Karim
Ik schrok toen mijn mobiel afging , onbekende nummer kwam er op mijn scherm staan . Ik nam op en wachte tot diegene aan de lijn sprakMira "Hallo ?"
Karim ....ik voelde mijn hart kloppen in mijn keel toen ik haar stem hoorde .. die stem die kende ik .
Mira " Karim ? Het is met Mira ."
in mijn hoofd stond ik stil enkel mijn hart klopte nog , wat is er toch met me ? Het is maar een slachtoffer die ik moet helpen riep ik in mijn gedachten .. aan de andere kant van de lijn hoorde ik Mira nog roepen alsof ze geen bereik meer had . Al gauw antwoorde ik hees terug .
Karim "hey Mira , met wat kan ik u helpen ?"
Mira " euhm ja ... wou graag weten of je al iets wist over mijn auto ? "
Karim " oh ben daar juist mee bezig en tot nu toe heb ik nog geen sporen maar heb wel al een vermoede . "
Mira " geweldig dank u wel Karim , zal je dankbaar zijn "
Karim " Geen dank dame , ik help je met plezier dit is mijn job . Ik bel je wel als ik meer weet Mira "
Mira " is goed . prettige dag nog !"
Karim " dank u wel het zelfde voor u dame "Tuuut tuuut .
Uhff dacht ik in mezelf wat een gesprek dit was erger dan mijn mondelinge examen .
Geconcentreerd zat ik achter mijn computer bezig met de zaak van de gestolen auto , ik moest de dader vinden. Maar wat me opviel is dat Mira wel een classe auto had en liep rond met merk kleding .
Wat ik in mijn gedachten had is dat ik eerst moet weten waar Mira werkt en of ze geen èèn of andere vijanden heeft die dit voor haar heeft geflikt .Tijdens de middag pauze zat ik over mijn collega die graag praat over van alles en nog wat en ik ,
ik zat met mijn gedachten bij Mira , hoe komt het dat ik zo veel aan haar denk sinds de dag dat ik haar zag .
Zij is toch niet de eerste classe dame die ik help .Ik werd wakker geschud door mijn collega
"hee hoo Karim ? Kom is terug op de wereld, waar zit je met je hoofd ?" Bij een ZIJ ! hoorde ik Peter op de achtergrond schreeuwen . Ik moest lachen om zijn commentaar. Valt het dan zo hard op dat ik geïnteresseerd ben in haar ?Op mijn kantoor sluite ik mijn computer en veranderde mijn kleding op mijn werk , liep de gang uit en stapte de lift in , drukte op -1 en kwam terecht in de ondergrondse parkeergarage . Nam mijn sleutels en opende mijn auto en stapte in ...
Ik starte de auto en keek achter me aan .
Daar staat de auto van Mira ,
ik stapte uit en rende er naar toe . Ik controleerde alles en riep de beveiliging erbij ze namen de auto in beslag en zetten hem in een privé garage . Verbaasd blijf ik naar de auto staren ...
Hoe komt hij in godsnaam hier terecht , er klopt iets niet. Onderweg naar huis drukte ik een smsje voor MiraHey Mira ,
Alles goed met je ?
Heb een verassing voor je .
Kun je me zeggen waar je werkt ? Dan kom ik even langs morgen .Groetjes Karim
Diep van binnen stond ik te trillen , nou Meneer die altijd stoer doet kan niet eens een sms sturen naar zijn slachtoffer . Gespannen drukte ik op verzenden ....
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...