14

14 1 0
                                    

„ sakra" vyletěla jsem z postele. Zdál se mi strašný sen.„ Eydlin klid" utišil mě někdo sedící na židli v rohu pokoje.„ Ethane?"„ No?" Byl to Ethan.„ co tady děláš?" Byla jsem překvapená. Myslela jsem že tu budu sama.„ neměla bys tu být sama a navíc jsem ti donesl zmrzlinu." Podal mi kelímek zmrzliny s čokoládou.„ s Malu jsme se tak domluvily i když to ani nebylo možný"„ co se stalo mezi váma?" Zeptala jsem se„ dlouhý příběh" řekl a líně na to mávl rukou.„ mám čas do pondělí" usmál se„ tak dobř ale nechci aby ti to změnilo pohled na ní" kývla jsem. Poklepala jsem na místo na posteli a jako zvědavé dítě se uvelebila. Ethan se zvedl a sedl si vedle mě.„ asi bych měl nejdřív začít s mou bývalou holkou Scarlet. Byla to ta nejsladší a nejhezčí holka pod sluncem. Každý den mi dělala lepším a šťastnějším. Bylo to moje slunce. Než jsem jí představil Mary Lou a ona zase její rodinu. Scarlet si hodně oblíbila Mary Lou a ta zas jí. Jednou když pořádala jednu z párty tak nás tam pozvala. Spoustu lidí, alkoholu a hlasité hudby. Klasika. Byli tam i její bratři Owen a Anthony. Owen a Scarlet se tam sblížili. Ona mi pořád říkala že jsou jen kamarádi že se nemusím bát že má mě. Ale" odmlčel se a sklopil zrak„ Ale jednou jsem šel k ní domů překvapit s kyticí plnou rudých růží. Ty má nejradši" nad tou vzpomínkou se usmál „a velkým medvědem s čokolády tu taky milovala. Měli jsme mít hned druhý den výročí druhého roku. Vešel jsem tajně dovnitř. Domluvil jsem se s jejími rodiči že jí chci udělat překvapení takže mi dali klíče. Do jejího pokoje jsem vše hezky dal a z okvětních lístků udělal obří srdce. Schoval jsem se za dveře a čekal." Odmlčel se a bylo vidět že se snaží vymyslet další slova„ přišla po deseti minutách. S Owenem se po sobě plazily. Vůbec si mě nevšimla. Líbala toho Owena a sundávala mu jedno oblečení po druhém. Jen jsem jí řekl že jí miluji a odešel jsem. Byl konec" jedna slza mu unikla z oka ale on jí hned setřel. Objala jsem ho„ to mi je líto" šeptla jsem.„ už je to za mnou aspoň si můžu najít někoho nového" řekl a nasadil úsměv.„ pravda" řekla jsem. Skočila jsem pro dvě lžičky ,otevřela zmrzlinu a a začali jsme se jí cpát.
Když jsme jí dojedli nějak jsme u sebe usli. Myslím že mám nového nejlepšího kamaráda.

Ráno jsem vstala rozespalá. Ethan už u mě nebyl ale cítila jsem vůni čaje a palačinek. Zvedla jsem se a šla do kuchyně od kud vůně vycházela. Byla tam i Malu a dělala čaj. „ no jako Draco je z toho hodně v depresích uvidíme co Eydlin. Říkal že netuší co se stalo a.... Dobré ráno" Malu si mě všimla a tím zarazila vyprávění o Dracovi. Škoda. Pokud se teď trápil proč to teda dělal. Ale rozhodně si to teď zaslouží„ dobré" zývla jsem „ ráno" dodala jsem ospale. „ Na!" Ethan se otočil a strčil mi před obličej plný talíř palačinek s čokoládou.„ mě hodně pomáhali" dodal a se širokým úsměvem mi je dal na stůl kam jsem se následně usadila.„ děkuji" hbitě jsem se do nich vrhla a za chvilku na talíři nic nebylo. Ethan je má fakt dobrý.„ tak co jak se máš" Malu si za mnou sedla i s čajem do tureckého sedu.„ nic moc" popravdě mi bylo příšerně.„ mluvila jsem s Dracem, chceš to slyšet ?" chvíli jsme přemýšlela. Nebyla jsem si jistá a rozhodně bych nechtěla aby mě to ještě víc zničilo ale zase chci vědět proč to udělal a.. a jestli mě vůbec miloval. Všechno se mi zdálo tak dávno. Nakonec jsem však kývla„ nevypadá to přesvědčivě" řekla„ to je jedno mluv" odsekla jsem. ,, Draco by si chtěl s tebou promluvit. Prosil mě abych tě přemluvila aby si s ním prohodila aspoň slovo aby ti to mohl vysvětlit. Eydlin jeho to strašně mrzí a milu.."„ neříkej to, pokud ho to mrzí tak to neměl dělat. Nebyl zas tolik opilí" řekla jsem to odtažitě. „ Eydlin nechceš ho aspoň vidět" „ ještě nejsem připravená." Řekla jsem a odešla do koupelny.„ Ethane ty palačinky byli výborné" vrátila jsem mu talíř a zabouchla se do koupelny.„ To si jí to vážně musela říkat teď. Vždyť se to stalo teprve večera. Bože" Ethan byl naštvaný. Věděl jak to bolí. Začali mi zase téct slzy. Sedla jsem si na zem a opřela se o vanu. „ už by jsme měli jít" špitl Ethan„ ale co Eydlin"„ pro ní to bude lepší ale běž jí to říct" řekl Ethan. Byli za dveřmi asi si mysleli že je neslyším. Otřela jsem si slzy a vyšla z koupelny.„Eydlin už musíme jít. Zavolej kdyby něco a hned budu tady" řekla Malu a objala mě.„tak to zvládni, zítra" řekl Ethan a udělal portál„ děkuji za všechno" rychle jsem ho objala a pak mu zamávala a on zmizel v portálu.„ Malu" Malu která mířila k portálu se na mě milostnýma očima podívala.„ Draco.... Draco je smutný?" Nemohla jsem najít správná slova„ Draco se trápí?" V krku mi vyschlo. Malu se na mě podívala. Portál se už dávno zavřel. Došla za mnou a přiložila ruku na mou tvář. „ ano" řekla.„ můžeš... nebo" nešlo mi to myslet. Chtěla jsem jít hned za ním. Chtěla jsem aby mu vyřídili že ho chci zpět. Že ho miluji. Že ho chci zase políbit. Že.... že... nevim „ že ho že mu a" Malu se na mě mile usmála. Muselo jí být jasný že mi ho bylo líto.„ neboj vyřídím" řekla. Vyčarovala portál„ zavolej jsem tu pro oba." Zamávala a zmizela v portálu. Vběhla jsem do koupelny. Sundala si oblečení a vlezla si do sprchy. Potřebovala jsem ze sebe všechno smít.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat