Yazarın ağzından;
Jisoo ve yejin ikilisi, jisoo'nun oturduğu binanın önüne yaklaşırken hyunjin ile sehun yavaş yürüdüklerinden yanlarında değillerdi.
Jisoo karşı tarafa bakarken tanıdık yüz görmesiyle şaşkınlıkla ağzını araladı
" Yeonjun?" Seslendiği kişi bakışlarını jisoo'ya çektiğinde gülümseyerek elindeki telefonu arka cebine sıkıştırıp adımlarını jisoo'ya çekti.Yejin ise olayı anlamaya çalışıyordu.
" Ne zaman geldin? İnsan haber verir!" Yeonjun gülerek dudaklarını birbirine bastırdı.Yeonjun, jisoo'nun küçük kardeşiydi kendisi 4 yıldır yurtdışında okuyordu bugün koreye temelli dönüş yapmıştı." Sürpiz yapayım dedim" yeonjun'un bakışları jisoo'nun yanında olaya fransız kalan yejine çekti. Yeonjun karşılaştığı surata içinden ' Güzelmiş' geçirdi.
" Ah, Bu yeonjun küçük kardeşim şimdiye kadar yurtdışındaydı" yejin anladım anlamında başını sallayıp tebessüm etti. Jisoo'nun kardeşi olduğunu bilmiyordu.
" Selam Yejin ben"
" Merhaba"
Jisoo üzülmüş gibi yaparak elini yeonjunun omzuna koydu
" Ablana sarılmayacak mısın ? Hayırsız!"O sıra yavaş yürümekten geride kalan sehunla hyunjin, yejin ve jisoo durduğundan aralarındaki mesafe aza inmişti.
Sehun yanlarında birini görünce adımlarını yavaşlatarak gözünü üstlerinde gezdirdi.Jisoo elini yakınında olan adamın omzuna koyup gülümserken ardından sarıldıklarında sehun olduğu yerde kala kaldı.Bu kimdi? Kendi çevrelerini geçin erkeklerle teması olan bir kız değildi. Sevgilisi bile hiç olmayan birinin bu yakınlığı aklını karıştı. Gerçi karışan tek yer orası değildi.
Jisoo ve sarıldığı adam durumdan mutluyken hyunjin bir sehun'a birde önlerindeki 3'lüye bakıyordu. Olayı çakmıştı fakat sehun'un tepkisini görmek için ses çıkarmayacaktı
Jisoo yejin'e birşeyler söyleyip öne doğru birkaç adım attığı sırada yanındaki adamın bir eli jisoo'nun beline diğeriyle ise bavulunu sürüklüyordu. Jisoo ve yeonjun yejin'in yanından ayrılıp evlerine girdiği sırada sehun gözlerini binaya çekti. Jisoo'nun yaşadığı yerdi. Ne yani jisoo tek başına bir erkekle mi evde olacaktı?
Bu durum sehun'un sinirini bozmuştu.Elinde tuttuğu telefonu istemeden sıktı.Açıkçası jisoo'yu tanımadığı biriyle sarmaş dolaş görmesi hoşuna gitmemiş onu afallatmıştı. Üstelik yalnız başlarına eve çıkıyorlardı.Damarlarına kadar rahatsız hissetmişti. Kıskanmışmıydı ? Belki..? Konu sehun , onu anlamak zor
Sehun yanak için ısırıp gözlerindeki hazmedememezliği ile ağır adımlarla arkasını döndü.Hyunjin birşeyler söylesede sehun duymamazlıktan geliyor, adımlarını ilerletiyordu.
" Hyunjin" yejin gülerek el salladığı sırada gözü hyunjinin arkasında yürüyen sehun'a çektiğinde geri sevgilisine döndü
" Neler oluyor"Hyunjin dudağını büzüp " Bilmiyorum Jisoo'yu biriyle görünce tavırlandı gitti" yejin şaşkınlıkla gözünü büyüttü. Sehun kıskanmış mıydı? Hani şu jisoo'ya demediğini bırakmayan oh sehun?
" İyi de jisoo'nun yanındaki kardeşiydi" hyunjin şaşırıp " Jisoo'nun kardeşimi var?" Dediğinde yejin başını evet anlamında salladı.Yıllardır arkadaşlardı nasıl bilmiyorlardı?
Yejin dudağını ısırıp üzgünce mırıldandı
" Yanlış anladı" araları zaten karmaşıktı daha da olmasını istemiyordu." Düzgünce dinleseydi böyle olmazdı boşver biz gidelim" hyunjin elini yejinin omzuna attığında yejin ona ' Sorumsuz' bakışları yolluyordu. Hyunjin yejin ile vakit geçirmek istiyordu, iki arkadaşının karmaşasını çekmeyi şuanlık istemiyordu.
"Peki "
Bölümleri kısa tutacağım (cidden)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]
FanficHyunjin sehun ve jisoo'nun olduğu yerde bir kişinin daha olduğunu fark ederek gözlerini yanlarındaki kadın'a çekti. Gözleri , kadını bulduğu anda kala kaldı. Kadın çok güzel di.. bakışlarını yüzünden çekip bedenine çektiği sırada zorla yutkundu.Kal...