Hoofdstuk 3

2.3K 107 0
                                    

Mira
Ik staarde voor me uit , hier zit ik dan in een politieauto in plaats van in mijn BMW X5 ik miste mijn auto . Toen ik de politieman hoorde zuchte vroeg ik stilletjes of hij het niet erg vond dat hij me weg brengt .
Hij keek me lief aan " neen hoor , zo'n dame als jou wil ik zeker veilig terug thuis brengen" zei hij lief en gaf me een knipoog .

Toen ik thuis aan kwam stapte de politieagent uit en liep langs mijn kant en houdt de deur voor me open , ik stapte al snel uit en hopen dat mijn ouders niets konden merken.
Straks denken ze nog dat ik èèn of andere crimeneel heb uitgehangen en dat is niet de bedoeling dacht ik in mezelf . De politieagent gaf zijn hand ik keek hem van kop tot teen aan hij was zeer breed gebouwd en gespierd hij had mooi bruin kleurtje en donkere oogkleuren .

Wel een mooie agent hij kon wel een model worden in mijn nieuwe collectie dachte ik in mijzelf . Lachend schud ik mijn hoofd weg en gaf hem ook een hand "Je mag me Karim noemen" zei hij . Ik keek hem aan en op dat moment vergat ik dat mijn grootste liefde mijn auto gestolen was . "Aangenaam" zeide ik stilletjes terug .

Hij gaf zijn visitekaartje met zijn gegevens op voor als ik een vermoede had wie mijn auto nam . Met een vriendelijke lach bedankte ik hem voor zijn hulp en mij het terug brengen naar huis .

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu