Hoofdstuk 26

1.4K 71 18
                                    

Mira
De volgende morgend werd ik wakker gemaakt door mijn mama . "Goede morgen lieverd, om je op te vrolijken heb ik onbijt mee naar boven genomen" zei ze lachend , ik gaf haar een glimlach en ze drukte een kus op mijn voorhoofd.
Voorzichtig kwam ik recht zitten en nam een slokje van mijn fruitsap, al gauw herinnerde ik me dat Karim gisteren avond in coma lag .
Snel sprong ik van uit mijn bed en liet mijn mama schrikken " Mira ?! " schreeuwde ze.
Ik gaf haar een snelle glimlach en zei dat ik een afspraak had "was het bijna vergeten mama" .
Mijn mama knikte en nam mijn dienblad mee terug naar beneden .

Al gauw friste ik me op en nam iets gemakkelijkst om aan te trekken . Spoeiend trok ik mijn zwarte classic broek aan en mijn rode hemdje , ik zocht snel mijn puntige hakken en nam mijn tas en autosleutels en rende naar beneden .
Hastig grijp ik onze voordeur tot mijn broer mij tegen hielde " en waarom loop jij zo snel ?" Zei hij geïrriteerd . "Even denken ? Oh ja gaat je niets aan" antwoordde ik ongeduldig . Op dat moment wou ik enkel bij Karim zijn de rest interesseerde mij niet. Al gauw liet mijn broer me gaan , ik reed voorzichtig richting het ziekenhuis . Onderweg naar Karim's kamer kreeg ik weer een telefoon van Nordine . Ik zuchte naar me telefoon " moet hij nu altijd mij bellen wanneer ik bij Karim ben" zeide ik tegen mezelf . Geïrriteerd nam ik de telefoon op
Mira : "wat nu weer ?"
Nordine : "goedemiddag vrouwtje van me"
Mira : " ik walg van je , heb je niets te doen ?"
Nordine : " ik walg ook van jou gedrag dus daarom kijk ik er naar uit hoe onze huwelijksnacht zal aflopen"

Ik bleef voor de deur van Karim staren , en voelde mijn tranen terug naar boven komen . Misschien moet ik Karim toch opgeven zei een stemmetje in mijn hoofd .

Mira : " eerst en vooral er komt geen huwelijk want heb alles al afgebeld dus besteed jou nacht maar met iemand die jou gedrag leuk vind "
Nordine : " Zo zo .. je blijft door gaan , awel ik doe een voorstel als jij met mij trouwt laat ik je familie mooi met rust en Karim ook , weiger je ons huwelijk dan ben je zowel je lieve familie kwijt en jou zogenaamde perfecte Karim ook kwijt"

Zei hij met een sluwe stem , geschrokken en zenuwachtig blijf ik naar zijn woorden luisteren , meent hij dit ?

Mira : "Nu echt even serieus ? Hoe ver wil je gaan eigenlijk ? Want jou spel begrijp ik niet en zal het ook nooit begrijpen !!
Nordine : " voor de laatste keer , of je gaat akkoord of ik zorg ervoor dat je alles kwijt bent !! "

Geïrriteerd zet ik het gesprek uit en mijn telefoon ook , wat bezielde hem ? Ik zuchte en ging naar binnen , Karim lag daar nog steeds .
Ik sluit de deur achter me dicht en ging naast Karim zitten .
" Karim , alstublieft kom terug heb je nodig !
Ik hou van je....." zei ik huilend .

Ik hoorde dat iemand op de deur klopte ,
zachtjes veegde ik mijn tranen weg en ging recht zitten , het was de moeder van Karim . Ik groette haar en liep de kamer uit .
Ik gunde hun wat privacy en liep naar mijn auto en reed naar mijn werk ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu