Aralarına aldıkları çocuk korkudan sesini bile çıkaramıyor. Sessizce duruyor du
sonra ben o iki çocuğu güzel bi
dille konuşmaya ikna ettim bi köşeye oturupKonuyu anlamalarını söyledim sağolsun ufak olan değil de büyük olan biraz olgun davrandı bi banka oturduk anlattılar
Bu iki kardeş az ilerideki markettin sahibinin oğullarıymış
Bunlar işlerinin başında adam akıllı çalışırken bu çocuk gelip gizli gizli marketten Bişeler çalıyormuş bu iki kardeşte bunu fark edince çocuğun peşine takılmışlar çocuk ta korkup kaçmış bu kardeşler de bunu Yakalamışlar az önceki yerde Bi güzel benzeteceklermiş.Olayı dinledikten sonra diğer çocuğa sordum niye böyle bişe yaptın diye işi olmadığın uzun zamandır kimsenin yanında çalışmadığını kimsenin iş vermediğini dedi.
O da açlıktan artık hırsızlığa yeltendiğini söyledi.
Kardeşin biraz öfkesi dinmişti bende çocuğa biraz acadım ama çalmak yerine çalışarak helal bi şekilde kazanmasını söyledim.O sıra iki kardeş çocupun bu durumuna acıdılar ve yanlarında çalışmalarını yemeği içmesini karşılıyıp maaş vereceklerini söylediler.
Allah işte herkesin karşısına böyle iyi insanlar Çıkarısn çocuk bana çok teşekkür etti sonra iki kardeş yarın gelip işe başlamasını söyledi.
Yani anlıcağınız o gün onları görmezden gelsem o iki kardeş bunun derdini bilmicek dövecek diğeri ise ömür boyu belki de çalarak yaşamını sürdürecekti
Yani o gün başıma böyle Bi olay geldi
O sıra ben yağmur'u da unutmuşum
elimi telefona attım dört cevapsız çarğıon küsür mesaj hepsi Yağmur'dan
Kız baya meraklanmış belli ki ama nerden bilsin başıma gelen durumu eve gidene kadar bende onı aradım ama telefonunu kapatmıştı yani kendince tavır koyuyor du.
Sonea mesaj attım olaydan bahsettim biraz.
Eve vardığım sa hiç beklemediğim bişeyle karşılaştım.Rüzgar can Dostum gelmiş ti
Onu görünce öyle çok sevindim ki anlatmam dediği gibi yapmış üniversiteyi kazanıp Benim olduğum şehre gelmiş.İşte ben bu yüzdendir ki rüzgardan başka kimseyle bu kadar uzun denli dostluk kurmadım.
Rüzgar'la baya sohbet ettik nerde kalacağını bile sormadım tabi bizde kalacak tı ama o bunu kabul etmedi yurda müracaat ettiğini onaylanırsa orda kalacağını söyledi o süre zarfın da da bizde kalacak tı.
Artık burda olduğuna göre dostumla daha çok vakit geçire bilecektim.