29

5 1 0
                                    

Dneska se měl konat ples takže celý den jsem strávila v nějakých salónech kde ze mě dělali princeznu. Byla jsem ale sama. Malu jsem potkala u kadeřnice s Thanou. Kluci měli dost svých starostí a plánů. Čekali mě už jen nehty. Za pět hodin měl ples začínat. Byla jsem objednaná u kamarádky mě mamky. Udělala mi je delší do špičky, s francouzským stylem a s malinkatými kytičkami. Zaplatila jsem a odešla domů. Udělala jsem portál vedoucí do bradavic. V pokoji jsem si oblékla svoje nádherné plesové šaty. Padli mi skvěle. Dlouhá nadýchaná sukně těsně končila nad zemí, korzetový vršek mi ještě víc zmenšil pas a nadýchané rukávy tomu dodávali šmrnc. Do vlasů ,které jsem měla zapletené do falešného culíku, jsem zamotala květiny. Byla jsem nádherná. James na mě čekal před pokojem. Byla jsem jediná která se v pokoji připravovala. Hazel byla s Ari u kamarádek a Malu asi u Thany. Jak jinak.
Sešli jsem po schodech dolů. Už jsme byli blízko sálu. Všude byli studentů v krásných šatech a oblecích. Už nám zbývalo jen zatočit za roh a sejít schody.„ Malu tobě to tak sluší! Kde je vlatně Eydlin?" Uslyšela jsem. Byl to Malfoy. Jeho hlas bych poznala všude.„  netuším kde je Eydlin. Ta mi je jedno. Tobě by měla taky být. Je tu Thana." Řekla naštvaně Malu. Stala jsem piřád za rohem a vyčkávala na odpověď. James se na mě tázavě koukal.„ Eydlin mi není jedno. To spíš Thana" řekl otráveně Draco.„dobrý?" Zeptal se James.„ jo jen tam nechci jít" řekla jsem. „ neboj se. Je tam už i Ethan. Hned k němu půjdeme a odejdeme do sálu." Kývla jsem na souhlas.„ jdi ale první, prosím" usmál se a vyšel po schodech dolů. Slyšela jsem jak ho zdraví. Pak jsem se teprve nadechla a vyšla taky. Koukla jsem se na Draca který stal pod schody s Malu a Timothym. Jeho oči patřili jen mě. Šla jsem sebevědomě s hlavou vztyčenou. Nikoho jiného jsem nevnímala. Ani Thanu, která zamnou zaskřehotala, ani Malu ,která mě zabíjela pohledem a ani Ethana který na mě mával. Draco si všímal jen mě a já jeho. Čas jako by se zastavil. Kývl na mě na pozdrav a já se usmála. Thana mezitím seběhla dolů a bouchla ho do ramene.„sluší mi to že" Draco ji ale neodpověděl. Koukal se pořád jen na mě. Došla jsem k Ethanovi, Maxnovi, který objímal Jamese.„ sluší ti to" řekl Ethan Chytl mě za ruku a políbil jí jako bych byla princezna. Usmála jsem se.„ můžeme?" Ethan mi nabídl rámě a j ho přijala.
S klukama jsem se bavila skvěle. Tancovali jsme, smáli se a prostě si jen užívali.„ musím si jít promluvit s Malu" řekla jsem z ničeho nic.„ jo tak to si pospěš. Vypadá to že je na odchodu" řekl Maxn. U dveří se objímala s Dracem se slzami v očích. Thana nervózně poklepávala nohou a ukazovala na hodiny. Kam pospíchali. Timothy s Thanou vzali Malu za ruku a odešli. Vyrazila jsem za nimi.„ nemůžeš za nimi" ozvalo se za zády. Otočila jsem se za hlasem. Byl to Draco „ musím" po těhle jsem se otočila a rozběhla se.„ nedělej to!!" Naléhal. To jsem ale už běžela po chodbě vedoucí z hradu. Šli do toho lesu kde jsem potkala toho chlápka. Pomalu jsem se za nimi plížila. Co jsem tu dělala. Něco em poháněly kupředu asi zvědavost. Věděla jsem že se mám vrátit. Pokračovala jsem dál. U kamenné zídky se objevil vchod něco jako portál. Ne který znám. Z tohohle vyzařovala temnota. Vešli do něj ale jen Malu s Thanou. Timothy někam zmizel. Přemýšlela jsem jestli mám jít za nimi. Radši jsem zůstala přikrčená za stromem.„ Envil bude nadšen" zasmál se zamnou mužský hlas. Popadla mě ruka a táhla do portálu. Ocitli jsme se v temné místnosti která byla po stranách porostlá černými růžemi. Na zdech byli nakresleny různé znaky a události. Na konci tě místnosti stal velký trůn nad kterým bylo velké okno s obrazem muže s velkými černými křídly. „ řekl jsem že mi ji máte přivést. Jak si mohla selhat Karol!" Zahřměl mužský hlas který jsem znala.„ Věřil jsem ti. Od Malu jsem čekal že mě zklame ale ty" ten co mě sem dotáhl byl Timothy. Hodil mě na zem. Dopadla jsem někomu k nohám. Když jsem zvedla hlavu mě obavy se potvrdili. Byl to ten chlapec z lesa. Envil. Po levé straně stála Malu která byla vystrašená po pravé zase Thana„ Karol?" Řekla zmateně Malu.„ Thana je Karol. Řekl Timothy. Thana se usmála. Zvedla jsem se na nohy. Stala jsem přímo před Envilem. Seděl si na trůnu a smál se. Prohlížel si mě při tom. Thana se začala smát . Mávla hůlkou a tím sevrátila její podoba. Podoba Karol. Malu vypadala chvilku zmateně ale pak se zas objevil zlomyslný úšklebek .„ pane neselhali jsme. Eydlin je tady. Věděla jsem že půjde zamnou" Malu se zlomyslně usmála.„ všiml jsem si." Došel zamnou. Koukal jsem se mu přímo do obličeje.„ co chceš?"Můj hlas zněl sebejistě. Bala jsem se ale.„ víš co chci" natáhl se po náhrdelníku. Odpálkovala jsem ho  vodou ale dřív než se ho stihl dotknout.„ ten nikdy nezískáš" pousmál se.„ to je ta Eydlin o které jsem slyšel. Náhrdelník si ale stejně vezmu" objevil se najednou u mě. Natahovat ruku ale byla jsem rychlejší. Květiny mu odmotali ruku a celé tělo. Vyzvedla jsme ho do vzduchu a nechala rostlinám nárůst trny ,které se do něj zabodly.  Zapálil je a mě odhodil ke zdi.„ chytré ale slabé" nevzdával jsem se. Zvedla jsem se vystřelili po něm vodní kouli, která ho uhasila. Vypadal jak zmoklé kotě. Potřebovala jsem jen čas abych utekla. Využila jsem to co jsme se naučila. Znehybnila ho a rozběhla se pryč . Portál se ale zavřel dřív než jsem stačila projít.„ ne tak rychle."
Bojovala jsem s ním. Vyhrát jsem ale nemohl. Byl silnější a já slabá. Moje moc jako by zmizela. Byla jsem vyčerpána. „už mě to nebaví. Skončeme to" řekl a vystřelil po mě další střelu. Už jsme ji neodrazila. Dopadla jsem na zem ale už se nezvedla. Stoupl si nade mě a náhrdelník mi strhl.„ sbohem" usmál se a znovu na mě zamířil. Zavřela jsem oči. Tohle byl můj konec.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat