19. Bölüm

250 232 4
                                    

Aradan bir ay geçti beni yaralayan kişi bulundu ve beni karakola çağırdılar.
Teşhis etmem için babamla birlikte karakola gittik polis müdürünün yanına gittik tokalaştık nasıl olduğumu sordular ben çok şükür deyip geçtim sonra eli kelepçeli birini içiri soktular polisler bumu diye sordu buydu o sakallar bu yüz asla aklımdan çıkmazdı evet bu dedim şikayetçi misiniz diye sordu lar şikayetçi olmak istemedim ama yine hapis yatması gerekmiş kasten adam yaralaMaktan.
Gelecek hafta mahkemeye çıkacaktın en az yedi yıldan yargılanacaktı.

sonra o hafta geldi çattı takım elbisemi giydim babamlarda hazırlanıp çıktık.

Mahkeme salonuna girdik sonra ben lavaboya gitmek için tekrar çıktım mahkeme salonundan işimi hallettim çıkacaktım ki uzun boylu sakallı biri yakamdan tutup duvara savurdu ve bana sert Bi şekilde

Kardeşim senin yüzünden hapse girecek lann dedi ben adamı geri itim dedim ama baya iri cüsseli biriydi bişe yapamadım sonra adama dönüp ben şikayetçi olmak istemiyor ama kurallara göre yatmak Zorundaymış dedi adam laftan anlamaz biri çıktı daha da delirdi elinde ki silahi gösterip bu burada kalmaz deyip çıktı ben tabi kimseye bişe demedim daha doğru su diyemedim
Lavabodan çıkıp annemlerin yanına geçtiğimde bembeyaz olmuştum annem sordu zaten bişe mi oldu diye yok deyip geçtim sonra zaten duruşma başladı karşı tarafta hep siyah takımlı mafya tipli adamlar vardı içimden dedim nereden düştüm buraya diye en son işte hakim bey kararını açıkladı karşı taraftaki çocuğa kasten adam yaralaMaktan yedi yıl sekiz ay hapis cezası verildi.

Çocuğun anne babası çılgına döndü abileri de öyle ama herşeyi geçtim o çocuğun bana son kez bakışı var ya asla seni unutmucam der gibiydi.

Sonra bizi polis gözetimiyle evimize bıraktılar.

Eve geldiğimde babamın yüzü asık
Tedirgin gibi Bi hali vardı hiç hoşnut değildi bu durumda karşı tarafın hiç tekin olmadığını dedi cidden öyle de görünoyrlar dı

O gün o çocuğu düşünüp durdum ömrü orda çürücekti nereden çıktı karşıma bu insanlar deyip durdum. Sonra yattım zaten okullarda bitmişti. Sonra hiç bişe yapmadan.

uyudum sabah erkenden kalktım sabah namazını kıldıktan sonra erken saate kapı çalındı biraz tedirginlik içinde kapıyı açtım o kız o gün ki kavgada ki daha bişe demeden seni uyarmaya geldim dedi ne için dedim neden ve kimden dedim.

O hapse giren benim sevgilin falan değildi .
Eski okulumda da beni sürekli rahatsız edip duran serserinin tekiydi babasının oto halifesi var ve Ayrıca kumarhane işletiyor yani tekin insalar değil çok sağol o gün ki hareketin için ama keşke görmezden gelip gitseydin o an benim erkeklik damarım tuttu.

Yok asla öyle bile olamaz dedim yine olsa yine yaparım ve benim kimseden korkum falanda yok deyip gönderdim kızı ama biraz tedirginlik vardı ya aileme bişe olursa..

İçimde sıkıntı artıyor du Rüzgar'ı aradım o da sabah namazdan sonra kitap okur uyumazdı durumu anlattım bişe olmaz bu zaman da kimse kimseye zarar veremez dedi ve akşam bize geleceğini söyledi. Bende içimm biraz daha rahat Bi şekilde yatağıma girip tekrar uyudum.

ZEMHER-İ AYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin