7

14 1 0
                                    

Vzdálily jsme se úplně od školy. Vešli jsme do lesa kde jsme šli po takové malé vyšlapané cestičce.„ tady to je. Né že o tom někomu řekneš. Nikomu ani muk" řekla Malu která se zastavila před větví kterou následně odkryla.„ wow" nádherný palouček s měkounkou travičkou, jezero s vodopádem a rákosím. Bylo to nádherné a vůbec to nevypadali kýčovitě. Malu rozdělala deku na kterou si lehla.„ že je tu nádherně". Přikývla jsem„ a teď ta nejlepší část" řekla a vytáhla hůlku„ jídlo!" Malu si sedla. Mávla hůlkou a řekla„ lumondro meloun" před námi se objevil meloun. Sladký červený meloun.„ tak to mě musíš naučit" řekla jsem úžasem„jasně ale varuju tě přibereš. Tak jako já" řekla Malu a dotkla se břicha„ vždyť si hubená a krásná" řekla jsem jí.„ děkuji" usmála jsem se. Zvedla jsem se za ní do sedu. Usmála jsem se. Dívala jsem se jen tak do Malu očí a ona zas do mích. Je...je tak hezká.„tak já ti ukážu jak na to.„už mám fakt hlad" řekla jsem. Malu mi ukázala jak mávnout hůlkou a jak správně vyslovit zaklínadlo„ lumondro čokoláda" fungovalo to„ omg vyšlo to děkuji" radostně jsem Malu objala.„ tak zkus třeba pití"„ dobře. Lumondro cola" zase to vyšlo. S Malu jsme si udělali opravdu hodně druhů jídla že by jsme jich ani tolik nesnědli. Celý odpoledne bylo boží. Povídali jsme si, smáli se, jen tak leželi.„ nechceš se jí schladit" navrhla Malu„ jo proč ne?" Malu si sundala tričko a já jí napodobila, pak boty, kalhoty a ponožky. Skočila jsme do vody. Byla příjemná a krásně průzračná. Šumění vody a Lesu mně neskutečně uklidňovala.„ nespi!" Zakřičela Malu a začala po mě stříkat vodu„ to ti nedaruju!" Zkočila jsem po ní a potopila jí pod vodu. Byla to sranda. Když už nám byla zima vylezli jsme zase na deku a usušily se. Když se začalo stmívat vrátili jsme se do Bradavic.„ mě už to nebaví ty kecy o Malu! Už s tebou nechci být! Rozcházíme se s tebou Maxne!" Začala nějaká dívka pravděpodobně Tess.Když jsme se podívali za roh opravdu tam byla Tess ale byla na odchodu."fajn„ Řekl Maxem který stál u zdi a sedl si na studenou zem.„ Eydlin počkej na mě na pokoji" Řekla Malu dala mi tašku s dekou a odešla za ním. Sedla si vedle něj a mlčky ho objela. Pobrala jsem věci a odešla do pokoje. Malu jako kamarádka je úchvatná. S Maxnem už jsou sice jen kamarádi ale ona se k němu stále chová hezky ,jakoby spolu ani nechodili ,jakoby spolu nic neměli ,jakoby se jeden druhému lásku neobětovali ani srdce nezlomily.
Když jsem došla na pokoj nikdo tam nebyl. Převlékala jsem se do nové teplákovky, lehla si na postel a čekala dokud nepřijde Malu abychom se mohli vydat za klukama. Abych trošku zabila čas vzala jsem si knihu a začala jí číst. Zítra musím jít za Tess. Asi taky nebude úplně v pohodě. Po asi 0,5 hodině přišla Malu. „Můžeme" zeptala jsem se hnědo vlasy dívky která stála u dveří.„ dej mi chvilinku potřebuji se...... převlíct" Řekla vytáhla ze skříně teplákovky a zavřela se do koupelny. Byla celá nesvá spíš bych řekla unavená. Po dalších 5 minutách Malu konečně vyšla z koupelný. Dokonce už i s úsměvem v černé teplákovce s malým melounem v pravém horním rohu. Slušelo jí to tak jako vždycky. Malu zmáčkla kameny na zdi. Díky tomu se nám naskytl pohled do dlouhé černé chodby. Když jsme vstoupili dovnitř zeď se za námi zavřela a rozsvítily se louče na stranách chodby. Šli jsme asi jen tak 2 min. Cestou jsem si všimla schodů na stranách které vedly jak nahoru tak dolů. Málo po klepala na zeď ze které z druhé strany vycházeli hlasy kluků. Malu zaklepala podruhé znělo to jako jakýsi kód.„ už jsou tady" řekl James a otevřel nám vchod. Vstoupily jsme do pokoje. Draco s Maxnem a s Timothym seděli na zemi s tužkou a blokem. „ ahoj" pozdravily nás kluci naráz. Ethan který seděl na posteli s černou knihou o nás nejevil zájem. Sedli jsme si za klukama na koberec. A začali jsme plánovat

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat