11. Bölüm

360 322 8
                                    

Marketin önünde yine o kız ilk başta yüzüne görünmemek için başka markete gitmek istedim sonra içimden. aman zaten tanımaz diyip markete girdim o da içerideydi ben iki ekmek aldım yüzümü hafifçe saklayarak parayı uzattım.

-buyur Murat abi

-hayırdır Yusuf niye yüzünü saklıyorsun ne oldu

-bişe yok be Murat abi al hadi parayı ver paralarımın üstünü

-tamam Yusuf'um niye kızıyorsun al paranın üstünü.

-ver neyse hadi kolay gelsin Murat abi.

-Eyvallah Yusuf.

Biz böyle konuşurken o kız da bizi dinleyip gülümsedi sonra tam ben marketten çıkarken

-hey hey

Diye seslendi o kız. hiç aldırış etmedim ilk başta sonra

-Yusuf bey! Poşetiniz yırtılmış buyrun bu poşedi alın

Yavaşça kafamı o yöne doğru çevirdim benim yüzümü görür görmez

-"sen bu sabah bana çarpan kişisin"

-Benim o kişi ne oldu özür diledim ya ne istiyorsun tamam çarptık özür diledik bağırdın çağırdın sesimizi çıkarmadık şimdi ne istiyorsun benden.

Ben bu konuşmayı yaparken kız şaşkın şaşkın beni izliyordu.

Sonra ben arkama bakmadan çıktım arkamdan geldi.

-Yusuf! Yusuf! diye seslendi ben yine arkama bile bakmadım sonra dayanamayıp durdum.

-hıı ne istiyorsun. Dedim

-ne bu be kız gibi trip atıyorsun dedi ben de sabahki kaba davranışım için özür dilicektim ama lafı ağzıma tıktın.

Ben baya mahçup olmuştum ona karşı. ben de ondan tekrardan özür dileyip eve doğru beraber yürümeye başkadık ilk olarak adını söyledi.

-bu arada ben Dilara.

-ben ismimi söylememe gerek yok zaten duydun az önce.

-aynen duydum çok komik muhabbetiniz vardı marketteki abiyle

-aynen çok komik biridir kendisi.

-Nerde yaşıyorsun Dilara

-az aşağıda dedem ve nenemle birlimte yaşıyorum.

-ciddimisin.

-evet, onlar yeni taşındı bende burda okumak için geldim ve onlarda kalacam bir müddet niye ki ciddimisin diye sordun.

-bizde hemen yan tarıfında oturuyoruz da o yüzden sordum.

-hmm yani komuşuyuz tesadüfe bak sen.

Bende içimden ne tesadüf diye geçirdim sonra millet yanlış anlamasın​ diye ben başka yerden gittim yolu uzatarak gittim oda kendi yolundan eve vardığımda annem neden bu kadar geciktiğimi çay soğudu içinde azar işitik baya ben de şeytana uyarak yalan söyledim yolda kaza oldu seyre dalmışım ne olduğunu anlamdan zamannın nasıl geçtiğini anlamadım dedim anneme sonra kahvaltı yaptık sofrayı toparlayıp ders çalıştım biraz sonra biraz kitap okuyup uykuya daldım öğlen vakti. Uyandığımda evde kimse yoktu amcamlara gitmişledi bende dışarı çıktım
Kapının önünde oturmaya başladım belki Dilara geçerede görürüm diye dediğim gibide oldu Dilara dışarı çıktı sonra nenesi beni çağırarak.

-Yusuf oğlum Dilara'YI biraz gezdirirmisin burda yeni geldi şehir dışında hiç kimseyi tanımıyor burda.

Ben de Allah'tan başka birşey istesem olurmuş diye içimden geçirdim.

-tabiki Ayşe nene ne demek gezdiririm zaten işimde yoktu.

Ben Dilara'yı alıp dolaşmaya çıktık baya gezdikten sonra akşam oldu annemle babam gelmişti evde de Ayşe nene ve Ahmet dayı vardı. Çay içiyorlar dı bizim evde ben le Dilara içeri girdik selam vererek annemle babamla tanıştırdım Dilara 'yı sonra Ayşe nene ve Dilara bana onla ilgilendiğim için teşekkür ettilep evlerine gittiler.

Onlar gittikten sonra annem le iki dakika göz göze geldik annem göz kırptı sonra da güzel kızmış bu Dilara dedi benim yüzüm kızardı. Babamda bana bakarak.

-hayırdır evlat yüzün kızardı.

-yok be baba nerden çıkardın sıcaktandır.

-neyse bakalım öyle olsun dediler.

Sonra ben müsadelerini isteyip yatsı namazı nı kılıp yattım.

ZEMHER-İ AYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin