Mira
Thuis aangekomen negeerde ik iedereen die thuis zat ,
ik hoorde dat mijn broer me volgde . Hij riep mijn naam maar opdat moment wou ik het gewoon uitbarsten en het beste was gewoon hem negeren , hoe kan mijn broer mij dit aandoen er zit iets achter het kan niet anders zei ik tegen mezelf .Ik nam mijn nachtkleding en nam een douch, met de gedachten bij Karim zat ik wel uren onder de douche,
ik hoorde mijn mama mij roepen en of alles nog goed was met me omdat ik altijd vrolijk naar de keuken ging en de laatste tijd wilde ik niemand spreken zelfs mijn ouders niet , weet dat dit fout is maar mijn ouders laten het gewoon toe hoe mijn broer tegen me doet. Ik word gewoon gedwongen om te trouwen met iemand die ik niet wil .Heb dit nooit verwacht en zo zijn mijn ouders niet en mijn broer al helemaal niet .
Ik nam een handdoek en draaide het rond mijn lichaam en keek mezelf in de spiegel ;
"Waar is het mis gegaan ? Dit verdien ik gewoon niet ? Van waar kwam al dit haat vandaan ?"
Ik zag mijn tranen lopen over mijn wangen ik snikte en veegde mijn tranen weg , hield mijn hoofd omhoog
" Ik ben Mira , iemand die iets wilt en ook krijgt "
zei ik luidop tegen mijn spiegelbeeld , het gaf mezelf terug hoop .Ik moet mijn bruiloft niet verder regelen , ik moet eerst uitzoeken met wie ik hier trouw en waarom hij Karim niet mag en waarom mijn broer smeekt en zelfs dwingt om met hem te trouwen , er zit iets achter en dit hoofdstuk zal ik vinden , ik keek naar mijn mobiel en dacht aan Karim , enkel hij kan mij helpen , dacht ook aan mijn moeder haar hulp kan ik altijd gebruiken .
Ik kleed mezelf snel aan en liep de badkamer uit,
ik kwam mijn broer tegen in de gang . Ik voelde zijn hand op mijn schouder leunen , met èèn ruk duwde ik zijn hand om
"JIJ blijft van mij af en praat ook niet meer tegen mij ! En weet je waarom , eigenlijk weet ik het zelf niet . Maar dit is jou eigen fout nu ben je zus kwijt door jou gedrag"
zei ik huilend . Ik zag dat hij me nog steeds serieus bleef staren precies of het hem iets kon schelen."Het intresseert je gewoon niet hoe ik me voel ?" Siste ik.
Hij bleef maar naar me kijken precies of ik een mop zit te vertellen , met een vieze blik ging ik richting mijn kamer en sluit de deur achter me dicht , met mijn rug tegen de deur daalde ik naar beneden en hielde mijn knieën vast en barste terug in tranen . Ik schrok toen ik geklop hoorde op mijn deur . "Lieverd doe je open , Mama hier"
Bij het horen van haar stem voelde ik me helemaal gebroken .
Ik stond op en deed de deur open en zonder te kijken liep ik direct richting mijn bed en liet me vallen op mijn bed. Ik voelde de hand van mijn mama over mijn rug gaan en begon te wenen ,
"kom hier lieverd , wat is er toch met je ?" Hoorde ik mijn mama vragen met een ongerust stemmetje .
Ze gaf me een knuffel , en als een kind van 5 kroop ik zo dicht mogelijk bij mijn mama en schreeuwde alles uit .
Ik hoorde mijn mama zeggen wat er aan de hand was , en besefte dat mama eigenlijk niets wist van wat er speelt tussen Karim en mij ...
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...