17

11 1 0
                                    

Asi po čtyřiceti minutách jsem se konečně mohla podívat. Nemohla jsem uvěřit svým očím. „ vypadám úchvatně" zalapala jsem po dechu. Mám na krátko ostříhané vlasy a odbarvené zespoda hlavy. „ sluší ti to" řekl Ethan a mrknul na mě„ si kočka" řekla Malu.„ musím uznat že vaše kamarádka má opravdu styl" řekla mi kadeřnice. Jen jsem přikývla.
„ tak kam teď?" Zeptala jsem se Malu radostně.„ do patra s oblečením jak jinak. Teď přišlo na řadu vybírání tvého stylu" mrkla na mě a šla směrem k eskalátorům.„ a kluci vy nemusíte, vím že vás to nebude už bavit" řekla Malu spíš ale Ethanovi.„ my radši půjdeme protože tvůj styl není nic moc." Řekl Ethan. S Malu se probodávali pohledy. Jen jsem nad tím protočila očima.„ tak jdem" zavelela jsem na konec. Mávla rukou na znamení.„ já myslím že máš super styl." Timothy šel vedle Malu. Malu se nad jeho lichotkou snažila usmát ale spíš to vypadalo že má křeč pusi. Musela jsem se snažit abych nevyprskla smíchy.„ tak jak se máš?" Ani jsem si nevšimla Ethana po mém boku. „ už dobrý" „ jen dobrý?" Ethan mě dloubl prstem do paže. Asi si myslí že se mi jen tak změní nálada jedním gestem.„ ano" odpověděla jsem. Ethan tam stál jako opařený. To ho dostalo to mé ano? Jakože mohla jsem to říct mileji ale nechtělo se mi. Konečně jsme byli v dalším patře který celý patřil obchodům s oblečením. Bylo to asi to největší patro v celým obchoďáku. Zamířili jsme hned do jednoho který byl nejblíž a byli tu fakt boží kousky.„ na zkus si tohle" Malu mi do rukou dávala všelijaké druhy oblečení. Já si jich taky pár vybrala „ nebude to stačit? Já si to půjdu už vyzkoušet" rychle jsem zmizela do kabinek. „ dobře tak mi si tady sedneme na ty židle a počkáme na tebe" řekl Ethan. Kývla jsem a zavřela za sebou dveře kabinky. První jsem nahmátla červený kroptop. To jsem ani nezkoušela. Fuj. Další světle hnědé elegantní kalhoty. Padli mi perfektně. K tomu jsem si zkusila černé krátké tílko a přes to sako které bylo k tomu.„ tak co na to říkáte?" Vyšla jsem z kabinky a začala jsem se nakrucovat jak nějaká modelka. Ethan s Timothym jako první zpozorněly„ nádherný"„ uchvatný" „ sekne ti to" řekl Malu.„ chceme další tak šup" Malu se zvedla a zavřela do kabinky. Věci co se mi líbili jsem dávala na věšák kde bylo napsáno velkými písmeny ANO a ty který ne tak jsem dávala na věšák označený jako NE. Tenhle byl už tolik napěchovaný že jsem to dávala i po židlích a po zemi. Nakonec jsem si vybrala jen tři kousky oblečení.„ bude to 500kč i se slevou" zaplatila jsem kartou a šlo se do dalšího obchodu. Mohla jsem si vybrat víc věci když tady měli slevy ale nebylo tu skoro nic pro mě. Takhle jsme prošli asi dalších šest obchodů. Ty byli ale už lepší. Líbilo se mi jak jsme si s Malu navzájem vybírali oblečení a zkoušeli si je. Dopadlo to tak že teď se táhneme s dvaceti taškami. Ještě že tu byli kluci. Zašli jsme i do bot kde jsem do vybrala dvoje na podpadku a jedny normální. Když jsem si zkoušela zrovna jedny na tom podpatku, nedalo mi a musela se zeptat.„ proč ty zrovna nesnášíš Ethana?" Malu mě zpražila nechápavým pohledem. Ten pohled říkal jako by to nebylo jasný.„ vždyť Scarlet podvedla Ethana s tvým bráchou, ne? Ethan nic neudělal" Malu vypadal dost naštvaně až jsem se jí bála.„ ten kretén ti to neřekl všechno, co?" Řekla naštvaně. Zavrtěla jsem hlavou.„ jak typický od něho" Malu protočila oči.„ tak co se stalo?"„ ten debil málem vymlátil z mého bráchy duši!" Vyštěkla Malu „No tak si Scarlet vybrala mého bratra a ne toho nadutého kreténa, no!"malu byla dost naštvaná. Neměla jsem se na to ptát. Asi jsem zkazila naše nakupování.„ promiň" špitla jsem„ a co ty a Draco. Prý ho stále miluješ?" Malu zněla stále naštvaně, ale bylo vidět, že to nenechá jen tak. Tak si to chce vybrat tím, že se mě bude ptát na Draca. Sklopila jsem zrak.„ proč se ptáš?" „ Draco mi to říkal" popotáhla jsem.„ řekl ti, že i on mě miluje."„ to je úplně jasný" řekla Malu naštvaně. Sundala jsem si ty boty a vrátila je do krabičky. Rychle se zvedla a šla jde zaplatit.„ Eydlin promiň já nechtěla jen mě to naštvalo"„ jo jasný v pohodě. Chápu to"

„ hele tady mají šaty na plesy" ukázala jsem na obchod plný plesovích oblečení jak pro kluky tak i pro holky.„ ne už ne" kluci byli úplně utahaný.„ mohli jste jít" řekla Malu. Vešli jsme dovnitř.„ hele tady jsou sedačky" Timothy si na ně hned uvelebil a vedle něj Ethan.„ budeme tady" oznámili nám. Zamířili jsme do ženského oddělení. „ ples je za dlouho" Malu byla úplně odvařena z tolika sukní.„ a není špatný se porozhlídnout." Poznamenala jsem. „ asi máš pravdu"„ neboj já ti poradím jaký" mrkla jsem na ní a přešla k prvním stojanům. Malu udělala to stejný. Měli tu všechny druhy barev. Já byla zrovna tam kde byly žluté a Malu u modrých.„ půjdeme si je i zkusit?" Zeptala se Malu držící jedny modré.„ jasně" řekla jsem nadšeně. Nemohla jsem si vybrat jaký. Malu jich měla už čtyři přehozený přes ruku a já nic. Žádný mi nepadli do oka. Jako aby se neřeklo dva jsem si přece jen vybrala ale nabylo to ono. Šla jsem z jedné barvi na druhou až jsem skončila u zelených. Byli tu jedny hezký tmavě zelené ale ty se spíš hodily na Malu.„ na zkus si i tyhle" podala jsem jí je a vrátila se zpátky k hledání.„ to jsou ony" radostně jsem vytáhla mentolově zelené šaty. Mají dlouhou lehce nadýchanou sukni s květinami a několika sukniček. Vršek měli jako korzet a nadýchané dlouhé průsvitné rukávy. Byli úchvatné a ty květiny vypadali jako pravé. K nim se i prodávali diadémy a nebo věnce z pravých květin.„ ty jsou vážně úchvatné. Jdeme je zkoušet?" Zamířili jsme do obrovských kabinek.„ Malu je mi to blbý ale nechceš jít zamnou? Na mě je to až moc velký"„ právě jsem se chtěla zeptat na to samé" se smíchem jsme se naskládali do stejné kabinky. Sundala jsem si triko, kalhoty a snažila se nasoukat do uplých žlutých šatů na ramínka.„ co koukáš zkoušej taky ne." Řekla jsem se smíchem Malu civějící na mě. Ta se vzpamatovala a začala se soukat taky do šatů.„ zapneš mi je?" Malu si oblékla první šaty. Byli černé a že začátku upnuté, ale na spodku se z nich stávala sukně. Když se podívala do zrcadla, zavrtěla znechuceně hlavou a snažila se z nich vysoukat.„ počkej" se smíchem jsem jí zase rozepla šaty abych jí pomohla.„ teď ty modrý" řekla a ukázala na upnuté tmavě modré šaty v rohu kabinky.„ Na" podala jsem jí je. Sundala jsem si ty ohavně žluté šaty. Kašlala jsem na ty červený co jsem tam ještě měla a chystala se na mentolově zelené.„ Lin?" Otočila jsem se na Malu. Ty upnuté tmavě modré šaty jí sekly. Zvýrazňovaly jí její křivky ale neřekla bych že jsou na školní ples.„ vypadají úžasně, ty vypadáš úžasně." Po těchto slovech svět jako by se zastavil. Jen jsme tam stáli a koukali na sebe. Malu se krůčkem přiblížila blíž ke mně. Nahla se a začala mě líbat. Nevím co mě to napadlo, ale zajela jsem jí rukama do vlasů. Malu mě přitiskla na zrcadlo a polibky po mém krku.„ holky, sorry, ale mi už s Ethanem jdeme. Trvá vám to dlouho" odtáhli jsme se od sebe a já nad tím, co jsme udělali zůstala v rozpacích. Rychle jsem na sebe hodila triko a kalhoty abych se mohla s nimi rozloučit. Vyšla jsem z kabinky jako by nic.„ omlouvám se, že nám to tak trvalo. Rozhodně moc děkuji, že jste mi přišli pomoct. Jsem vám za to vděčná" mrkla jsem na Ethana.„ není zač Eydlin" Ethan jako by mě chtěl obejmout ale nakonec si to rozmyslel.„ ahoj" dřív než jsem stihla dojít zpět do kabinky vyběhla z ní Malu celá nesvá.„ Eydlin už taky musím jít" a odběhla pryč. Ani jsem nestihla říct ahoj nebo něco. Prostě jen odběhla ven z obchodu na eskalátory.

Mocná 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat