Hoofdstuk 20

1.4K 70 10
                                    

Karim
Met de gedachten bij Mira lag ik in mijn bed ,
Ik hoorde mama mijn kamer binnen komen.
"Salam lieverd , ik zie je bijna nooit je lijkt wel getrouwd" zei ze lachend . Ik weet dat mijn ouders het graag willen dat ik trouw maar ik wil trouwen met iemand waar ik me goed voel en dat is enkel bij Mira en die zit vast aan een gozer die ze niet wilt .

Ik keek mijn mama aan en twijfelde of ik het haar moet vertellen wat me al maanden dwars zit en al snel had ik mijn keuzes gemaakt en sprak met mijn moeder ,
ik zag dat ze wel blij voor me was tot ik zei dat ze uitgehuwelijkt is bleef ze me serieus aankijken
"Wat wil je dat ik nu doe ? Naar haar ouders gaan en zeggen heey ouders van Mira , vind je het goed als je ander huwelijk laat zitten en je dochter met mijn zoon laat trouwen" zei ze lachend .
Ik bleef haar serieus aankijken " MAMA ben serieus bezig , ik wil haar echt en zij mij ook" zei ik verlegen
en ging liggen met mijn hoofd op de benen van mijn mama , voelde haar hand over mijn haren gaan , al gauw viel ik in slaap ...

Ik stapte mijn auto in en reed de baan op , ik hoorde mijn mobiel trillen en zag weer dat het een prive nummer was zonder bij na te denken nam ik op "Als je bij Mira blijft sterf je" hoorde ik een stem zeggen aan de andere kant van de lijn , ik woude gaan remmen maar was te laat , de vrachtwagen botste tegen mijn wagen aan en viel bewusteloos ....

"TIIIEEET TIIEEEEET"
Geschrokken schiet ik wakker van mijn nachtmerrie en keek naar mijn wekker , zag dat het 6u00 morgend was . ik veegde het zweet van mijn hoofd en kwam uit mijn bed en nam een koude douche . Met mijn badjas nog aan liep ik de keuken in , zoals altijd had mijn mama ontbijt klaar gezet voor me "Ze is echt wel de beste" zei ik lachend in mijn gedachten en liep terug mijn kamer in en kleed me snel aan en liep de deur uit ...

Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu