27.Bölüm

226 190 0
                                    

Eve vardım akşam dı babam işten yeni gelmişti annem yemeği hazırlarken babam yanına çağırdı gittim oturdum yamacına sonra dedi ki

__evlat iş işini ne yaptın

hallettim baba
Bahtıyar hoca nın bi tanıdığının oto tamir hanesinede yarın işe başlıcam baba hayırlısıyla dedim

__Hayırlısı olsun evlat dedi işene sahip çık geliştir kendi

Tamam baba dedikten sonra annem yemekleri hazırmıştı güzel güzel yemeğimizi yedikten sonra brn odama çıktım biraz kitap okudum.
Bi kaç satır kitap okuduktan sonra uyudum.

Sabah yine her zaman ki gibi erkenden işe gitmek için kalktım
Namaz kılıp üstümü değiştirdikden sonra dışarı çıktım.

Kapının önünde beni işe almalarını bekledim ustam her sabah beni evin önünden alırdı.

Ustamı beklerken işe gitmek için servislerini bekleyen insanlar olurdu bizim orda yine böyle bekleyenlerin arasında çom alımlı kapalı güzel bi kız işe gitmek için servis bekliyor gözüm bir den takıldı ona biraz dikkat çekmek iç çin ayağa kalktım onun görebileceği bi yere geçtim ama dikkat etmedi yani görmedi beni.

Sonra kulaklığı mı takıp beklemeye devam ettim biraz geçtikten sonra ustam geldi aldı diğer çalışanları almak için biraz yol yaptık ve iş yerine vardık ben sabahtab çayları demledim ve o sıra zaten sabah iş olmadığı için sağı solu süpürdüm.

Sonra elime ayağıma sağa sola baktım derin bir düşünce ye girdim acaba kendime yazık mı ediyorum ben bunu mu hak ediyorum bu sanayi köşesinde sürünmek mi hakkım diye.

Sonra içimden bi ahhhh çekip Buna da şükür diyip işime devam ettim.

Bi kaç araba tamir ettikten sonra biraz da vakit geçirip akşam ettik çok şükür.

Benim günlerim hep böyle geçmeye başladı hergün kendi kendime soruyorum.

_Yusuf senin amacın ne diye

Ama hep bi iç sıkıntı bi daralma  var içimde bi türlü kendimi multu edemiyor hiç bi şeyden zevk almıyordum Aslında Dilarayı da çok özlüyordum.

Ama allah biri neredeydi ne Yapıyordu.

Hafta sonu daha kimsecikler uyanmamış ben Kahvaltımı yapmadan üstümü giyinip evden çıktım.

Biraz yürüdüm evin az ilerisinde ormanlık bi alan vardı yanlız başıma oraya gittim biraz huzur bulmak için sonra telefonum çaldı arayan Rüzgar'dı o okula devam ediyor du ve sınava girmiş sonuçları bekliyor du.

Telefonu açtım

__Alo efendim Rüzgar.

__Nasılsın dostum be yapıyorsun

__iyidir Rüzgar ne yapim evden çıktım biraz dolaşıyorum sen be yaptın

__valla ne yapim Dostum sınav sonuçları açıklandı onu haber verim dedim

__eee sonuçlar nasıl

__iyi dostum puan iyi geldi inşallah sizin orda ki üniversiteyi tercih edecem.

__oooo Dostum iyi valla ya yine bir araya gelebilcez yani çok iyi haber bu.

Az da olsa biraz keyfim yerine gelmişti dostum Rüzgar'ın başarısı beni çok multu etti sonra telefonu kapatıp biraz daha yürüdüm eve geçtiğim de annem kahvaltıyı hazırlıyordu
Bende hiç bişe demeden. Ona yardım ettim ara Bi kaç soru sordu ama cevap vermedim
Sonra sofraya oturup televizyon izledik.

ZEMHER-İ AYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin