" Ben hâla birlikte olmanızın şokundayım" jennie elini yanağına atıp geri çekildi.
Jisoo'da jenn gibiydi" Bende, şaka gibi kai diyorduk bide" gözüm sehunla tae ikilisine kaydığında " Biz tahmin etmiştik" dediklerinde. Gülmeden edemedim. Bu ikilinin tahmin edebilmesi ama benim edememem..
Hyunjin kolumu omzuma atıp
" Neden olamaz mıyız?" DediğindeJennie gülümseyip
" İki kankamda çıkıyor daha ne istiyeyim ben taraf değiştim jisoo"" Açıkçası içten içe sizi yakıştırıyordum"
Bugün jentae ikilisinin evindeydik.
" Teşekkürler"
Hyunjin söylenerek" Bu arada şu herifin adını söyleyip durmayın kıl oluyorum" dediğinde başımı hafifçe kaldırdım.
" İyi biri biraz abart mıyor musun? "
Hyunjin kaşını çatıp " Onu mu savunacaksın?"
Tae" Oo ilk kavgaları "
" Savunmuyorum gerçek bu kai benimle konuşurken hiçbir zaman flörtöz konuşmadı daima kibar, yerini biliyordu kıskanıyorsun diye insanların hakkına girme" hyunjin gözünü yumup " Tamam tamam haklısın ama yinede sevmiyorum onu bu değişmicek"
" peki" mırıldanıp geri yerime döndüm. Çocukların önünde tartışmak istemiyordum.
Jennie ayağa kalkıp" Beyler sizin ortamınız yan odada hazır biz bursa sevgili jeon jungkook'umuzu izleyeceğiz çığlıklarımızı görmezden geliniz"
Hevesle kalktığım sırada hyunjin omuzlarımsan tuttu ve hepsi bir ağızdan
" Hayır" dediğinde biz 3'lü şaşkınlıkla bakıyorduk.Sinirle döndüm" Siz mi karar veriyorsunuz buna?"
Ççok önemli bir konuydu idolümle arama giriyolar..Tae,sehunve sevdiceğim üçlüsü yine herbir ağızdan " Evet"
Jisıo ayağa kalkıp elini beline attı
"sanatçi- hayran ilişkisine saygı 0"Hyunjin" Hayran ilişkisi olduğuna emin misiniz? Adamı yiyeceksiniz ya daha geçen konsere poşet götürüp ' Jk'nin soluduğu havayı hapsedicem' dediniz. Delisiniz!" Söylediğine kahkaha attım.
Jisoo " O o öf sizene ya!"
Jennie tae dönüp" tchh tch tae koltukta uyumak istiyorsan konuş" dediğinde
Tae ilk başta gözlerini büyütmüş ardından ayağa kalkıp kollarını açtı " Sonuna kadar jk"Bu haline gülerken hyunjin ve sehun göz deviriyordu.
Boş fırsattta ayağa kalktım " Ya gidersiniz ya da sehunun çorabını koklatırım"
Hyunjin anında dikelirken odadan çıkma ya yeltenmişti.
Sehun ayaklanıp" aga ben kendi ayak kokuma dayanamam jk sizin olsun"
Zafer sevinciyle televizyona sarıldık.
————
" Çook uykum var"
" Öpeyim?"
" kaybol "
" Hyunjin.."
" hmm?"
" Ne zaman benden hoşlandın?" Hyunjin gülüp saçımı karıştırdı " Düğünde seni ilk gördüğümde" uzandığım yerden doğrulup şaşkınlıkla baktım yaklaşık 1,5 aydır mı benden hoşlanıyordu? Gerçi fazla değil de gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanficHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...