Hodina čarodějnictví nebyla nic moc. První hodiny však to znáte. Tu hodinu, která byla určena jen pro mě, jsem měla v zadní části hradu. Chodba kterou jsem šla byla dlouhá. V téhle části už nebyl takový frmol. Na konci té chodby byli velké dveře. Když jsem je otevřela s domněnkou že za nimi bude třída mýlila jsem se. Byl to vchod do zadní zahrady kterou jsem neznala. Byli tam všelijaké slalomy, terče, jezírka.... „ Eydlin vítej na své první hodině" řekl jaký si chlapík.„ dovol abychom se představil. Jmenuji se profesor Kerksen a budu tě po zbytek roku i s mou asistentkou učit o tvé neuvěřitelné moci." Jak to dořekl že dveří vyšla drobná zrzka, Thana. „ můžeme začít?" Zeptala se. Já kývla a pan profesor také. „ začneme tím že změříme sílu jednotlivých mocí, které máš. A zaměříme se na tu nejslabší a poté na ostatní." Ukázal na zelenou trávu na kterou jsem se měla postavit.„ nejprve oheň" začala jsem se soustředit jako obvykle a z dlaní se mi objevily plameny.„ dobře!" Zajásal. Já jen protočila očima„ a teď sestřel toho panáka" řekl„ hračka" nejen, že jsem ho sestřelila, ale celého i spálila. Voda byla ještě lehčí. Příroda a zem taky až na vítr. To se mi zas tak nedařilo„ takže vítr" řekl si pro sebe profesor. Thana vše zapisovala a přitom mě obdivujícím pohledem pozorovala.„ zkus se víc soustředit" poslechla jsem. Panák jen spadl. Žádné daleké odstřelení nevzniklo.„ nedělej to jako s vodou nebo ohněm" řekl„ a jak teda ?" Podala jsem to lehce drze. Ale opravdu jsem neměla tušení.„ přemýšlej"„ tornádo" řekla jsem. Profesor se usmál. „ já ale neumím"„ zkus" tak jsem zkusila. Začala jsem rukou kroužit dokola jako když se něco míchá. Když se něco začalo dít vypustila jsem to. Ale bylo natolik slabé že s panákem to ani nehnulo.„ znovu a dej do toho víc energie" vše jsem udělal znovu a rychleji s víc vzduchem. Tornádo bylo větší ale ne natolik. Tohle jsem zopakovala asi dvacetkrát. Po dvacáté první se to povedlo. Tornádo větší jak já nadzvedlo panáka a odhodilo ho dál. Poté jsem zase tornádo stáhla a bylo hotovo. Profesor mi zatleskal a něco šeptl Thaně která se pousmála a něco si napsala.„ vedla jste si výborně ale nemám povoleno vás tu držet tak dlouho takže hodina je u konce" bylo už tolik? Trénink mi trval dvě hodiny. Dvě hodiny dělání tornáda? Byla jsem vyřízená ale věděla jsem že u pokoje na mě čeká Draco. Poděkovala jsem a odběhla jsem do zmiozelské koleje a rovnou k pokoji. jdeme?" Řekl Draco„ sedící s Malu na posteli.„ jo jen se rychle převleču" řekla jedna něco vzala že skříně„ a nemůžu ti pomoct s tím převlíkáním?" „ ne ještě se tam stane něco co nechci. Eydlin to zvládne sama!" Řekla Malu za mě a já se zavřela do koupelny.
„ kam půjdeme?" Přivinula jsem se k jeho paži. Byla jsem spokojená.„ napadlo mě že bychom mohli jít do kina"„ to zní dobře ale"„ ale radši by si byla u mě v posteli a koukala se tam u mě přitulená?" Věděl moc dobře co mám ráda. Nadšeně jsem přikývla.„ znáš mě až moc dobře" řekla jsem a cítila jak se mi červenají tváře.„ ale nebudeme moc být v bradavicích tam by byli kluci takže jedině k nám"„ je někdo doma?" Potřebovala jsem to vědět. Byli by jsme přece jenom u něj v pokoji. Nepotřebovala jsem vysvětlovat že se jdeme jen koukat na film.„ táta je v práci, Laila je ve škole tak jedině mamka. Aspoň jí poznáš" řekl a na tváři měl ještě zářivější úsměv„ miluju tě" sladce jsem se na něj podívala a ještě víc stiskla jeho ruku.„ taky tě miluji Eydlin" daroval mi pusu na čelo a též mě pevněji stiskl.
