Hoofdstuk 11

1.7K 89 2
                                    

Mira
Daar lag ik dan half dood op mijn bed , Ik staarde naar het plafon en nam mijn mobiel .
Zou ik een sms sturen naar Karim , met de gedachten bij hem typte ik het smsje in ;
"hey Karim nog eens bedankt voor het vinden van mijn auto . Ben je echt dankbaar , ik had een voorstel ; als bedankje wil ik je aannemen als model in mijn nieuwe modeshow . Grt Mira"
Al snel drukte ik op verzenden.

Opende mijn laptop en klikte om mijn email te openen, ik had verschillende emails van de Bruidsstylist Magazine redacteuren ontvangen. Ik kreeg veel voorstellen om samen te werken met hun bureaus ,
"Maar ik werk liever alleen , mijn creatie , mijn inspiratie en mijn Bruidsstylist Magazine" .
Met de gedachten bij mijn nieuwe modeshow viel ik in slaap en droomde weg .

De volgende morgend ...

Ik werd laat wakker , Het was 11u00 .
Gelukkig heb ik goed kunnen uitslapen , heb vandaag vrij genomen om mezelf is te laten verwennen . Ik nam mijn mobiel en zag dat ik een smsje van Karim had ontvangen ; " hey Mira , super leuke voorstel . Vind je het goed dat ik vandaag langs kom dan kun je me wat info geven . Heb toch vrij vandaag . Groetjes Karim "

Ik nam mijn kleren en ging richting mijn badkamer ,
Draaide de kraan open en hoorde de water stralen tegen de douchebak stromen.... Heerlijk dachte ik , zo'n douch kan soms deugd doen . Na het douche liep ik mijn kamer binnen, maakte ik me lichtjes op ,
droogde mijn haren en kleed me snel om en nam mijn mobiel . Al snel typte ik een sms terug naar Karim ; "hey meneer de agent ik heb vandaag ook vrij , vindt je het goed dat je mee met me gaat naar de Schoonheids Salon dan kan ik je daar info geven . Haha grt Mira "

Ik lachte om mijn sms , zie mij hier nu bezig . Een afspraak maken met de politie en hem een modellen carrière aanbieden .
Nou ja zo ben ik nu èèn maal , als ik iets wil ga ik ervoor. Ik hoorde mijn mobiel trillen , het was een berichtje van Karim;
"Nou , dat komt goed uit .
Hoe laat zie ik je dan daar ? "
Ik smste hem snel terug.

Ik liep naar beneden , zoals gewoonlijk was niemand thuis . Iedereen was altijd druk bezig met zijn werk . Mama die les gaf op school , papa die een eigen Porsch bedrijf had en mijn broer die nog studeerde voor als Architectuur .

Ik liep de keuken in en nam wat cornflakes en melk .
Zette de tv aan en zapte wat rond . Al gauw was het 14u00 , ik nam snel mijn handtas en mijn jas mee en sprong in mijn auto . Het was wel druk op de baan en het is nog maar middag dachte ik in mezelf .

Aangekomen bij mijn Schoonheids Salon zag ik Karim al staan , die zag er helemaal anders uit dan in zijn uniform. Lachend schud ik mijn gedachten weg en parkeerde mijn auto , Karim kwam aangelopen en gaf mij een hand . "Nou dit is wel een beetje vreemd , moet ik je nu zien als een agent of .. ? Zeide ik met een verlegen stemmetje .
Hij keek me serieus aan "Nou mevrouw Mira zie mij maar als een agent , straks arresteer ik je nog omdat je niet wilt gedragen" moest lachen om zijn antwoord ,
hij heeft wel humor voor een agent . Hij keek me aan en gaf me een glimlach
" Zie mij maar gewoon als je vriend" zei hij stilletjes
ik greep hem bij de hand en sleurde hem mee naar binnen.

"Goede middag Mevrouw Mira , dat is al even geleden " zei de dame en ze gaf me 2 kussen .
"Was druk bezig" zeide ik getreurd , maar om het gezellig te houden heb ik iemand meegenomen . Ze keek hem aan en keek me terug naar me maar deze keer met een vreemde blik .
" Heb ik een hoofdstuk gemist" zei ze lachend
Ik schudde mijn hoofd en negeerde haar vraag ,
Karim lachte mij uit en volgde stilletjes mee naar binnen ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu