Hoofdstuk 32

1.3K 66 3
                                    

Karim
De dokter kwam deze morgend het nieuws vertellen dat ik naar huis mocht gaan deze avond , eindelijk dacht ik in mezelf . Stilletjes nam ik mijn spullen bij elkaar en stopte het in mijn sportzak , voor dat ik naar buiten ging kreeg ik een telefoontje van een onbekende nummer . Al gauw nam ik op en antwoorde hees
Karim : " hallo ?"
Onbekende : " help mij !!! "

Zei ze huilend en hoorde haar nog kreunen van de pijn ...
een bekende stem... , al snel herinnerde ik haar stem !

Karim : " MIRA ?"
Onbekende : " Nou je klinkt bezorgd , als je Mira nog heel wilt . Zorg dat ik krijg wat ik wil "

Met een serieuze blik bleef ik aandachtig luisteren aan de telefoon , ik drukte op het scherm van mijn mobiel en zag het nummer staan . De stem kwam mij niet bekend voor , Nordine was het zeker niet dachte ik in mijzelf .
Met een rustige stem antwoorde ik terug ,

Karim : " En wat wil je ? "
Onbekende : " Dat weet je al te goed wat ik wil ?"
Karim : " Als we raadsels gaan spelen , gast daar doe ik niet aan mee , dus zeg wat je wilt zodat je mij Mira terug kunt brengen en dan ben jij blij en is iedereen blij "

Ik hoorde dat de persoon het gesprek had geannuleerd . Aandachtig bleef ik naar het nummer kijken en zag zelfs niet dat mijn ouders al aanwezig waren , geschrokken en ongemakkelijk bleef ik naar hun kijken . Ik hoorde mijn mama vragen of wel alles goed met me gaat , ik knikte snel en liep met mijn ouders mee naar de cafetaria . Ik zag Nordine paniekerig naar me toe lopen ...

Hij vertelde me dat Mira ontvoerd was , ik keek hem aandachtig aan van hoofd tot teen en zei dat we het morgen wel over zullen hebben en ik zal je door sturen naar mijn collega zei ik snel . Frustrerend liep hij de cafetaria uit , ik bleef naar de deur kijken. Alles klinkt zo verdacht zei ik tegen mezelf , mijn ouders keken me vreemd aan en veranderde van onderwerp .
Het was al avond en bedankte de dokter voor zijn hulp en maakte een afspraak voor volgende keer om op controle te gaan . Ik hoorde mijn moeder zeggen dat ik niet mocht rijden , ook al ben ik volledig hersteld maar deed toch een pleziertje voor mijn ouders en liet mijn vader rijden .

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu