Oběd jsem si co nejrychleji snědla abych nepotkala Draca.„ kam tak spěcháš?" Zeptala se mě Malu když jsem zhltla poslední sousto těstovin.„ něco musím ještě udělat" zvedla jsem se a rychlým krokem odešla. Schody jsem vyběhla rychlostí blesku. Ve společenské místnosti nebyl. Zamířila jsem k našemu pokoji.„ ježiš promiň" do někoho jsem narazila. Koukala jsem se na nohy a ne před sebe. „ Eydlin" když jsem se podívala stál tam Draco. Vrazila jsem do Draca.„ vidím že si našla můj náhrdelník." Řekl a ukázal na můj hrudník kde se houpal náhrdelník s přívěskem hada.„ ano... ale jestli.. tak ti ho vrátím" styděla jsem se. Rychle jsem nahmatala zapínání a snažila se ho rozepnout„ nenene! prosím nech si ho. Je tvůj a vždy bude" řekl a usmál se. Tohle bylo poprvé co jsme spolu mluvili od toho incidentu.„ Eydlin můžeme si někdy promluvit prosím. Chci to vysvětlit nevím co se to stalo a" zvedla jsem ruku abych ho utla. „ Draco" odvrátila jsem zrak. Už zase se mi hrnuli slzy do očí. Odvrátila jsem zrak abych si srovnává myšlenky. Bylo pro mě těžký ho mít tak blízko u sebe ale přitom tak daleko.„ ráda si to od tebe nechám vysvětlit. Dlužíš mi to. Já myslela že si mě miloval" jsem na sebe hrdá jak jsem to dokázala říct.„ ano dlužím" „ já vím" přešla jsem ke dveřím od našeho pokoje. „ a Eydlin miluju tě stále" už jsem se neohlédla a otevřela dveře.„ já tebe taky" špitla jsem a rychle za sebou zabouchla dveře. Nevím jestli mě slyšel. Lehla jsem si na postel a nechala volně téct slzy.
„ to je ta věc kvůli které si tak zhltla jídlo?" Řekla Malu škádlivě.„ brečení?" Řekla se smíchem.„ si jak Draco ten teď taky brečí a to on nikdy nedělá. Nevíš kde mám tu flašku?" Malu se začala prohrabávat v jednom že šuplíků„ á tady je. Jsem hned zpátky. Draco jí potřebuje" usmála se a šla ke dveřím„ měl by se prvně najíst nebo mu bude blbě" řekla jsem a dívala se přitom na mé nohy.„ vy dva jste se potkali že?" Kývla jsem.„ čekej tady. Vše mi hned řekneš" Malu vyšla že dveří a já zase zůstala v pokoji sama. Zvedla jsem se a šla ke své skříni kde jsem začala hledat něco co bych si mohla dát místo uniformy. Nakonec jsem si vybrala legíny a k tomu černé triko a zelenou mikinu. Zase jsem si lehla a do uší nasadila sluchátka. Zapla jsem svojí oblíbenou písničku a nechala se unášet v rytmu hudby hluboko do myšlenek.
Po několika minutách mě vytrhla z myšlenek rána. Malu vládla do místnosti celá překvapená.„ no do prdele. To co jsem se právě dozvěděla potřebuji vysvětlit i od tebe. Ale nejdřív" Malu si mě prohlédla od hlavy až k patě. „ tě musíme dát dohromady. Nemůžu uvěřit že to říkám zrovna já ale vypadáš příšerně"„ tak dik no" měla ale pravdu. Jak jsem brečela měla jsem rozmazanou řasenku, opuchlé oči a rozcuchané vlasy.„ Hele vím že u tebe tvé depresivní období nezpraví alkohol. Takže si vyjdeme ven. Do nějakého mudlovského obchodního centra. Mám jedno fakt oblíbené." Řekla nadšeně. Ona a nákupáky to mi k sobě nešlo.„ no nečum a zvedej se" Malu mě vytáhla na nohy. „ vezmi si něco fešnýho na sebe a jde se."
