Hoofdstuk 8

1.7K 91 1
                                    

Karim
Bij het lezen van haar smsje ging ik naar de garage waar haar auto stond , ik onderzocht alles nog 2x en ging naar de bewakingscamera bureau .
Ik nam de opname cd en stak hem in mijn zakken .
Terug bij de garage nam ik de reserve sleutels en reed naar haar werk.

Aangekomen op haar werk stuurde ik haar een smsje dat ik bij de parking stond .
Ik stapte uit en zag haar aankomen .

Ze schreeuwde van de blijdschap en sprong hevig op mij bij het zien van haar auto , ik kreeg kriebels in mijn buik toen ik haar lichaam op mij voelde .
Ik schonk haar een kleine glimlach terwijl ze me uitbundig bedankte .
"Geen dank dame" zei ik verlegen .

Ik keek op en zag iemand van verte uit de Bruidsstylist bureau komen die persoon kende ik.
Heel aandachtig keek ik voor me uit , "gaat het ?"
Vroeg Mira bezorgd .
Ik knikte en meer kwam er niet uit mijn mond .
Ze draaide zich om en zag Sarah staan.

Ze keek naar me en antwoorde zonder dat ik iets vroeg "dat is Sarah mijn nieuwe stagiaire , ken je haar ?"
Ik keek haar verbaasd aan , "ja ik kende haar " .
Sarah kwam aangelopen en gaf me een knuffel
ik voelde me walgelijk .

Waarom moet ik haar nu weer tegen komen dachte ik in mijzelf ... het was even een onaangename stilte .
Mira groette me nog en liep naar haar auto en parkeerde voor de deur van De Bruidsstylist bureau.

Zonder dat ze zich omdraaide liep ze terug naar binnen . Ik keek Sarah serieus aan en zei dat ik vandoor moest
ze keek me vreemd aan , had ze dan door dat ik haar niet wil spreken .
"Waar was je al die jaren ?" Vroeg ze op een boze manier.
Ik keek haar aan en negeerde haar vraag en liep door ze greep mijn arm vast en keek haar kwaad aan
"laat me los en vertrek" siste ik .
Ik liep verder en hoorde haar schreeuwen dat ze zwanger was van me .

Met een klap tegen me gezicht bleef ik stokstijf staan ik draaide me om en greep haar arm stevig vast
"Als ik je nog èèn keer hoor zeggen dat je zogenaamd van mij zwanger was zorg ik ervoor dat je niet meer zult leven" .
Ze keek me angstig aan en durfde nog te antwoorden
"zo meneer Karim wilt stoer doen omdat hij niet tegen de waarheid kan , en ik zie het in je ogen dat je Mira mijn begeleidster wilt "
ik keek haar geschrokken aan en duwde haar opzij en liet haar daar achter .

Ik kwam aan op mijn bureau en zette mijn computer aan en stak de bewakings Cd in de computer aandachtig keek ik naar de video.
Geschrokken keek ik achter de computer "WAT ZEG NU NIET DAT ZIJ DIE AUTO HEEFT GENOMEN" schreeuwde ik .

Peter schrok van mijn geschreeuw en kwam naast me staan hij keek mee aandachtig naar de bewakingsvideo . Ik keek Peter aan en nam de vorige dossiers bij de hand en begon de puzzel op te lossen .

Bij het oplossen van onze dossiers en alles kunnen plakken vroeg ik voor versterking.
ondertussen smste ik Mira ;
Mira , blijf op je kantoor en hou je stagiaire bezig tot ik er ben . Zeg niets of tegen niemand .

En drukte snel op verzenden en nam mijn wapens en mijn beschermingskledij en reed richting de Bruidsstylist Bureau ....

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu