" Baek bana tuzu uzat "
" Kendin al "
" Versen ölür müsün?"
" evet hatta ölüyorum bak"
" Dayak mı istiyorsun?"
" Se-"
" Aaaa yeter be 5 yaşında çocuk musunuz ya !" Annemin ani bağırışıyla irkilerek anneme döndük. Tamam niye bağırıyosun ya
Baekhyunla aynı anda boğazımızı temizlediğimizde birbirimize herzamanki bakışları yolladık.Aynı evde duralı 1 hafta oluyordu birbirimizi boğazlamadığımız mutlu(!) 1 hafta
" Büyükanne.. yejin fraas 'a gitmiş haberin varmı hemde hyunjin ile.." gözümü büyütüp baek'e döndüm " Sen nerden biliyosun?"
Bana sırıtarak dönüp " Kuşlar söyledi" dediğinde çatalımı masaya vurdum. Bu zamana kadar söylememesi tuhaftı zaten
Annem yemeğinden bir lokma alıp " Ee ne var bunda ? Arkadaşlar" dediğinde baekhyun'a
' aldın cevabını" bakışı yolladım." Gelin haklı arkadaşlar.. ispiyonculuk yapma baek bırakalım belki evlilik adaylarımızdan biridir"
Baygın tonla " Büyükanne" dediğimde omzunu silkti " Yakışıklı, varlıklı, işinde becerikli ayrıca iyi biri kaçırma" dediğinde yemeğime döndüm.
" Arkadaşım öyle birşey olmaz" o sıra baek imayla " O öyle durmuyor ama" dediğinde ters bakışlarımdan nasibini alıp aldırmasan yemeğe döndü. Bir yemekte sakin yensin..
" Arkadaş diyip götüren nice insanlar gördüm"
Oflayarak" Büyükanne yemek yiyoruz.." dediğimde pes etmiş bitirdiği yemekle peçeteyle ağzını siliyordu.
" Baekhyun yarın işin bittiğinde ofisime gel"
" Peki"
" Yejin bugün katılmayı çok istediğim bir sergi vardı katılamayacağım benim yerime sen git "
" Büyükanne bugün fabrikaya uğrayacağım başka zaman gideyim. Ayrıca yarım gün evdesin ne işin var ki?"
" Var işte işim sen git."
" peki fabrikaya baekhyun gider Ozaman" gözlerimi baek'e çektiğimde kaşımı çattı
" Ben niye gidiyorum?"
" Birimizin gitmesi lazım ben gidemiyorum sen git"
" Sen git baekhyun"
Yemeğimi bitirdiğimden ayağa kalktım.
" Ben hazırlanıp çıkıyorum görüşürüz "" Görüşürüz"
💚
Histerik kahkaha patlatarak daha önce girdiğim sergi salonuna tekrar girdim büyükannem beni oyuna düşürmüştü kai'nin davet ettiği- büyükannemin sıklıkla uğradığı sergi galerisindeydim beni hem hyunjine hemde kai'e yöneltmesiyle cidden çıır atlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanfictionHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...