26.Bölüm

224 194 0
                                    

Yolculuk evdi artık yolda hep aklımda eve gidince yapacağım şeyler vardı daha doğru su ne yapacağım vardı ne yapabilirdim

Yok tam on altı saat sürdü İzmir terminaline varmıştım beni alma annem, babam ve bahtıyar Hocam gelmişti onları görünce sevinçten havalara uçacaktım anneme sarıdlım öptüler sonra eve gittik ben yorgundum yatağımı hazırladı annem herşey tuhaf geliyor du bana buna da alışmam lazım dı.

bahtıyar hoca da hoş geldin dedikten sonra ailesinin yanına gitti bende uyudum yeni Bi gün yeni Bi hayata başlamak için gözlerimi yumdum.

Sabah yeni hayatıma gözlerimi açtımğımda biraz sersemlemiş gibiydim buna da alışmam gerekecekti.

Aklım beynim halen askerliğin tesirinde kalmıştı

Kalktığımda saat biraz geç annem kahvaltıyı hazırlamış babamda işe gitmişti.

Annemle birlikte afiyetle kahvaltımızı yaptı ben anneme biraz askerlik te yaptıklarım bahsediyordum ama annem artık askerliğin bittiğini yeni bi hayata gerçek hayata adım attığımı dedi ve iş bulup hayatını kurmam gerektiğini söyledi.

Zaten herşeyin farkın dayım bi iş bulup çalışacaktım sonra hayatıma devam edecektim kader tabi ben böyle düşünürken nerden bilebilirdim hayatımın çalkantılı bi o kadar zorlu geçeceğini

Her neyse kahvaltı dan sonra biraz dışarı çıktım.
Elime telefonu aldım Rüzgar'ı aradım rüzgarla biraz sohbet ettikten sonra boş boş sokaklarda dolaştım.

Ne iş yapacaktım hayatım nasıl olacaktı ben böyle avel avel düşüncelere dalmışken telefonum çaldı.

Arıyan bahtıyar hocaydı geçmiş olsun dileklerini ilettikten sonra
O da aynı konuya geldi iş ne düşünüyorsun.

Diye sordu bende aklım da hiç bişe olmadığı nı ve bi kaç gün dinlendikten sonra iş arıyacağımı dedim oda çevresinden bi kaç yere sorup bana dönenceğini dedi.

Aradan üç gün geçti halen bahtiyar hocadan haber bekliyordum o sıralar zatenn evde iyice bunalmışım

O sıra yine telefonum çaldı heyecanla koştum inşallah beklediğim gibi bahtıyar Hoca dan dı arama.

Elime aldım telefonu aynen de öyle arıyan bahtıyar hocaydı

Olduğum şehir de kş büyük sanayi de araç bakımıyla ilgili bi yerde oto tamirci işi varmış tamam olur dedim.

Orda görüşeceğim kişinin de numarasını attı bana. Sonra ben üstümü giyinip çıktım evden sanayiye doğruu

Otobüs te giderken kulağımda yine kulaklığım şarkımı dinliyorum öyle usul usul otobüsten dışarıyı seyrederek

Yarım saat sonra büyük sanayiye vardım.

Sonra bahtiyar hocamı aradım 
Yardımcı olması için bahtıyar Hocam sağolsun iş vereni aradı beni sanayinin girişinden aldı sonra çalışacağım yere götür dü yolda giderken de adımı falan sordu sonra kendi adını söyledi ali yi adı

Her neyse çalışacağım yere girdim çok büyük bi yer değil mütevazi bi oto tamir dükkanıydı ali abiyle birlikte iki kişi daha vardı çalışan onlarla da tanıştıktan sonra ali abi kendi beni evime bıraktı yarın iş başı yapacağımı söyledi.

ZEMHER-İ AYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin