Hoofdstuk 18

1.3K 72 0
                                    

Karim
Het doet me pijn om Mira zo te zien , hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch met haar kan trouwen .
Ik bleef voor me uit staren , er kwam niets in mijn hoofd ik keek terug naar Mira en zag dat haar make up helemaal was uitgelopen ik gaf haar een liefde volle glimlach en gaf haar een zakdoek .
Het voelde precies of alles wat ik zeg verkeerd was , mijn mobiel trilde en zag dat een prive nummer was deed zelfs geen moeite om mijn mobiel te nemen had geen zin meer sinds dat ik Mira zo zie ,
Ik wil niets anders dan van haar mijn vrouw maken .
Ik zag dat Mira terug kwam van de badkamer en zichzelf weer terug heeft opgefrist .

In de auto was het stil , wat me wel opkwam is dat ik nog aan Mira moet vertellen dat Nordine en Sarah de zelfde achternaam hebben ...
Al gauw begon ik een gesprek met Mira , stilletjes vroeg ik aan Mira
"wist je dat Sarah de achternaam heeft als Nordine ?"
Ik zag dat Mira geschrokken naar me bleef kijken bij het vragen van mijn vraag ,
Mira ? Vroeg ik angstig en richte mij op de baan,
er kwam niets uit haar mond en kon ook niets uit haar gezicht van gevoelens lezen . Voelde me op dat moment beetje onzeker over wat ik tegen haar vroeg .

Zonder iets te zeggen gaf Mira mij een kus op de wang en stapte uit zonder nog een dag te zeggen en ging richting haar auto en reedt weg . Ik bleef bij de parking staan en besefte pas na halfuur dat aan het regenen was , ik voelde mijn tranen en de regen samen mengen in mijn gezicht en stapte met moeite terug in mijn auto. Op dat moment wou ik niet eens meer leven , ik herinnerde mij de ontmoeting met Sarah . Hoe ze met me omging , en enkel om haar broer te kunnen beschermen omdat ze wist dat ik een politieagent was , elke keer als ik aan haar denk walg ik van mezelf !
Ik startte de auto en reed richting huis ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu