13. Bölüm

321 291 2
                                    

Fark ettim de aynı okula gitmemiz onunda hoşuna gidiyor du beraber kıyafetlerimizi aldıktan sonra bir kafede oturup çay içtik ben Dilara'yı biraz tanımak amacıyla sorular sordum.

-Dilara siz kaç kardeşsiniz?

-biz değil ben tek çocuğum başka kimse yok.

-hmmm....Anladım peki nelerden hoşlanırsın?

-Kitap okumak, gezmek,müzik dinlemek vs. sen nelerden hoşlanırsın Yusuf.

-şarkı dinlemek, maç yani futbol oynamaktan, gezmek yani bende de böyle.

-peki... Dilara daha önce hiç aşık oldun mu?

-kalkalım Mı Yusuf çayımızda bitti büyükanne ve büyükbabam bekliyor.

-tamam dedim anlaşılan Dilarubu sorumdan pek hoşlanmadı.

Neyse kafeden çıktık ben ve Dilara kıyafetlerimizide almıştık. Ev geldim tabi önce Dilara'yı bıraktım

-yarın görüşürüz Dilara.

-görüşürüz Yusuf.

Dedi evime gittim biraz heyecan vardı içimde yarın yeni bir okul yeni bir hayat ben böyle mutluyum ama asıl görevimi unutmuşum yani dini mi namazlarımı aksatmam kuran okumam biran içime kurt çöktü kendime gelip tam namaz kılacaktım karşı taraftan yani Dilara'nın evinde beni çağırdı ama namaz kılacaktım hevesimde gelmişken ama
Dilara'da önemliydi ama namaz kadar önemli değil tabi abdest aldım tam namaz kılacam kulağıma yine o ses Şeytan'nın sesi "offf Yusuf bak dinle Dilara'nın o güzel sesiyle seni çağırıyor hadi ama namazını sonra kılarsın" bu sefer onu dinlemedim " Allah'u Ekber "deyip namaza başladım sonra namaz bitti kuran okudum sonra yan tarafa gidip Dilara'nın ne istediğini sordum. Tabi içim rahat bir şekilde.

-Dilara! Dilara! Diye seslendim balkona çıktı

-Efendim dedi

-ne oldu niye seslendin dedim.

-yok bişey dedi.

-ne oldu dedim söyle ya.

-yarın okula beraber gidek mi dedi.

tam evet diyecektim ki islamın yani dinimin bunu bana yasakladığı
Aklıma geldi.

-benim yarın işim var Dilara kusura bakma dedim.

-tamam yusuf.

İçim baya rahatlamıştı şeytana karşı bir zafer kazandığımı hissetim.

Yatağa girdim sabah namazına tekrar kalktım bu sefer istekli kalkmıştım. Namaz kıldıktan sonra Allah'a şükür ve dua ettim tekrar yattım.

Sabah oldu üstümü giyindim okula doğru yola koyuldum.
Otobüse bindim okula doğru yola koyulduk. Gideceğim sınıf 9. Ncu sınof d şubesiydi okula vardım okulun içine girdim biran kendimi çok tuhaf hissetim. Sonra sınıfa girdim ama girdiğime pişman oldum küfürler, edepsizlik havada uçuşuyor du birileri yan tarafta sıranın üstünde zıplıyor birileri de arka tarafta kavga ediyorlardı.
Sesime çıkarmadan boş bulduğum yere oturacaktım biraz göz gezdirdim sonra cam kenarı üçün cü sıra biri elini sallıyor gel gel yanıma otur yanına otudum tanıştık adı rüzgardı sonra ben kendimi tanıtıktan sonra rüzgar da kendini tanıtı

Rüzgar edebiyattan kitaplardan çok hoşlanan biriydi babasıda zaten kitapçıydı.

Zaman ilerledikçe rüzgarı daha çok sevmeye başlamıştım çok sakin çok sessiz ve çok mantıklı konuşan biriydi.



ZEMHER-İ AYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin