22

9 1 0
                                    

„ lidičky novinka" Zakřičela Malu která si zrovna sedala. Celá naše parta seděla ve společenské místnosti. Je právě pět dní před silvestrem. Dracovi už je o hodně líp taky to je už dvacední nebo kolik.„ co takhle silvestrovská párty všichni pohromadě. U nás" řekla nadšeně.„ joo dlouho jsme se všichni nesešli" řekl Maxn nadšeně a zadíval se na Malu. „ přinesu chlast na punč" řekl Draco a mrkl na Malu.„ a já nějaký ty kytky ať to má grády" řekl James a všichni se začali smát.„ a já nějaké jídlo"řekla jsem.„ můžu si někoho pozvat?" Zeptal se James„ jo Nova může přijít" řekla Malu.„ já taky?" Řekl Draco. Všichni jsme se na něj obrátily. „ koho?"řekl udiveně Maxn„ jo všichni si doveďte koho chcete ale jen jednoho" řekla Malu otráveně.

Party se měla konat na Silvestra tedy v pondělí. Bude to party na kterou se dlouho nezapomene. Snad bude skvělá.„ to si že mě dělá prdel!" Zakřičela Malu která vtrhla do pokoje.„ Malfoy si jako doprovod vezme Thanu! A víš proč?" Zaječela.„ Ha nevíš a ani to nezjistíš, protože jsem řekla že to neřeknu. Kurva!!" Malu byla hodně naštvaná.„ Malu klid, ani to radši vědět nechci" řekla jsem ji.„ no tak dobrý ,ty budeš mít doprovod?" Řekla už klidně„ no to jsem s tebou chtěla projednat. Mohla bych vzít Ethana?" Malu se na mě podívala jako bych si z ni dělala srandu.„já vim že se nebavíme ale poslední dobou jsme se hodně sblížili a"„ Ježiš hlavně neříkej aby Draco žárlil to už jsem dneska slyšela... Ale můžeš ho přivést pod podmínkou že mě nebude štvát." „ jasný"

„ dobrý den pane profesore" pozdravili jsme. Je zrovna hodina lektvarů. Dneska budeme dělat rachejtle protože je to naše poslední hodina před silvestrem. Tady v Bradavicích máme vánoční prázdniny, pak chodíme tři dny do školy a pak zase jsou prázdniny. Tentokrát silvestrovské.„ Ethane co budeš dělat o silvestru?" Zeptala jsem se hnědovlasého klučiny vedle mě.„ nevím, nikdo mě zatím nikam nepozval." Řekl a přidal do misky další prášek„ nechceš jít semnou na jednu party?"„ bude tam Mary Lou?" Šeptl. Kývla jsem.„ a to tam můžu jako přijít?" Zase jsem kývla. „aha, hele rozdrť ten list" vzala jsem modrý list a v ruce rozdrtila.„ mohla si to rozdrtit v tomhle" pousmál se. Mávla jsem rukou„ prosím Ethane" prosila jsem ho„ jo tak dobrá. Jdu ale hlavně kvůli tobě " zadíval se někam za mě.„ ten žárlí" úsměv se mu rozšířil.„ kdo?" Dal mi ruku kolem pasu.„ co to děláš?" Zeptala jsem se nechápavě.„ promiň ale támhle Draco běsní vzteky." Řekl a jeho modré oči se opět podívali za mě.„ otoč mě nějak nenápadně. Já to chci vidět" kývl. Pustil mě a šel za mě pro další listy a já se tak dostala na jeho místo. Měl pravdu. Koukal se na nás a jen tak tak nezlomil dřevěnou lžíci kterou jsme měli míchat směs.„ měl jsem pravdu že?" Řekl a zase si semnou vyměnil místo.„ jo" zasmála jsem se. Ale jen potichu aby si toho profesor nevšimnul. Vyrobili jsme si jaanavar petardy neboli zvířecí.
„ máte všichni hotovo?" Zeptal se profesor. Všichni jsme odpověděli že ano. Odešli jsme ven kde jsme si je zkusili. Naše byla skvělá. Vyletěla vysoko do vzduchu za zpěvu ptáčků, tam se rozletěl do všech světových stran jako tisíce hvězd ,které se hned spojili do různých zvířat. A ty začali běhat po obloze.

„ ahoj zlatičko" řekla Mamka když jsem se vrátila ze školy. „ chtěla bych probrat kde budeš na Silvestra. My s tátou pojedeme do Mushrumek."vykulila jsem na ní oči„ kam pojedete?" Zeptala jsem se „malá vesnička v lese. Je to něco jako lázně. Domluvila jsem se s několika kamarády kteří vezmou i své děti. Bohužel všechny jsou ve věku Marlee." Řekla Mamka.„ no já jsem se domluvila taky s kamarády. S Malu a tak. Mohla bych být s nimi? Já už jim řekla že jo a.." „ samozřejmě taky jsem byla mladá" maminka mě pohladila po tváři„ děkuju" skočila jsem jí do náruče.„ ale ne že se opiješ až do němoty"„ já? Nikdy" řekla jsem se smíchem a šla do svého pokoje.

Probudila jsem se kolem desáté za rachotu mé rodiny balící se na Silvestra.„ dobré ráno" řekla jsem ospale.„ drahoušku za chvilku odjíždíme. Vrátíme se až večer tak si to užij" řekla Mamka„ a žádný drogy" řekl výhružně táta.„ neboj Tati. Užij tě si to. Příští rok" řekla jsem se smíchem. „ proč nejedeš s námi? Vždycky si byla s námi" Objala jsem svou mladší sestřičku.„letos ti to každá užijeme se svými přáteli. Mám tě rada Marlee"„ já tebe taky Eydlin"

Za dvě hodinky jsme měli sraz s Malu u ní. Měli jsme se spolu připravit. Hlavně teda já ji měla pomoct co na sebe a taky pomoct to vše připravit. Sbalila jsem si nějaké tepláky, spodní prádlo,kartáček na zuby a hřeben. Pak ještě pár věcí a šla vybírat co budu mít na sebe.„ Malu na tu party budeme za kočky nebo budeme v normálu?" Zavolala jsem Malu už úplně zoufalá.„ mám stejný problém. Vezmi si něco sexy ale i pohodlného a prostě chápeš?" Malu zněla taky zoufale. Po tomhle mi to tipla. Vybírala jsem si mezi třpytivě tmavě fialovými šaty ,které se vázali ze zezadu nebo tmavě zelenými krátkými šaty z lesklé látky které byli uplé a vázali se malými provázky po stranách a na bocích. Vzala jsem obě a ještě dva outfity, boty a k tomu make-up. Všechno jsem zabalila do batohu a na sebe vzala jen teplákovku. Vyčarovala jsem portál a už jsem stála před dveřmi od domu Wheelerovích.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat