Okulun kapısından çıktıktan sonra Bi köşeden Dilara yı bekledim. Onu da alıp bizim oralarda çok güzel Bi park vardı sessiz sakin huzurlu Bi yer oraya gidip derdi neydi sormak istiyordum.
Ama her kapıya bakmama keyfim biraz daha kaçıyor du Bi türlü gelmedi o acaba erken mi gitmişti
Galiba öyle olmuştu çünkü okulda kimsecikler kalmamıştı ben yine de Bi umut gidip sınıfına baktım sırtımda çantamla
Orda da yoktu sonra evlerine doğru koşarak gittim içimde büyük Bi sıkıntı var Dı nedensiz Bi sıkıntı inşallah ta nedensizdir.
Evlerine vardığımda Ayşe teyze kapıyı açtı Dilara'nın evde olmadığını okuldan dönmediğini söyledi o an başımdan aşağıya kaynar sular indi Ayşe teyzede aynı şekilde benim gibi endişeli olmuştu beni öyle tedirgin görünce ben belli etmeden diğer arkadaşlarıyla ders çalışmaya gitmiştir deyip biraz rahatlatmak istedim kadıncağızı.Sonra hızlı Bi şekilde eve gidip çantamı attım hemen dışarı çıktım okul telaştan elbisemi bile çıkarmamıştım annem arkamdan seslendi onu bile duymamışım.
Korku ve panik içinde dediğim parka gittim hava biraz kararmış birazda serindi üstümde ince Bi ceket vardı biraz üşümüştüm ama onu bulup içimi rahatlatmak istiyordum.
Parkın Bi ucundan Bi ucuna koştum yoktu sorma parkın arka tarafında ki tepe çıktım.Çokkkk şükür o karşı dağların parıltısı havanın serinliği ve on Dilara 'yı orda bulmam beni baya değişik Bi atmosferin içine soktu hemen onun yanına gittim yanına oturdum sakin ve tabi hiç bişe sormadan sadece yanında durdum o anki huzuru bozmasından korktum soracağım en ufak sorunun bile o yüzden sadece sustum.
Ve aradan Bi kaç zaman geçti gökte yıldızlar belirdi havaya baktım ayda parlıyor du Bi aya Bi Dilar 'ya baktım.
Dilara'nın buradan gidecek demesiyle o anki bütün büyü bozulmuş gibi sanki başımdan aşağıya kaynar su dökülmüş gibi hissettim nereye neden dememe kalmadan anlatmaya başladı.
Nenem le dedem artık bana bakacak durumda değil ikiside baya yaşlandı artık onlara yük olmak istemiyorum ve yurt dışındaki dayım beni yanına çağırdı orda daha iyi eğitim görüp orda okumamı istedi bende isteksiz Bi şekilde kabul ettim biliyorsun ben ressam olmak istiyorum oradaki imkanlar dava fazla orda daha iyi geliştirecem kendimi Nenemle dedemi de sonra yanımıza alacağımızı söyledi dayım.
Dilara Böyle anlatırken içimde deli Bi korku vardı onsuzlupı galiba şimdiden kalbimin derinliklerinde hissediyordum gözlerim doldu o an Dilara bana bakıp..
__Yusuf Lütfen Böyle yapıp işimi daha da zorlaştırma böylesi daha hayırlı benim için.
hiç bişe demedim sadece titrek Bi sesle
__hava karardı Dilara ne ele deden merak eder kalk gidelim diyebildim sadece.
Çok kötüydüm gidiyor du Dilara
Yolda giderken üşüdüğünü anladım ve ceketimi ona verdim ve evlerimize varmıştık.
Artık onla göz göze gelmek bile istemiyorum dun o evine girdi bende evime.Eve girdiğimde annem yemek hazırlamıştı yemişlerdi bana da hazırlamak istediğini söyledi yok olduğunu söyledim odama geçtim.
Sanki duvarlar üstüme üstüme geliyor içimde şiddetli Bi sancı varmış gibiydim o gece nasıl sabah olacak diye huzursuca düşünüp durdum. O günde sabah oldu Dostlarım iyi kötü o günde sabah oldu.