho nebyla.„ já tebe taky miluju" objal mě a dal mi polibek na čelo.
ČTEŠ
Mocná 2
FantasyMladá dívka se opět po prázdninách vrátila do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby prožila opět románek s Dracem, ryskovala pro kamarády a postavila se hrozbě, která je mocnější než před tím. Zažila bolest a radost. Eydlin se vrátila!