Rychle jsem se na Malu rozkaz upravila a oblékla se.„ černé ryfle a černou mikinu? Jiný barvy nejsou?"dala jsem si ruku v bok a prohlédla si jí. Ta měla i černé gumičky do vlasů.„ ups" vybuchly jsme v záchvat smíchu.„ tak se omlouvám" Malu se ironicky uklonila. Vzala jsem si batoh a šlo se.Portál pro jakékoli cestování byl těsně přes námi. Malu vyčarovala do žluta zbarvený portál vedoucí do obrovského nákupního centra. Měl aspoň 5 pater a 1000 různých obchodů. Od oblečení po elektroniku nebo malířské potřeby.„ je to tu obří" bylo to neuvěřitelně. Hlavně tolik obchodů s oblečením„ jo já vím ale neboj umím to tu celé zpaměti." Mrkla na mě.„ takže blbý kouzla na test to nejde zpaměti ale obchoďák obří jak kráva jo" řekl jsem že smíchem.„ no a?!" Nad jejím uražený výrazem který jí nešel zahrát jsem vybuchla smíchy.„ radši pojď, jdeme udělat změnu kočko" chytla mě za ruku a zatáčka na eskalátor.„ začneme dobrým pitím" Malu mě dovedla k nějakému baru jménem Pesca de cola.„ čau Marty" pozdravila číšníka za barem. „ nazdar Malu jako obvykle?" Zeptal se s úsměvem. Malu kývla.„ však mě znáš" číšník jménem Marty začal míchat všelijaké vody s různými barvi.„ a tady pro tvůj doprovod?" Mrkla na mě.„ jak se jmenuje tahle krasavice"„ hele Marty brzdi. To je Eydlin" řekla mu. Ten něco mezi nervózním a udiveným výrazem si mě znovu prohlédl. A pak zas na Malu. Nahl se k ní.„ jako ta Eydlin jak si mi říkala" oba se na mě podívali a Malu přikývla.„ okej nevím o co tu jde ale taky bych si něco dala a jelikož tu asi neseženu něco bez alkoholu tak si skočím támhle do Starbucks pro milkshake. Tak tam dojdi Malu. Naschle" mávla jsem a zamířila ke kavárně.„ jeden vanilkový milkshake prosím" řekla jsem paní za pokladnou.„ Bude to vše?" Kývla jsem„ tak 50 korun poprosím" řekla mile. Z batohu jsem vytáhla padesáti korunu položila jí na její ruku. Ona mi za to dala kelímek s mým jménem.„ děkuji nashledanou" Malu už čekala u vchodu.„ tak co teď?" Zeptala jsem se jí.„ jdeme udělat tvou proměnu takže hurá ke kadeřníkovi."„ ale já žádnou proměnu nechci" Malu nezajímal můj názor. Prosťe mě chytla za ruku a táhla do dalšího patra.„ a i když nerada tak vím jak řešíš názory dalších tak jsem řekla Ethanovi aby přišel " řekla nerada. Stáli jsme teď před velkým kadeřnictvím.„ čau Eydlin" pozdravil mě černovlasý kluk s úsměvem na tváři. Hned vedle něj byl Timothy který věnoval celou svou pozornost Malu. Ethan nad tím protočil očima. „ pojďte za mnou" řekla Malu která se na mě usmála ale hned jak se střetla pohledem s Ethanem nasadila zabijácký pohled.
Sedla jsem si do jednoho z křesel a nechala se obskakovat kadeřnicí. „ tak co to bude?" Zeptala se mě ale Malu se rozhodla mluvit za mě „to co jí bude slušet, třeba zkrátit?" Kadeřnice vzala do rukou mé dlouhé vlasy.„ je po rozchodu" šeptla jí nahlas Malu do ucha. Ta soucitně pokývala hlavou a vytáhla nůžky„ tak o kolik?" Začala jezdit po mích vlasech nůžkami a ukazovat. Začala u konečků„ ne" Malu odpovídala za mě.„ ne" kadeřnice takhle jela až byla tak vysoko že kdyby střihla měla bych mikádo.„ tady?" Zeptala se kadeřnice Malu. Ta se ohlédla na kluky sedící za mnou na pohovce. Ti se pohotově zvedly a začali si mě prohlížet„ jo bude jí to seknout" řekl Ethan a Timothy souhlasně přikývl.„ tak dobře" řekla jsem. Zavřela jsem oči a poslouchala nůžky stříhající mé vlasy na mikádo.„ ještě neotvírejte oči" řekla kadeřnice. Přestala stříhat a začala se šeptem bavit s Malu. Byli moc potichu. Slyšela jsem míchání barvy a cítila štětec barvící pramínky vlasů za uchem. A nejen tam. Myslím že mi podbarvuje vlasy teda aspoň kolem toho ucha a hodně nízko. „ a dáme tam nějakou barvu nebo to necháme takhle?" Zeptala se kadeřnice. Já měla stále zavřené oči. Pokud se baví teprve o barvách musela mi je právě odbarvovat.„ nene takhle"
ČTEŠ
Mocná 2
FantasyMladá dívka se opět po prázdninách vrátila do školy čar a kouzel v Bradavicích, aby prožila opět románek s Dracem, ryskovala pro kamarády a postavila se hrozbě, která je mocnější než před tím. Zažila bolest a radost. Eydlin se vrátila!