Hoofdstuk 15

1.5K 79 0
                                    

Mira
Bij het zien van de politie lichten , keek ik naar buiten geschrokken keek ik Karim aan .
Wat moet ik nu doen ? dachte ik mezelf .
Hoe moet ik hem uitleggen dat ik uitgehuwelijkt word , met de tranen in mijn ogen bleef ik zitten onder het raam en hopen dat hij weg ging voor dat mijn broer hem ziet .

Ik nam mijn mobiel en zag dat mijn broer alles had gewist en ander nummer in had geplaatst. Plots herinnerde ik zijn Visitekaartje die ik had gekregen van Karim . Al gauw nam ik mijn tas en zag het daar nog liggen , haastig typte ik zijn nummer in en stuurde een smsje " Hey Karim het spijt me erg dat het zo moet aflopen maar moet spijtig genoeg het contact afbreken , Zaterdag komen ze ten huwelijk vragen en heb geen keuze ... grt Mira x " Met tranen in mijn ogen drukte ik op verzenden , mijn tranen vielen op het scherm van mijn mobiel . Ik liet me vallen op mijn bed en schreeuwde het uit in mijn kussen en viel zo in slaap .

De volgende morgend stond ik vroeg op en zag een berichtje van Karim .
Ik sprong van mijn bed en opende het smsje
" Hey Mira , nou weet niet waarom dit uit de lucht komt , maar "Wat Mektab is is Het Mektab" wens je het beste . Groetjes Karim " .
al snel herinnerde ik me ons gesprek over het modellen werk voor hem . Ik liep de douche in en kleed me snel om , maakte me op en ruimde snel mijn kamer op.

Terwijl ik naar beneden ging belde ik Karim , beneden zag ik mijn vader en mijn broer kijken naar mij terwijl ik met Karim sprak .
"Hey Karim je contract ligt klaar op mijn bureau ik verwacht je op mijn kantoor om 15u"
Ik zag dat mijn broer woedend naar me keek , ik gaf hem een valse glimlach en zei : " Je kunt misschien mijn echtgenoot gaan kiezen maar je kunt niet mijn modellen kiezen , want ik weet wie er beter in mijn modeshows passen " .

Ik nam mijn jas en liep naar buiten zonder nog iets te zeggen klapte ik de deur achter me dicht. Ik stapte mijn auto in en begon te kloppen op mijn stuur , was helemaal overstuur en frustrerend .
Zuchtend starte ik mijn auto en reed naar mijn bureau,

Aangekomen op mijn kantoor zette ik zoals gewoonlijk mijn computer aan en de koffiemachine , nam mijn schetsboeken en ging te werk .
Na de middag waren mijn modellen aanwezig en Karim was ook optijd , ik voelde me compleet bij het zien van zijn aanwezigheid .
"DAMES HEB GEWELDIG NIEUWS VOOR JULLIE , Om mijn shows compleet te maken heb ik een man als model gezocht om zo een bruidspaar te kunnen creëren op het podium " .
Mijn modellen waren enthousiast over het nieuws , ik gaf mijn half afgewerkte kleding aan mijn dames en de script en liet hun verder alleen te werk gaan , "Karim jij blijft even hier..." zeide ik getreurd de dames gingen weg en sloot de deur achter me dicht . Karim keek me vragend aan , en ik ging tegenover hem zitten . "Waarom ik word uitgehuwelijkt weet ik zelf niet maar kan wel vertellen wat er gebeurde na ons korte telefoon gesprek" Karim bleef me vragend aankijken .

" Wanneer ik mijn mobiel terug legde , kwam mijn broer binnen . Hij zei dat hij een goede vriend heeft die graag wilde huwen en mij had voorgesteld . Zijn vriend stond op hem te wachten beneden , hij zei me dat ik even naar beneden moest om hem is te kunnen zien en eventueel een gesprekje te voeren . Toen ik naar beneden ging zag ik hem bij mijn auto staan en helemaal niet verwacht kreeg ik een klap van hem en wat ik totaal niet snapte , ik negeerde zijn blik en liep terug naar mijn kantoor , hysterisch begon ik ruzie met mijn broer te maken ... Hij had me nooit aangeraakt en gisteren gaf hij me een klap en dreigde me dat ik verplicht was om te trouwen met hem of anders speelde ik mijn baan kwijt. Op dat moment wist ik dat het over jou ging hij wilde jou uit mijn leven spelen "

Bij het vertellen van mijn verhaal tegen Karim begon ik te huilen . Karim kwam langs mijn kant zitten en veegde mijn tranen weg voor ik iets kon zeggen gaf hij zachtjes een kus op mijn voorhoofd "Het komt allemaal wel goed" fluisterde hij in mijn oor . Zonder bij na te denken gaf ik hem een knuffel en bedankte ik hem voor zijn troost .

Diep in mijn hart voelde ik me perfect bij Karim , maar waarom doet mijn broer hier moeilijk over . Na onze gesprek nam ik mijn contract papieren en liet een kopie maken voor Karim , na het tekenen verliet hij mijn kantoor en ik ging naar mijn dames .

Bij mijn dames was het ook allemaal in orde en duidelijk en ze verlieten mijn bureau . Ik werkte snel mijn details af en nam mijn agenda en om precies te zijn heb ik nog 2 weken de tijd om alles af te werken en dan is het tijd voor de "Grootste Mode Bruidsjurken Show" met een lach op mijn gezicht sloot ik alles af en reed rustig naar huis ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu