Mira
Met mijn vingers volgde ik de regendruppels die langs het raam naar beneden glijden en verdwijnen op het vensterbank . Ik hoorde dat Nordine binnen kwam en mij gelijk kwam knuffelen. Zijn armen gingen rond mijn lichaam en ik kreunde zachtjes van de pijn "zo heeft mijn vrouwtje pijn ?" Zei hij lachend, Ik keek hem niet eens aan en staarde naar de grond. Zachtjes voelde ik zijn lippen in mijn nek , ik woude hem weg duwen maar wist dat ik weer klappen zou krijgen .Ik hielde me in en probeerde mezelf tegen te houden gestrest zag ik dat hij mijn knop van mijn broek los maakte , ik begon een paniek aanval te krijgen en probeerde mijn ademhaling te regelen zonder dat hij iets merkte .
Ik zag dat hij nog heviger mij kuste en aan mijn lichaam bezig was . Mijn tranen vloeide over mijn wangen , hij pakte mij op en zette mij op het bed en trok mijn broek uit ik vloekte binnensmond en probeerde tegen te werken en kreeg een klap die ik al wiste dat ik hem ging krijgen, als hij zijn gusting niet kreeg en voelde zijn lippen tussen mijn benen .
Ik huilde nog harder , met zijn hand kneep hij mijn mond dicht en voor ik het wiste zat hij in mij , ik schreeuwde van de pijn maar niemand kon mij horen . Ik zag dat hij van mijn lichaam genoot ,
ik voelde me walgelijk en viez huilend sloot ik mijn ogen en wachtte tot hij klaar was met zijn ding. Voor ik het wist was hij klaar
gekomen in mij en kuste me nog in mijn nek
"Bedankt voor je lichaam lieverd" zei hij met een sluwe stemmetje ...Ik voelde het bloed tussen mijn benen en kroop dicht tegen de muur en hielde mijn lichaam stevig vast en huilde , niemand hoorde me
"hij verkrachte mij..." zei ik huilend tegen mezelf .
Ik hoorde de deur terug open gaan en het was de man die binnen kwam , ik snikte en keek beschaamd en angstig naar de grond . Hij gaf me een handdoek en hoorde hem zeggen dat hij mij naar de badkamer moest brengen .Tegen mijn goesting deed ik mijn broek terug dicht en voelde verschrikkelijke pijn tussen mijn benen heel mijn lichaam verzwakte steeds , ik voelde me nog steeds walgelijk na het douchen en kroop terug in het hoekje en huilde stilletjes en hoopte steeds dat Karim mij wel zou komen redden ...
Laat in de avond zag ik dat de man wat eten bij had en de tafel dekte ik keek hem verdacht aan en voelde me niet meer op het gemak , ik hoorde hem vragen of ik aan tafel kon komen . Stilletjes schoof ik mee aan tafel en hoorde hem wat vragen maar wist niet wat , "Je heet Mira ?" Vroeg hij .
Ik bleef naar mijn bord kijken en deed geen moeite om te antwoorden . Wat is deze nu voor een idioot zeide ik in mezelf , ik zag dat hij met me in gesprek wou gaan maar ik antwoorde elke keer met een korte ja of negeerde zijn vragen ...Het zijn nu al 3 nachten dat ik niet heb geslapen , ik voelde mijn broek zakken , ik keek naar mezelf en zag dat ik harder vermagert was . Mijn gezicht was helemaal opgezwollen door de slagen van Nordine , mijn ogen waren helemaal kapot door het huilen . Mijn tranen hielde maar niet op , ik miste mijn moeder . Haar steun, haar troost, haar glimlach,
ik miste mijn werk en Karim ...
Het was al morgend en hoorde de regen druppels tikken tegen de raam , ik schoof de tafel onder de raam en ging op mijn knieën zitten en staarde naar buiten , mijn tranen gleden over mijn wangen en tikte op mijn handpalm .
Gauw veegde ik mijn tranen weg toen ik zag dat de man binnen kwam met wat ontbijt en keek me vreemd aan toen hij me zag dat ik op de tafel zat .Ik negeerde zijn blik en sprong van tafel ,
"Je mag gerust wat eten" zei de man ongerust . Ik keek hem geïrriteerd aan en wou zijn zin negeren , maar veranderde van gedachten . "Of ik mag eten ? Ben je harteloos of doe je dit enkel omdat Nordine je betaald " zei ik kwaad en zakte door mijn knieën alles draaide rond mij heen , had geen kracht meer om te schreeuwen en of zelfs op mijn eigen benen te kunnen staan ... Viel bewusteloos op de grond ...
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...