Hoofdstuk 36

1.2K 68 2
                                    

Karim

Weken gingen voorbij , elke dag volgen we Nordine maar niets leidt ons naar Mira .
Toch keer op keer dat Nordine ons belt hebben we een vermoeden dat hij hier achter zit , al vroeg in de morgend zat ik op mijn kantoor en was bezig met Peter over deze zaak .
"Zeg Karim , heb je dit gemerkt . We vinden geen vinger afdrukken van iemand anders enkel van die gozer Nordine , en elke keer is hij ons te slim af . We moeten dit anders gaan pakken"
zei hij met een serieuze stem , ik bleef hem aankijken . Een klein stemmetje roepte in mijn hoofd dat ik gewoon Mira moest opgeven ,
maar toch geef ik het niet op mijn gevoelens waren te sterk voor haar . Rustig ging ik verder met mijn werk .

Namiddag vertrokken we naar het huis van Mira , deze keer namen we een andere auto .
We parkeerde 8 meter verder van het huis en zag Nordine met een andere gast in een witte auto binnen stapen en reden met volle gas weg , gauw starte ik de moter en volgde Nordine en onder tussen noteerde Peter de nummer plaat en mijn andere collega hiel de auto goed in het oog , met volle gas probeerde ik Nordine te volgen . Onverwacht sloeg hij naar links , en miste hem van de weg . "HEBBES !!" hoorde ik mijn collega schreeuwen , heb je het vroeg ik hem gehaast . Ik hoorde Peter jeugen "nou Nordine Gps gebruiken is niet altijd slim van je" zei hij lachend , ik knikte goedkeurend en hoorde de gps de weg vertellen zoals de weg die Nordine gebruikte . Na uren rijden kwamen we bij de bestemming volgens de gps , al gauw namen we het materiaal en namen onze bescherming jassen en deden ze snel aan .
Ik zag een afgelegen weggetjes en liep daar in , ik hoorde Peter wat zeggen maar was te geconcentreerd op de weg .

Van binnen voelde ik allerlei soorten gevoelens draaien , ik was super blij en tegelijkertijd ook wel bang . Bang dat dit een teleurstelling zal worden en dit helemaal niet de weg was naar Mira ,
al gauw roepte ik via 5W woki toki voor versterking bij het zien van een verdachte huisje .
Geen halfuur later was mijn versterking en verspreiden ons rond de huis en wachtte eventjes af voor we binnen gingen ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu