25.bölüm

286 20 1
                                    

(Özlediniz dimiii wkdjdwj)
Kai: Bugünkü sergiye katılacak mısın?

yejin; Evet, yanımda birini daha getireceğim

Kai: Tamam ozaman bekliyorum :)

( eheeh bekleme kai..)

—-

" Gitmek zorunda mıyız yejin! Onun yerine diğer sevgililer gibi sinamaya gidebilirdik yada otele"

keskin bakışlar yolladığımda hyunjin omzularını salıp sustu.

" Ne güzel sergiye katılacağız Hyunjin niye huysuzluk yapıyorsun?"  Gideceğimizi söylediğimden beri başka yer gidelim diye isyan ediyordu.

Ardından homurdanarak bakışlarını çekti
"  o zibidi burada çalışıyor" içimden sabır dileye dileye tuttuğum kolunu galeriye girmemizle bıraktım.

" Niye bıraktın ?"hyunjin kolunu gösterirken  göz devirdim " Rahat dur"  sanki yanımda çocuk getirmiştim.

Tablolara yaklaşıp elimde beğendiğimi gösterdim " Nasıl?" Hyunjin gözlerini tabloda gezdirip " İdare eder" dediğinde başımı
' Senden hayır yok' manasında sallayıp hyunjini arkamda bırakıp tablolara yaklaştım. 

" Yejin"  başımı çevirdim.

Elini saçına atıp yarım ağız sırıttı
" millet sevgilini yiyecek gibi bakıyor umrunda değil mi?" Gözler yana kaydığında kaşımı çattım.

Bakışlarımı etrafa çektiğimde bazılarının gözleri hyunjinin üstündeydi. Bu kadar yakışıklı olmamalıydı..
Damarlarıma kadar kıskançlık hissettiğimde hyunjinin yanına varıp kolundan tuttum. Hyunjinin yüzünde sırıtış yerleşirken ben bakışlarımla kızları birer birer eliyordum. Heykel gibi çocuktu.

" Saçlarını kestirmeni söylememi istemiyorsan  sadece yürü hyunjin"

Adımlarımızı ilerletirken
" Kestirmemi istiyorsan kestiririm"  dediğinde duraksadım. Kestirsede yakışıklı olacaktı kestirmesede. " Siyaha mı boyatsan? Sarı dikkat çekiyor"  ( öff hynj saçını siyaha boyattı çıldırdım çok güsel)

Hyunjin elini önüme düşen saçıma attı
" Olur yıpranmıştı zaten" ne dersem kabul edecek modundaydı.içim yumuş yumuş olurken gülümsedim. Saçımı kulağımın arkasına alırken kalbimizi siz düşünün.

" Siz..?" Bakışlarımız karşımızdakine doğrulurken ( agaa) kai halimize sorgular bakışlar yolluyordu " Selam"

Hyunjin alayla tonla" Selam" dediğinde kai anlık değişme yaşayıp gülümseyerek elini cebine koydu.

" Yanında getireceğin kişi bu demekki"bakışları bana dönerken hyunjin mırıldandı " Adım var benim"

Kai geri hyunjine dönüp gülümsedi
" Yejin senden hiç bahsetmediğinsen bilmiyorum gerekte yok gibi .."

Hyunjinin yüzü değişirken dişlerini sıktığında gerilen ortamı yok etmeye çalıştım.

" Neden böylesiniz" ne yazıkki işe yaramamış hyunjin elini belime koymuştu. Birden yapma be adam bendede kalp var .

" Tanıtayım kendimi ozaman değil mi? Ayıp olmasın"

Beni kendine çekip diğer eliyle parmağını saçıma değdirdi. " Gerçi anlamış olman gerek" 

Kai'nin bakışları yer yer değişirken içten içte baydım.Kıskançlığında böylesi...
( ya yejin ne malsın öf ben daraldım)

"  Tebrikler" hyunjin başını sallayıp
" Şimdi müsade edersen eserleri inceleyeceğiz" dolaylı yoldan çekil git diyordu.

Dirseğimi karnına hafifçe vurdum.durdurabilen durdursun.

Kai baştan aşağı süzüp bana döndü
" Büyükannenin satın aldığı tabloyu hazır ettik seninle göndermemi istemişti ,vereyim" dediğinde belimdeki elini çektiğim sırada hyunjin inatla çekmiyordu.

" Kargo diye birşey var" aslında haklıydı yanıma yük almamalıydım.

Kai inatla"  Tablonun hassasiyeti fazla zarar görebilir"

Hyunjin konuşacağı sırada yavaş yavaş çıkan sinirimle " Yeter " ortam kasvete dönmüştü. Ayrıca kai'nin tavırları neydi böyle?

İkisinin bakışları bana afallarcasına doğrulurken kaşımı çattım.
" İkinizin tartışmasını mı dinleyeceğim"

İkisi aynı anda " ama-"  derken birbirlerine sertçe baktılar. Omzumdaki çantayı düzeltip.

" Ben gidiyorum "  bir kaç adım ilerlettiğim sırada hyunjin eliyle 'bekle' işareti yaptığında umursamayıp çıkışa doğruldum. Ne için gelmiş ne için çıkıyordum.

Delirttiniz kızı
Salak hyunjin(!)
Salak kai (!)

Yejin yavaş yavaş aydınlanıyore . Size yejinin neden böyle düşündüğünü söyleyeyim. Yani kai nin neden böyle yaklaşımları olup anlamadığını.
Öncelikle yejinin pek sevgilisi olmadı erkek olan arkadaşlarına  tam anlamında arkadaşçasına bakıyor diğer tür ilişkiye mümkünat vermiyor.

Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin