" Jisoo ?" Tek kaşımı kaldırarak gözümü kıstım.
Aynı şekile hyunjin'de büründü
" Sehun?"Jisoo ile sehun birbirlerine bakıp bize döndüler " Hyuyej?" Hyunjin ile göz devirip.
" Birlikte misiniz?" İkimiz aynı anda aynı şeyi söylememize şaşırırken sehunla jisoo şokla bağırdılar.
" Saçmalama tabiki hayır!" Bu sefer aynı şeyi onlar yaptıklarında kısa süre gülüp geri toparlanmıştık.
Ağzımı araladım" Sarmaş dolaş uyuyordunuz" jisoo utançla gözünü açıp oturduğu sandalyeyi sehun'dan uzak olmak adına sağ tarafa çekti.
Sehun kafasını çevirip
" Hay taehyung bittin sen " tısladı. Size olayı anlatayım. Bu iki veletin birlikte uyuduğunu öğrendik taehyung'un çekti fotağrafla öğrendik. jisehun shipleyen ben buna aşırı meraklıydı hyunjin ise.. bilmiyorumHyunjin cevap bekleyerek" Evet ?" Dediğinde sehun yüzünü ekşitip
" Bizi sorguya mı çekiyorsunuz?" Dediğinde ikimizde başımızı salladık.Sehun sinirle jisoo'ya dönüp " Ya! Sen neden utanıyorsun birşey yapmadık ki!"
Dudağımı kıvırdım" Valla yapılmış gibi"
" Of" sehun elini saçına atıp karıştırdığında jisoo beklenen cevabı verdi.
" Yanlış anladınız" sehun 'hele şükür' bakışları gönderirken bize döndü .
"İkimizinde aynı ortak takıldığı arkadaşlarla gezi turu yaptık gezi sonunda herkes odasına dağılırken bu aptal deli gibi sarhoştu odasına götürüp yatırayım dedim bi bakın ne oldu? Yine bu APTAL oda kartını kapı girişine düşürmüş ben ardından kapıyı kapattığımdan odadan geri çıkamadım " jisoo hem ölümcül bakışlar yolluyor hem mahcup başılar yolluyordu
Anlamayarak kaşımı çattım " Odadan çıkarken karta ihtiyacın yok ki"
" Nasıl bir kapıysa odadan çıkarkende kart geçiriyorsun işte odadan çıkamadım uykumda vardı " sona doğru elini ensesine atıp bakışlarını kaçırdı.
Jisoo elini masaya koyup " Alt tarafı aynı süngeri kullanarak uyuduk abartmasanız?" Dediğinde hyunjin birbirimize baktık ardından geri dönüp kafamızı hayır manasında salladık.
Jisoo sabır dilerken sehun ayağa kalktı. Gözünü jisoo sabitleyip yüzünü ekşitti
" İki arkadaş uyuduk işte. Ayrıca ben buna bakmam "Jisoo öfkeyle kalkıp " Sen hiç aynaya baktın mı? O yüzle kendine çok güveniyorsun ". Dediğinde sehun gözünü irileştirip jisoonun önüne geçti
" Ne - ne dedin sen?"
" Aa kulağında yok senin"
Hyunjin bana yaklaşıp fısıldadı" Oha dizi gibi"
Gülerek gözümle ikiliyi gösterdim" Dokunsak bizi parçalarlar en iyisi burdan tüyelim"
Sessizce odadan ayrılıldık. İkili kavgalarına devam ederken dudağımı büzdüm
" Tüh shipliyordum "Hyunjin yarım ağız gülümseyip " Ne tesadüf bende ama aralarında o tarz birşey varsa geç ortaya çıkar ikiside zor insanlar "
Evet diyerek titreyen telefonumu açtım.
Chanyeol: Müdürüm ofise gelmeniz gerek
Yejin: Ne oldu yeol?
Chanyeol: Minho bey departmana gelip nerede olduğunuz gibisinden birşeyler sordu ciddiydi
Yejin: Tamam yeol ben hallederim
Telefonu kapatırken hyunjin bi yüzüme birse telefona baktığında telefonu hafifçe salladım
" İşten "Başını sallayıp" Bırakayım mı?"
" yok arabam yanımda" jisoo ya gideceğimi belirten mesaj çektim.
" Bende gideceğim birlikte inelim bari" tamam diyerek daireden çıktık " ikisini yalnız bırakmak doğru mu?"
Asansöre adımladı" En fazla ne olabilirki "
" Olmaz ya bişey"
Asansöre binip en alt kata bastım. Asansör çağrılan katta durduğunda kapı açılırken gördüğüm kalabalıkla omuzlarımı saldım.
Nerden baksan 5 kişi vardı.Teker teker binen herkesle ortalama boyutta olan asansör dolmuştu. Önümdeki adam sürekli arkaya ilerlediğinden rahatsız olmaya başladım. Hayır öne ilerleyebilirdi inatla arkaya geliyordu . Bense temasta olmamak için köşede duruyordum.
Aniden önüme geçilmesiyle şaşkınlıkla hyunjine baktım. Bir eli asansorün arka kısmına dayalı diğer eli ise sol tarafıma dayalıydı.Resmen bedeni bedenime değiyordu. Rahatsız olduğumu fark edip bunu yapmış olmalıydı. Kalbim ağzıma varıyordu. Acaba duyar mıydı?
Yakınlıktan dolayı aniden kızarmıştım.Saçma heycandan midem kasılmıştı hyunjinse
Yüzüme bakmıyor donmuş bir şekilde asansörün duvarını izliyordu. Bense arada bi yüzünü yokluyordum.Daha önceden burnuma gelen parfüm kokusuyla hafifçe gülümsedim.
Parfümünü sormalıydım.Asansör alt kata vardığında tuttuğum nefesi verdim. Asansör boşalırken hyunjin üstümden çekildiğinde kafamı kaldırdım.
Şaşkınlıkla yanağına baktım" Kızarmışsın" yoksa o da mı etkilenmişti? Yoksa sıcak bastığından mıydı?
İstemsizce mırıldandığımda hyunjin bakışlarını yanağıma indirip " Sende" dediğinde gözümü kaçırdım.
" neyse sağol" dedikten sonra hızla asansörden çıktım.
Bu bölüm kısa olu versin
Ulan ya bu tarz bölümler yazarken bende kızarıyorum ciddi ciddi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanfictionHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...