Hoofdstuk 39

1.5K 73 6
                                    

Mira
Vroeg in de morgend voelde ik mij misselijk en liep half slapend naar het toilet en alles kwam naar boven , misselijk bleef ik over het toilet hangen . Snel nam ik mijn zwangerschapstest en even later zag ik het teken dat ik zwanger was , met al mijn kracht schreeuwde ik van blijdschap. "KARRRIIIIIMMMMM KARRIIIIMMM !!!!" schreeuwde ik in de gang , ik liep onze slaapkamer binnen en sprong op het bed , Karim reageerde nog steeds niet . Zenuwachtig begon ik Karim te schudden , stilletjes en bleek bleef ik voor me uit kijken . "Karim ?" Vroeg ik zachtjes en hoopte dat hij toch zou ontwaken . Met mijn oor op zijn borstkast probeerde ik zijn hartslag te horen .... geen geklop enkel het getik van onze slaapkamer klok hoorde ik .

Ongemakkelijk ging ik van Karim af , en bleef naast hem op het bed zitten . Niets kwam er in mijn hoofd , ik zag niets voor me , ik was emotieloos , Karim ? Zei ik terug maar deze keer iets harder .. ik nam zijn pols en probeerde toch zijn hartslag te voelen en gaf een kleine hoop aan mezelf , maar voor de 2de keer werd ik terug teleurgesteld ...
"Karim leeft niet meer" zei ik met tranen in mijn ogen , ik hield mijn buik vast en keek naar Karim .

"Lieverd ik wou je enkel zeggen dat je vader wordt ... Maar ben te laat je bent weg voor ik met het nieuws kwam "

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu