Mira
Geschrokken bleef ik naar de dokter kijken en zakte door mijn knieën .. hoor ik dit goed ? Hoe kan dit gebeuren , Karim is zo'n sterke man !! Schreeuwde ik tegen mezelf . Ik barstte in tranen uit en had mezelf niet meer onder controle , ik zag dat de verpleegkunde mij rustig probeerde te houden maar het lukte gewoon niet . De ouders van Karim hielden zichzelf sterk en troosten elkaar ,
Karim... die in... coma ligt...
Bij wie moet ik nu zijn als het even niet meer kan ?
"IK HOU VAN HEM WAAROM BEGRIJP NIEMAND MIJ" schreeuwde ik , ik zag dat de ouders van Karim geschrokken naar me keken . De vader kwam even naast me zitten , op dit moment wou ik enkel begrip en een luisterend oor .
"Dame , Karim heeft je nu harder nodig dan ooit . Jou steun kan het licht zijn van een terug herleving" zei hij stilletjes . Ik hoorde de dokter zeggen dat er maar 2 personen binnen mogen in zijn kamer ,
uit respect liet ik die zijn ouders eerst naar Karim gaan. Geduldig bleef ik wachten en hielde me zo sterk mogelijk .
Door de tril van mijn telefoon schrok ik van uit mijn gedachten , ik zag dat het Nordine was . Tegen mijn goesting nam ik op ...Nordine : "zeg waar ben je ?"
Mira : " je moet de man niet komen uithangen en zogenaamd zorgen gaat maken om mij "
zei ik geïrriteerd .
Nordine : " ik ben jou irritante gedrag beu !! Ik ben jou verloofde en binnen kort jou man als je zo gaat beginnen zorg ik ervoor dat je in een nachtmerrie terecht komt"
Mira : " Wil je nu dat ik bang word en enkel ja knik en naast je loop als een hond , vergeet dat maar . En wat wil je nu weer doen ? Karim vermoorden ... doe geen moeite want voor je het weet sterf je voor hem "Ik hoorde dat Nordine stil werd aan de telefoon enkel zijn ademhaling kon ik nog horen .
Mira : " Nu zal ik iets zeggen , ik ben jou belachelijk gedrag beu , was jou gedrag al in het begin beu geworden maar nu zeg ik dit met haat ! En als je me goed hoort JA IK HOU VAN KARIM en daar kun je niets aan doen of ik zorg ervoor dat jij uit mijn leven verdwijnt !! "
Nordine : " Jij gaat weg met Karim dan ben jij jouw familie kwijt "Geschrokken bleef ik voor me staren bij het horen van zijn woorden ...
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...