U něj doma jsem byla jen párkrát a ne nikdy tak že bych potkala jeho rodiče. „ Draco pak ještě musím napsat rodičům že dnes večeři asi nestihnu" řekla jsem starostně „ neboj se do šesti budeš doma na večeři" řekl a tím mě uklidnil. Večeře jsem chtěla stíhat už jenom kvůli mé sestře Marlee. Drac odemčel dveře do velkého domu„ mami?" Zavolal.„ ahoj" ozvalo se z kuchyně. Dracova Mamka měla dlouhé blonďaté vlasy. Draco byl .„ ahoj mami"„ dobrý den" pozdravili jsme„ Draco to je ta tvá dívka?" řekla nadšeně Mamka Draca „ano, mami tohle je Eydlin" představil mě.„ ráda tě poznávám Eydlin"„ já vás taky" mile jsem jí odpověděla.„mami promiň že jsme tě vyrušili ale do kina se nám nechtělo tak se jdeme koukat na film sem. Ve škole by nám to úplně neprošlo" řekl Draco„ ale vůbec jsi nevyrušil synu. Já stejně za chvilku mám sraz s tetou Emili. Jdeme nakupovat" Dracova Mamka si vzala z linky tašku a šla ke vchodovím dveřím.„ tak si to užijte a nezlobte" oba jsme se zasmáli a odešli po schodech nahoru. „ tvoje Mamka je velmi milá" řekla jsem Dracovi „ jojo a hodně ses jí líbila. To já poznám" řekla a zasmál se. Jak já miluju jeho úsměv.
Vešli jsme do tmavě hnědých dveří které vedli do jeho pokoje. Měl úžasný pokoj sladěný do tmavě zelené. Uprostřed místnosti byla obrovská postel. Na stropě měl noční oblohu, po stranách různé skříňky a stůl. Rozeběhla jsem se a skočila do jeho postele„Eydlin" Draco se smíchem skočil za mnou. Leželi jsme tam na proti sobě. Mě bez varování začalo extrémně bít srdce. „ na co se budeme teda koukat?" Řekla jsem zvědavě. Odpovědi se mi nedostali jen hřejivého polibku. Nedovolila jsem mu aby se odtáhl. Mé prsty mu zajely do vlasů a tím jsem si ho přivinula blíž k sobě. Zvedli jsme se do sedu a já si rychle sundala mikinu abych nepřerušila náš polibek. Udělal to samé. Chytl mě za boky a přiblížil si mě blíž k němu. Jeho ruce mi sjíždění po zádech a mé ho hladili ve vlasech. Polibkama se mi dostal až na krk. Já se ale začala smát jelikož mě to dnes lechtalo ale já se snažila smích zadržet. Jeho to rozesmálo a tak mě začal lechtat„ nee" Zakřičela jsem se smíchem. Začala jsem kolem sebe kopat a smát se. Nenechám se. Začala jsem se bránit. Lechtala jsem ho na krku a břiše. Začal se ještě víc smát. Teď jsem byla v převaze já. Chytl mě zase zapas a přitáhl k sobě. Já ho přestala lechtat a šokovaně pozorovala jeho ruce na mých bocích. Vždy když se mě dotkl projel mnou hřejiví pocit. Objal mě a já jeho. „ miluju tě" zašeptal mi do ucha„ já tebe taky Draco"
ČTEŠ
Mocná 2
FantasyMladá dívka se opět po prázdninách vrátila do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby prožila opět románek s Dracem, ryskovala pro kamarády a postavila se hrozbě, která je mocnější než před tím. Zažila bolest a radost. Eydlin se vrátila!