26

10 1 0
                                    

Dva dny na to se konal pohřeb. Oblékla jsem si černé šaty a výzvedla Jamese. Celé ty dva dny probrečel. A brečel i teď když odnášejí rakev Novy z kostela. Brečel i několik dní na to.„ James se nesmí dozvědět o tom že to nebyla nehoda" řekl Draco. Šla jsem s nim za Maxnem a pak za Jamesem.„ nesmí a radši ani Maxn" na souhlas jen kývl hlavou.
Po Malu jako by se slehla zem. Když jsem dorazili k Jamesovi koukal furt dolů a poradně s námi ani nemluvil. Pak někdo zazvonil. Byla to Malu.„ co ty tady děláš" zeptala jsem se ji.„ jdu za svým kamarádem!" Odstrčila mě od dveří a šla k němu. Draco na mě mávnul ať to neřeším. Ne před Jamesem.

„ musíme něco udělat takhle nemůže trpět"řekl Ethan „ souhlasím" řekla jsem. James trávil celé dny po škole ve skleníku. S námi se nevídal. Chtěl být sam.„ znám něco co by mu mohlo pomoct. Draco něco objevil a řekl mi o tom. Teda chtěl to říct tobě ale prý nemůže nebo co" řekl Maxn a nervózně se zasmál.„ tak říkej na co čekáš?" Vyhrkla jsem na něj.„ můžeme ho nechat zapomenout"„ Maxne ro nepřipadá v úvahu pak si nebude pamatovat ani nás nic a..." nedořekla jsem to.„ Eydlin nezapomene na nás ale jen na ní. Klidně jenom na jejich vztah" řekl Maxn.„ o tom jsem už četl" řekl zamyšleně Ethan. Nechtěla jsem ale vypadalo to jako nejlepší možnost. Věděl by o ní i to že se něco stalo ale ne že byli spolu. Nelíbilo se mi to. Na jednu stranu jo ale na druhou ne. Oni mě však přemluvili.
Byl to druh kouzla velmi starý. Bylo za potřebí i speciální lektvar a hlavně správně vše odříkat. Trvalo nám vše připravit skoro měsíc. Byli tam ingredience které jsme ani nevěděli že existují. Šli jsme do skleníku za ním ale tam nebyl. Hledali jsme ho všude. Teda až na hvězdárnu. Oba jsme mysleli na to nejhorší. Vyběhli jsme schody celý zadýchaní. James tam byl. Seděl na zábradlí a bokem se opíral o trám.„ Jamesi?" Zeptala jsem se opatrně.„ sem jsme spolu chodívali" řekl a koukal se do dálky.„chci za ní" povzdechl si a koukl se dólů.„ Jamesi můžeš něco ochutnat prosím?" Řekl Maxn a podal mu hrníček s lektvarem.„ proč?" Otočil se na nás.„ chceme zjistit z jakých kytek to je uvařené. Chtěli bychom ho taky uvařit" zalhala jsem.„ dej to sem" slezl z kamenného zábradlí a napil se toho lektvaru. Všichni tři jsme ho chytli a začali odříkávat zaklínadlo.„ pelus trevelus, zapomeň na vztah s Novou i na bolest která tě svírá a týrá!" Jak jsme to dořekli omdlel. „ Jamesi?"
Opatrně jsem se k němu sehla.„ co se stalo?" Zeptal se zmateně. Všem se nám ulevilo.„ a kdo si ty?" Zeptal se James Ethana.„ Maxne co se stalo?" James se zvedl že země a stoupl si těsně vedle Maxna.„ kde je Malu a ostatní?" Vyptával se James.„ museli jsme něco pokazit" šeptla jsem na Ethana. Přikývl.„ půjdu se zeptat Draca a ty se podívej do knihovny" řekl a odešel po schodech dolů.„ Maxne postarej se o něj" zašeptala jsem když jsem procházela kolem. Sebehla jsem rychle schody a běžela do knihovny.
V oddělení pamětní kouzla jsem našla pravděpodobně tu knihu co četl Draco. Byla to ona. Sedla jsem si na křeslo a začala v ní hledat.
Asi po deseti minutách jsem uslyšela z chodby hlasy. „ hej co máš s Eydy vlastně?!" Zakřičel někdo z nich. Jakmile jsem uslyšela své jméno vyletěla jsem z křesla a běžela se podívat co se děje.„ co je ti do toho!" Zaječel ten druhý. Na chodbě stál Draco a Ethan. Oba vypadali dost naštveně.„ ale je mi do toho hodně"zasupil Draco„ ne to není. Proč to vůbec vytahuješ. Potřeboval jsem se zeptat jen na tu knihu pro Eydlin. A navíc zradil si ji a už spolu dávno nejste tak mě nech být a hleď si ty Thany" řekl Ethan.„ já ji nezradil!! A Thanou jsme jen přátele..." „ Ne Malfoy.! Ty si ji podvedl. Mám ti to připomenout?! Jak si šel píchat s jinou a ona stála mezi dveřma!!! Nech ji být" řekl už naštvaný Ethan. Svíral ruce v pěst. Začal se kolem nich tvořit hloucek studentů.„ Ty zmrde!" Draco skočil po Ethanovi a vrazil mu pěstí on se ale nenechal.„ nejsem zmrd to ty. Víš jak moc si ji ublížil?!" Zaječel Ethan. Nechtěla jsem se do toho míchat ale hádají se kvůli mě. Proč se kurva hádají kvůli mě. Mela bych něco udělat ale Ethan to zvládne. Kdybych tam teď vtrhla vyšel by jeden z nich jako ten co se neumí bránit a já jako ta co pořád miluje Draca nebo... seru na to. „ já to neudělal schválně já jí miloval!" Zakřičel Draco a vrazil mu pěstí do tváře. „ ale udělal si to to tě neomlouvá" hlouček kolem nich byl obrovský. Neviděla jsem jak ti dva vypadají. Musela jsem se k nim prodrat. Dav mě ale nepustil.„ Draco! Draco!" ozývalo se z jedné strany.„ Ethane dej mu!" Ozývalo se zase z druhé strany. Lidi nechápali o co jde. Já popravdě taky ne. Jím ale šlo jen o to aby viděli rvačku.„ kurva puste mě k nim" zaječela jsem a půlku lidí odhodila větrem do strany. Konečně jsem na ně viděla. Draco vyhrával„ Draco to stačí" můj vodní drak ho obmotal a vyzdvihl do vzduchu. Ethana zas rostlina jelikož ten se jen tak nevzdal.„ na co čumíte vypadněte" zařvala jsem na čumily kolem nás. proč se tyhle rvačky dějí kvůli mě. Všichni hned odešly a já tam zůstala s oběma.„ kluci vy mi dáváte" byla jsem unavená.„ promiň, Eydy já jen"„ neříkej mi Eydy, už spolu dávno nejsme. Pro tebe jsem od tý doby Eydlin." Vyštěkla jsem po Dracovi„ odpusť mi to" řekl Ethan.„Proč to řešíte před tolika lidma. A hned se začnete rvát. Nechte už všichni toho" oba jsem pustila na zem.„ já jen chtěl vědět jestli spolu něco máte" řekl lítostně Draco.„ nemáme ale i kdybychom měli tobě do toho nic není" řekla jsem. „ ale je já tě mi"„ Draco nech toho" řekla jsem o otočila se.„ ty seš fakt kretén" řekl posměšně Ethan Dracovi.„ ty toho taky nech" rozběhla jsem se pryč. Běžela jsem tam kde mi je nejlíp. Nahoru na střechu. Mám všeho plné zuby. Ti dva se porvali, Parta se rozpadá a Malu je jako vyměněná. Rychle jsem proběhla chodbami. Přes ubrečená oči jsem poradně ani neviděla ale nějak jsem se na střechu dostala.

Na střechu zamnou přišel Maxn.„ co se stalo?" Řekl Maxn když mě uviděl. Venku byla obrovská zima a já brečela. Donesl mi deku kterou mě přikryl.„ hned jak jsem viděl ty videa.."„ jaké videa přerušila jsem ho.„ tys je ještě neviděla?" Zavrtěla jsem hlavou.„ všude po kouzelnickým internetu koluje video jak se Ethan a Draco rvou a ty tam vběhneš jako bys..." „ Maxne já tam byla" řekla jsem.„ promiň"
„ neomlouvej se. Jak je na tom James?" „ Draco mu dal ještě něco a to mu pomohlo vzpomenout si na Ethana a co se děje s Malu"řekl a nad slovem Malu se pro sebe usmál. „aha"chvíli bylo ticho.„ Maxne můžu ti něco říct?" Maxn přikývl.„ ale nesmiš to nikomu říct!" Řekla jsem a zachvěla se zimou.„ dobře ale pak půjdeme dovnitř" přikývla jsem.
„ já ho stále miluju. Už dávno jsem mu odpustila. Navíc mám pocit že by mi něco takového neudělal. Že se museli stát něco.... Ta Thana ho musela očarovat nebo něco..." znovu jsem začala plakat. Hned jsem tu představu zahnala. „Eydlin, věř že já v to taky věřím a navíc on sšm nechápe co se stalo. A Eydlin on tě taky stále m."„ Maxne neříkej to prosím" zarazila jsem ho
„ dobře ale pojď už dovnitř "

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat