Karim
Ze gaf me een glimlach en zette de 2 tassen koffie neer op tafel . Met een sierlijke beweging kwam ze naast me zitten en, wachtend op een antwoord
waarom Sarah haar eigen stagiaire werd meegenomen . Ik keek haar aan. Er kwam op dat moment niets uit mijn mond , waarom gedraag ik mij als een idioot als ik haar zie zeide ik tegen mezelf .
Ze bleef voorhaar staren en nam een slok van haar koffie.Het was akelig stil ...
Ik hoorde Peter mijn naam roepen "KARIM!!".
Ik schrok van mijn gedachten en keek hem vreemd aan Mira schonk hem een glimlach .
"Daag jongedame is alles in orde met je?" Vroeg Peter
Mira stak haar hand uit en stelde zichzelf voor. Ik keek Peter aan en hoorde hem lachen "Dus zij is die ZIJ" zei hij lachend ik keek hem geïrriteerd aan en vroeg of hij even wilt regelen met Sarah . Gelukkig begreep Peter direct wat ik ermee bedoelde .Met een brok in mijn keel vertelde ik aan Mira dat zij diegene was die jou auto meenam . Als bewijs hebben we het kunnen zien op de bewakingscamera beelden.
De beelden liggen op onze politie bureau zeide ik met volle trots . Gechoqueerd bleef ze naar me staren .Ze gaf me een knuffel en begon te huilen met een twijfeling begon ik haar te troosten . "Waarom ween je ?" Vroeg ik bezorgd . Ze verontschuldigde zich en kwam terug recht op haar stoel zitten
"het is gewoon niet te geloven , dat mijn eigen stagiaire mij dit aandoet" zei ze met een zielige stem .
Ik keek haar aan en om haar op te vrolijke gaf ik haar complimenten " Nou wel knap van je , zo'n jonge dame en heeft al een eigen bedrijf dat op nummer 1 staat in de Magazine" ze knikte en gaf me een warme glimlach"Dank u wel" zei ze kort vriendelijk.
Mira bleef me aankijken , ik had een vermoeden dat ze me iets woude vragen maar niet echt durfde . Ik schonk haar een glimlach en gaf haar een schouder klop .
het is al vrijlaat , ga je de boel sluiten ? Vroeg ik haar,
ze knikte en nam onze tassen. Ik bleef nog even rond mij heen kijken en zag in de gang al haar gewonnen Modeshows Magazine op de muren hangen .
Wat me opviel was dat ze wel smaak had op zo'n jonge leeftijd .Op haar bureau nam ze haar schetsboeken en ruimde haar tafel op en sluite de computer.
Ondertussen vroeg ik hoe ze begonnen was met dit bedrijf . Mira keek me verlegen aan "is er iets ?"
Vroeg ik haar lachend ze keek me aan met haar grote ogen "ik weet niet hoe ik dit moet zeggen , nou nu dat je een politieagent bent is dit wel een beetje vreemd"
zei ze stotterend.Ik bleef haar aankijken. Heb je ooit gedacht om model te worden ? Vroeg ze gespannen. Ik keek haar verbaasd aan en schoot in lach " Nou ik weet niet waarom je me dit vraagt maar als je iets te bieden hebt neem ik het graag van je aan " ze keek met volle trots naar me.
Haar glimlach kwam tot aan haar oren .
Ze maakt me wel een beetje zenuwachtig dachte ik in mezelf .Ze begon te lachen en drukte op de knop van de lift.
Ik stuur je wel een sms, zei ze verlegen. Schonk haar een knipoog en keek omhoog om te zien hoever de lift al stond . Buiten aangekomen groetten we elkaar en ieder stapte terug in zijn eigen auto. Ze wuifde nog snel en reedt de baan op .Ik startte de politieauto en reed terug naar mijn bureau, Peter had al alles afgesloten , al snel kleed ik me om en nam mijn eigen auto uit de garage. Onderweg naar huis dachte ik aan Mira , zou ze een vriend hebben ? Vroeg ik aan mezelf .
Thuis aangekomen zag ik dat mijn moeder het eten op tafel zetten . "Je bent juist optijd" zei mijn moeder en gaf ze me een kus op mijn wang .
Aan tafel was het stil mijn vader keek me aan ,
die blik kende ik. Ik schonk hem een snelle glimlach
en hoopte dat hij daar niet over zou beginnen .
"Mijn Karim heb je nog steeds geen dame gevonden ? " vroeg hij gehaast. Ik bleef naar mijn bord staren ,
wat moet ik nou antwoorden dachte ik in mijzelf .Ik weet niet eens of Mira me wel ziet staan ?
Zeide ik tegen mezelf . Ik hoorde mijn moeder al een gesprek ingaan met mijn vader , ik negeerde hun en zeide dat ik in mijn bed ga kruipen "het was een zware dag geweest voor me" en gaf mijn ouders beide een zoen en wenste hun een goedenachtrust ...Piiieep Piiieep ....
Ik nam mijn mobiel en zag dat het een berichtje was van Mira .
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...