Hoofdstuk 12

1.6K 80 0
                                    

Karim
ik liep stilletjes naast Mira en volgde haar , ze kende heel deze studio uit haar hoofd en wist precies wat ze wilde .
Zo kon je merken dat ze hier wel vaker komt in de maand. Ik keek haar aan en zag hoe druk ze bezig was met de secretaresse ,
ze was aangenaam en vriendelijk en wat me zo haar aandacht trok is de manier hoe ze bezig was, echt een classe dame en opgevoed ook .

Bij de studio zat ik naast haar , we geraakte snel in gesprek, dat zorgde ervoor dat ik me goed voelde bij haar . Gelukkig had ze geen vriend , zo maakte ik meer kans bij haar .
Na haar "beauty-Time" liepen we naar de Kassa en ze rekende af , en groette snel de eigenaar van de Schoonheids Salon. Buiten aangekomen vroeg ik haar of we misschien ergens konden gaan eten .
Ze keek me aan met een vrolijke glimlach en knikte " Ja is goed , heb je misschien een voorstel waar ?"
Ik hield mijn schouders op en steekte mijn handen in mijn jaszak "Jij bent de dame , dus kies maar ."
Zeide ik stilletjes.

Het was niet ver van hier dus besloten we maar om ons auto's te laten staan , en te voet gingen we naar de PizzaHut .

Aangekomen bij de Pizza tent , kwam de ober langs en biedt ons een tafel voor 2 personen .
Ik bied haar de stoel en schoof haar stoel dichter bij de tafel . Ze knikte en gaf me een verlegen blik ,
ik schonk haar een glimlach en ging over haar zitten .
Bij het krijgen van onze menu kaart hadden we snel onze keuzes gemaakt.

"Hoe moet ik je nu noemen Meneer de Agent of Model Karim?" Zei ze lachend .
Nou kun je niet kiezen of moet ik zelf een bijnaam kiezen. Al snel klikte het tussen ons , na het eten van onze pizza's ging ik af rekenen . Ze nam haar jas en haar autosleutels , onderweg naar onze auto's kreeg ik een telefoontje .

Ik nam mijn mobiel en zag een onbekende nummer verschijnen op mijn scherm . Al gauw nam ik op

Onbekende : "Je luisterd goed , het kan goed zijn dat je een agent bent en of de held bent van Mevrouw Mira . Maar als ik in je plaats was zou ik haar met rust laten , de keuzes liggen aan jou ... "

Ik bleef aandachtig luisteren naar de mannen stem , niets kwam me op om deze stem ergens te kunnen herkennen . Ik antwoordde snel terug door mijn stem te verheffen en zag dat ik Mira liet schrikken en haakte ook af zonder zijn zin te kunnen laten afmaken .
Mira keek me vragend aan , ik nam haar hand en steekte die in mijn zakken "wist je dat ik als agent veel inbrekers meemaak?" Mira bleef me raar aankijken ,
"jij bent de grootste inbreker tot nu toe" Mira moest lachen om mijn opmerking . Ze keek me verlegen aan en met mijn vingers streelde ik haar wangen ,
ze trok zichzelf terug en keek langs de andere kant .

Aangekomen bij haar auto stapte ze in en sluite haar deuren dicht en opende haar raam . "Zo Meneer wanneer zie ik je terug" een gezicht vol verbazing keek ik haar aan . Dus ze vindt me leuk zeide ik tegen mezelf ,
ik zag dat ze me bleef aankijken en wachtend op mijn antwoord . Ik kwam met mijn hoofd dichterbij en nam haar kin vast , al snel maakte ze een positie waardoor ik nog dichterbij kwam en zonder na te denken kwamen mijn lippen tegen die van haar aan , ik voelde haar warme lippen tegen de mijne .
Met een gloeiende lichaam voelde ik mijn adrenaline stromen in mijn lichaam .
Al snel trok ze terug en keek verlegen naar haar stuur ,
"Zie ik je morgen na je werk uren ?" Zei ik met een serieuze stem.
Ze keek me aan en knikte . Ik zag hoe ze van de parking aftreedt en de baan opging,

Ik liep snel naar mijn auto, en reed terug naar huis .
Thuis aangekomen zag ik mijn vader tv kijken in de living . Ik groette hem en liep naar mijn kamer ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu